nee, wil het niet door de telefoon zeggen... en net kreeg ik sms ben pas om 19.30uur thuis... oh en vanavond verjaardag schoonbroer
OOOOOO Hopelijk is hij iets vroeger en kan je het nog voor de verjaardag vertellen. Wat zal jij in de zenuwen zitten zeg. Maar wel super leuke zenuwen.
jaaaahhh echt zo spannend alleen morgen is me paps jarig, mams heeft net me lievelingsbier gekocht en filet american... oh oh hoe ga ik dit verklaren
heb die vrouw van reading bericht gestuurd dat ik nu zwanger ben: reactie van de vrouw die reading deed: Dus je bent zwanger nu .. Hartstikke mooi,. Heb ik niet duidelijk gezien of het 3 of 5 was.... Is nu eigenlijk ook niet zo belangrijk meer toch... Wat ik je wel kan meegeven is dat ik 2 kindjes heb gezien http://65.55.75.151/att/GetInline.as...09e&oneredir=1 Ik vroeg me toen af of het een tweeling zou zijn of 2 kindjes na elkaar.... Maar dat hoop ik dan nog van je te horen....zou ik leuk vinden... groetjes, Claudia
WHAAAA een tweeling?!?! hehe stel je voor zo lang moeten wachten om het eindelijk een klein beetje los te laten waardoor je eindelijk weer wat lekkerder in je vel zat om nu ineens zwanger te zijn wonderen zijn de weereld nog niet uit zo zie je maar hoe je gestelijke gesteldheid ook invloed kan hebben op je lijf . meid wat zal je man een gat in de lucht springen. eerlijk gezegd zou ik het gewoon je ouders vertellen heerlijk verjaardagskado voor hun en natuurlijk wel zo makkelijk. maar weet niet hoe je contact is met je ouders
zafira super spannend! tja katten/dieren voelen zoiets aan. t zou toch te mooi om waar te zijn met al deze mooie dagen allemaal babynieuws. duimen draaien weer en hou ons op de hoogte van alles dat je voelt. wat moeten jullie trouwens lang wachten op de uitslagen echt slopend! jij ook wolf! annemiek jeetje! snap wel hun redenatie maar ze moeten toch ook zoiets hebben van het zwanger raken lukt wel maar het zwanger blijven blijkt een probleem laten we dit nog verder uitzoeken of zie ik dat nou verkeerd??? 1 a 2 x kan maar jullie hebben jullie dosis verdriet nu wel gehad lijkt me??? bbtje hoe was t bij de dokter? las t op je hyves. rest nou kreeg vrijdag zo ongeveer de schrik van mn leven. we hadden na de bevalling rekeningen van het ziekenhuis ontvange LEES 4800 EURO! dus ikke zh bellen geven ze aan dat het sinds een aantal jaar geleden soms zo is dat de rekeningen zelf moeten worden ingediend bij zh. dus ikke verzekeraar (in 2010 VGZ per januari zilveren kruis gebeld) "ja hoor mevrouw geen probleem zolang het met medische noodzaak was" dus ikke briefje van vk erbij gedaan. (dit is alweer een maand of zo geleden) niks meer gehoord dus zal wel goed zijn dacht ik. NOU NIET DUS! werd vrijdag gebeld door zh. rekeningen waren nog niet betaald dus deurwaarder zou onze kant op komen WTF!?!? ikke weer VGZ gebeld. "tja mevrouw je kind staat niet bijgeschreven." dus ik zeg mijn man heeft 13 december gebeld om te vragen hoe hij dat moest doen en tijdens dat gesprek gaf hij aan dat we per 1 januari wel overstappen naar achmea omdat ik daar werk en daarom dus korting krijg. krijgt hij het advies om hannah bij nieuwe verzekeraar bij te schrijven aangezien kinderen binnen 4 maanden moeten zijn ingeschreven dus zou ruim op tijd zijn dus dat hebben we direct gedaan. blijkt nu...zilveren kruis achmea neemt hannah pas mee per 1 januari en bij VGZ konden we hannah niet bijschrijven omdat we daar niet langer verzekerd waren. kortom we kwamen tussen de wal en het schip te vallen "tja sorry mevrouw snap dat dit wat lastig is". wat lastig!?! bijna 5000 euro door een papierkwestie omdat we verkeerd waren geinformeerd. dus ik direct klacht ingediend word ik net gebeld en ze betreuren de gang van zaken en hannah wordt direct met terugwerkende kracht bijgeschreven en de rekeningen worden betaald. kon wel janken van blijdschap vond het zo ontzettend onrechtvaardig hoe het was gegaan. dit bericht dus even om van me af te schrijven en om jullie ook te informeren over dit gat in de verzekeringen. dus altijd hoe dan ook direct bijschrijven ook al stap je over.
Ikkedus, het "probleem" is dat we alle onderzoeken die mogelijk zijn hebben we gehad. Verder onderzoeken kan alleen bij een zwangerschap van minimaal 12 weken is. En tja, zo ver hebben we het helaas nog nooit gehaald.
Ikkedus,pffffffffffffffff dat is flink schrikken geweest. Niks anders als ellende met die verzekeringen. Annemiek, hopelijk is verder onderzoek ook niet nodig. Je volgende kindje is gewoon een mooie plakbaby. Wolf, ik zou het idd of vertellen of zeggen dat je ziek bent en dat je daarom niet drinkt en weinig eet. Tsja het is gewoon lastig. Maar wel leuk!!!!! All, tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Weet je wat het is.....ik herken het gewoon van de vorige keer, maar durf het niet echt te hopen. Het is dan een mega tegenvaller en teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn. Maar moet nog zo lang wachten op duidelijkheid.
meiden even snel manliefs reactie ik zei ben niet ongi geworden wat dan zegt hij? ik ben zwanger... nee echt waar? 2x haha toen pakte hij me vast en dikke knuffel knufffel xxx
Wat ongelovelijk spannend, ik hou het hier in de gaten meid! Duim*duim*duim duurt indd nog wel lang voor je echt duidelijkheid hebt, pfff...
wolf wat n super reactie meid!!!!!! en wat fijn.. woeiii geniet helemaal met je mee~~~ ikkedus das idd erg schrikken jah. erg hoor zulke rekeningen onder je neus. gelukkig is het allemaal opgelost. had je filmpjes gezien van hannah's eerste hapjes. wat ontzettend lief maar echt lekker vind ze t nog niet.. komt vast heel gauw verandering in.. bb wat ontzettend balen van je heup dat deze nog steeds zo'n zeer doet. jakkes. hoop dat t snel beter met je gaat,. las t op hyves. zafira spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geeft pasen ons nog n roze dag?? ben erg benieuwd meid..
Mijn heup wil indd niet echt lukken Vandaag spuit voor slijmbeurs erin gehad, de pijn zou weg moeten zijn meteen al, maar helaas!! Dat is het zeker nog niet... @ALL: heb mail gehad van de reading ik vind het iets te persoonlijkk om hier neer te zetten. Maar als je interesse hebt dan stuur me maar een pb dan zal ik reageren met de reactie erin geplakt xxx
hihi bb komt hij overeen met je? klopt ie? ben wel erg benieuwd.. ja spuit erin,, dat deed zeker best wel pijn? bah ga al rennen bij t idee. maar flinke dame hoor!!! hopelijk heb je t niet voor niks laten doen zo met pijn lopen is gewoon zwaar...... wilde even foto delen met jullie. slaap princesje..
ze word een duimertje, en is gek op haar middel en wijsvinger ze zuigt er beide tegelijk op. zo sweet.. dr speentje moet ze bijna niks meer van hebben. dus wel blij dat ze dalijk haar troost bij zich heeft. en niet dat ik steeds die speen kwijt ben..