Wolf leuke reactie van je man en nu lekker genieten. en een 2ling oeh spannend hahahah Annemiek kan me voorstellen dat je daar nog wel even goed over na wilt denken met de hele medische reutemeteut hopelijk hoeven jullie binnenkort er niet meer over na te denken. Zafira wow wat spannend zeg wat zou dat onwijs gaaf vinden ben echt reuze benieuwd. Michelle wat een mooie meid als die straks wat ouder is moet je die maar goed in de gaten houden want de jongens zullen in de rij voor der staan BB ik heb wel interesse in de reading dus als je wilt zou ik hem graag als pb willen ontvangen. All gisteren uit eten geweest met mijn schoonouders en we hebben een kado van ze gehad euhm naja zeg maar behoorlijk iets we krijgen 5.000 euro van ze om te besteden aan de kinderkamer wat een bedrag he ben er natuurlijk onwijs blij mee maar zal mijn mond moeten houden tegenover mijn eigen ouders want die kunnen dit soort bedragen nooit ophoesten en ben bang dat ze zich dan gepasseerd gaan voelen ofzo.
michelle AAAAWWWWW wat is ze toch prachtig . hannah is ook een duimertje gooit ze de speen eruit en duim erin hehe. wheroon OMG OMG jeetje wat veel centjes! daar kun je wel 5 kinderkamers mee inrichten! inclusief de kleding haha.
rest fotoshoot was geweldig! echt super leuk om te doen en een hoop geweldige foto's geschoten. fotografe heeft zelf ook 3 kinderen en weer heel goed hoe ze hiermee moet werken. michelle ze zit dus in tilburg mocht je het leuk vinden (in noord) . was echt heel relaxed sfeertje en lekker warm gestookt zodat hannah in haar blote billen kon.
zie hier alvast een voorproefje. volgende week hebben we waarsch de cd met alle foto's en zal ik er een aantal op hyves zetten
Ikkedus hahaha mijn vriend zei al dat wordt een dure babykamer hahaha maar ik zei al tegen Bas we zien wel wat we ervan nodig hebben en de rest geven we terug. Wauw wat mooi zeg die foto ben benieuwd naar de rest echt zo leuk dat ga ik ook zeker doen als onze kleine er is en ga het meteen aan mijn schoonzusje doorgeven die moet dat ook maar gaan doen ze hebben vast in Amsterdam ook wel iemand die dat doet.
Ikkedus: wat een geweldige fotoshoot zo, mooi die kleuren zo bij elkaar! En je mooie meisje bloot, altijd zo schattig dan Michelle: wat een mooi meisje hebben jullie toch So lief!! michelle, zafira, wolfje, wheroon en dnise +ikkedus jullie heb ik een deel van de reading gestuurd. Ik heb net alles kunnen doen omdat er maar 5000 karakters in de pb mochten Maar ach over kinderwens en zo staat er in, daar gaat het om Grotedeels klopt het wel. Maar ze heeft het veel over financieel en dat is volgens ons best in orde... alleen heb ik wel ns een momentje dat ik denk zal het allemaal wel lukken als er een kind is want ik weet me god niet wat ik daar per maand ong. voor moet tellen Misschien dat ze daardoor het doorkrijgt, maar wat ze er zelf neer zet gaat erg ver.... Zoals jullie in de reading ook zien heb ik wat stukjes licht grijs gemaakt, dat zijn dingen de ik niet snap/vragen over heb/niet vind kloppen... maar dat laat ik dus in het midden Ik hoop stiekem toch niet dat het echt 8jaar zal moeten duren Geloof me, dat kan ik niet aan! Dan zou ik 32 zijn! Nee echt dat kan ik niet aan hoor! Maargoed daarin had ze bij wolfje gelukkig ook geen gelijk Hier erg benieuwd hoe het vandaag aan einde van de dag met me heup zal gaan.... Oh ennuh hahaha kei schattig: vriendlief heeft een "klus" schema bedacht nu ik gezegd heb dat me ei er aan komt... Maaruh meer in eigen belang omdat hij gister avond zin had denk ik zo.... maar ach, laten we het maar eens op zijn manier bekijken hahaha...
OOh en wheroon WOW wat een bedrag zeg! Super gaaf&lief van ze! Snap indd dat je tegenover je ouders dan een vreemd gevoel hebt... ik moet eerlijk zijn Ik zou zo groot bedrag niet kunnen aannemen hoor... Mijn moeder roept al jaren dat ze de wandelwagen wil doen, maar men dat vind ik al zo veel geld (*gelukkig heb ik hem goedkoper dankzij lieve melissss*) Lekker gaan shoppen nu dus! 13wkn alweer... jij vliegt ook vooruit!
bbtje hmmm... niet helemaal het bericht waar op gehoopt werd lijkt me. denk wel dat bepaalde dingen kloppen. vooral je gezondheid. juist omdat je zo jong bent en nog een heel leven mee moet gaan, qua kosten zou je eens op internet moeten kijken er is vast wel een gemiddelde. verder zijn er heel veel dingen zo duur of zo goedkoop als je ze zelf maakt. kleertjes bij hema/zeeman/wibra super leuk prenatal etc ook leuk alleen wat duurder. maar je kunt natuurlijk wel op de groei kopen wanneer er aanbiedingen zijn. verder moet je rekening houden met een pak luiers per week ong 10,- (let op aanbiedingen) voeding kan ik je nog niet echt vertellen omdat we pas net aan de volledige flesvoeding zitten maar ik denk ook een pak per week/3 per maand of zo? is ook ong 10,- per pak. kinderopvang weet jij natuurlijk alles van tja en dan de grote aankopen zoals kamer wagen etc etc maar ook dat kun je spreiden vakantie is met een baby (meestal) gratis wel 40 admin kosten. zo dus een beetje een idee van de maandelijkse kosten ik moet zeggen dat het mij nog meevalt, dacht altijd dat het duurder was.
grote kosten zullen we niet meer hebben want dat hebben we allemaal al op kamer staan... (dankzij meliss en hele goedkope mp advertentie in de buurt) Helaas staat het er alleen al zo'n jaar! ze zeggen dat het 150,- kost per maand excl. kinderopvang op internet...
Ik werk 20uur nu, (4middagen) en dat blijf ik doen als er een kleintje is Dus wij zullen niks kwa loon achteruit gaan. Er is door onze fin.adviseur berekend dat we als er kindje is ook rond de 160,- p mnd meer gaan krijgen aan vergoeding van belasting enzo. Dus in principe zou dat dan zelfde moeten blijven ongeveer... maar ik weet wel dat het misschien wat krapper zal zijn, maar we komen zeker niet te kort hoor. En ik denk altijd maar zo: die mensen in bijstand ofzo kunnen het ook... dus wij dan ook maar ja ik denk dat je zoiets pas kunt weten en ervaren als het zover is.... dus we laten ons verassen lief van je! *kus*
Wherona. Lief van je schoonouders, heb je al iets op het oog qua kamertje? Kindjes hoeven echt niet duur te zijn, liefde en aandacht kosten niets en dat zijn toch 1 vd belangrijkste dingen. Ik ben er destijds 500 euro qua salaris op achteruit gegaan + 180 eigen bijdrage kinderopvang per maand. Ja dat was wel ff slikken, maar je went er ook snel aan.
bb; ja ik had ook wat stukken in me reading wat volgens mij niet klopte of ik niet begreep haha wherona; jeej mooie bedrag meid! een tweeling, begrijp me niet verkeerd, maar bij de eerste zwangerschap hardstikke leuk,maar nu pff weet niet waar ik het laten moet haha, maar ga van 1 kindje uit hoor ikkedus; mooi foto! all; dikke knuffel... moet overblijven en me pa is jarig oh heb alleen buik en rugpijn, maak me daar zorgen over, echt ongi pijn, maar volgens mij is dat wel normaal...
Gefeliciteerd met je vader! Ik moet je heel eerlijk zeggen*schaam* dat ik toch echt niet aan een 2ling moet denken... niet omdat ik het niet aan kan, want met mijn werk ben ik heel wat gewend hahaha, maar meer omdat we echt maar 2 kindjes willen en we dan in een keer klaar zouden zijn, lijkt me zo jammer... ongi gevoel is normaal, tenminste dat hoor ik overal op het forum Fijne dag meid!
bb; dank je wel! tja weet je bij een eerste zou ik het prima vinden, maar drie kindjes in totaal is voor ons financiel gewoon stuk moeilijker... en kwa ruimte ook maar goed, mocht het wel zo zijn komt het ook wel goed maar 2x zwanger zijn is natuurlijk stuk leuker
dreumesmama nee ik had nog niet echt gekeken voor een babykamer we krijgen wel een ledikantje van mijn ouders die hadden ze nog en die is wit dus gaan we zowieso de meubels wit nemen en dat leuken we wel op met accesoires. Yes meiden het is me gelukt ik was op zoek naar een Stokke kinderwagen maar dan zonder wieg want die krijg ik van mijn schoonzusje en ik had 300,00 geboden op mp op een zwarte en diegene gaat akkoord hihi ben wel een blij dat is het eerste grote wat ik ga aanschaffen dan hahaha wel spannend hoor en ze woont in Almere dus ook wel te doen. Ben helemaal happy
gefeliciteerd met je pa wolf! en jij ook wheroon met de aanschaf van de wagen. hoop dat je m fijn vindt meid ga gewoon rustig eens orienteren wat je mooi vindt. idd met leuke aankleding en een gevulde kledingkast wordt t al helemaal gezellig en fijn
meiden me piek lijkt geweest.... testje was iets lichter (nu gelijk aan clijn) vanavond nog even eentje doen.... en dan zie ik het wel aan temp (hihi ik temp deze week de ochtenden elke keer "stiekem" even als mannetje net van de slaapkamer af is gegaan.... Kan het tempen wel los laten, maar me ei niet dus zodra temp gestegen is leg ik hem weer weg en heb ik weer rust maar alleen tempen loslaten is ook al goed toch?? alles in een keer lukt deze control freak niet hoor... want als ik ei dag niet weet dan weet ik nod ook niet... brrr nee die gedachten vind ik niks *schaam*
Wherona, wij hebben ook Stokke, superfijne wagen. Heb hem gisteren weer helemaal schoongemaakt voor baby! Bbtje, als jij je goed voelt bij het tempen rond ei is het toch prima! Moest wel lachen om je mannetje zijn klusschema, leuk dat hij meedenkt.
Ja ik wil liefst alles loslaten, maar dat merk ik gewoon dat ik dat nog niet kan, het voelt niet fijn... Ja grappig he! Ik zei tegen hem nu hebben we een ronde of 4 gedaan wat we wilde (maar dat is zowat elke dag, ooops! hihi) ik zeg dat werkt ook niet... dus laten we nu zo (hadden we dan gedaan) di en wo ochtend doen(woensdag is me ei) maar hij zei: NEEEE laten we dan ma en woe ochtend doen... klopt niet echt zijn planning dus hahaha, maar tjah... laten we het eens proberen Ohhjeeee als het nu raak mag zijn dan zal ik dat nog jarrrreeeeeen aan horen @ALL: ik ga snel naar me werk! xxx