Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bb je moet het iemand vertellen als het goed voelt, schoonouders vertel ik lekker ook niks over zwangerschap hebben voor sem niet eens intresse...
    ik heb ook geen zin om over me zwangerschap te liegen en te draaien naar me ouders toe;)

@wherona; balen dat het nu niet door gaat!
    en die pijn; geen idee meid... knuf

all; druk dagje weer... knuffels

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    nou meiden, heel onverwacht heb ik het net al aan mijn moeder verteld.
    Ik had tijd over en was in het dorp, en wist dat mijn moeder zo klaar was met werken, dus haar gebeld of ze het leuk vond om samen iets te eten; dat vond ze!:)

Dus we zaten lekker in de zon op het terras, broodje was besteld en toen heb ik het haar verteld
    (van te voren met vriendlief gebeld, of hij ermee accooord ging. Dat ging die mits we het alleen aan mijn ouders zouden vertellen omdat ik daar sterk behoeften voor voelde, maar zijn ouders en verdere fam, zussen enzo zouden we niks vertellen. Dat voelt voor ons beide niet fijn en goed. )
    Mijn moeder was blij en verdrietig tegelijk. Ze reageerde heel goed, ik heb alles verteld wat we zelf nu weten, incl gyn bezoeken, dit forum, ovutesten, eisprong, ongesteldheid pijn, temperaturen en hoe lang bezig.
    Ze stelde vragen en was erg verbaast dat we nu al bezig waren omdat vriendlief altijd (zo goed acteert hij dus:p) zegt dat hij het nu echt nog niet wil....Maar ondanks dit vervelende nieuws vind ze het super leuk en is ze er heel blij mee, met het idee dat ze binnenkort oma kan worden!:D

(ik had niet anders verwacht hahaha) Vanavond is mijn zusje niet thuis en gaat ze het aan mijn vader vertellen. Mama en ik zijn erg benieuwd hoe hij het zal oppakken. Zeker wil hij graag opa worden, maar hedt is me even een dubbel nieuws voor ze natuurlijk.)

Ze was wel even verdrietig en dat verwachtte ik ook al omdat we altijd al egzegd hebben tegen elkaar: zul je net zien dat jij (voor mij ik) problemen krijgt met kindjes krijgen net bij jou die al van jongs af aan zo sterk die wens heeft... dat vond ze even heel moeilijk. Maar omdat ze zag en merkte/hoorde dat ik er erg positief in sta en er niet zo erg (Meer) meer zit heeft ze er vrede mee en kan ze blij wachten op het moment dat...

ook is ze heel blij dat ze weet wat er nu speelt met ons, en ze zijn beide niet zo dat ze d(denk ik) veel vragen enzo gaan stellen... ik heb gezegd: Als er iets veranderd of ik/we iets kwijt willen dan hoor je het. En praat er met vriendlief niet te veel over want die kan dr erg moeilijk mee omgaan dan.
    Dus helemaal blij, mama ook erg trots op mij en op het toekomstige omaschap:p:p

Ook bedankte ze me voor het fijne moment van vertellen (mijn zusje ghaat eind deze maand huis uit) nu heeft ze wat om mee bezig te zijn / na uit te kijken zei ze:D

zo wilde het even met jullie delen, en tot nu toe voelt het erg fijn allemaal:D

xxxx

3. Zeepaardje

@bb wat fijn dat je mams zo goed reageerde:)
    Moet vast een opluchting zijn op dit met je ouders te kunnen delen en je verhaal kwijt te kunnen!
    Hopelijk worden je ouders snel opa en oma van jouw kids;)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    morgen stokke kinderwagen halen een ander bod gedaan en meteen akkoord jippie

5. Zeepaardje

wherona; oh wat fijn:)

nou ik hoef wat dat betreft niks te halen... alles heb ik nog van sem; kinderwagen/commode bedje... rompers, alleen kleertjes moet ik halen;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wat fijn wheroon:D goed bezig;)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Pff, ben even helemaal ontroerd:)
    Mijn moeder heeft het net blijkbaar meteen tegen mijn papa verteld. Krijg een super fijn en lief smsje van hem:

hoi meisie, heb het verhaal gehoord. Kijk er wel even van op zeg. Maar sta er niet versteld van dat je het wil. Wat jammer alleen dat het zo loopt, blijf toch hoop houden he! Maar elk nadeel heeft een voordeel zeg maar tegen .......(vriendlief). Vaak oefenen is ook niet vervelend en vast geen probleem! Toch? Enn..met de 54 jaar opa worden is ook nog mooi voor mij. Hou de moed erin! xxx

op een of andere manier kan mijn vader me altijd al meer raken dan mijn moeder.... waarom weet ik niet! God ben er helemaal verdrietig en blij teglijk van.:):)

Hopelijk heeft dit een posi uitwerking;)

wilde het weer even met mijn liefste vriendinnen delen!

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai lieverds,

Gisteren een klote dag gehad, want hoorde van het zh dat het nog 2 weken kan duren voordat we de uitslagen hebben. Tot overmaat van ramp ook nog een brief in de bus om de blijde doos op te halen. Nou ik kan je zeggen, dat ik op dat moment geen 'blijde doos' meer was. Maar vandaag gaat het weer goed. Ben zelfs op kraamvisite geweest en ook dat voelde goed. Hele lieve oud collega die ook heel erg meeleeft, dus dat scheelde ook wel. Het gevoel dat ik weleens zwanger kan zijn is heeeeel sterk. Mega zere borsten. Soort stuwingsgevoel. Gelige afscheiding, enigste keer dat ik dat heb gehad is voor de positest van Jaron. En ik weet het gewoon. Maar nog een week wachten tot testen en hopelijk neemt mijn lichaam me niet in de maling.

Nu ga ik even snel boodschapjes doen voor het eten, want heb vergeten verse groente te halen. Tot vanavond:)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    vervelend dat je de blije doos gekregen hebt, is ook niet iets waar je aan denkt dat door te geven:( EInk zouden verloskundige ofzo dat moeten mogen/kunnen regelen voor je! ;)

Meissiej wat onwijs spannend, zeker als je het herkend van de vorige zwangerschap. Wat zou dat fijn zijn! Mijn duimen draaien overuren voor je:D

hier ga ik lekker voetbal van schatje kijken:D (helaaS is dat wel binnen hahaa...) want: wat een mooi weertje voor april he:D:D

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zeker mooi weer!!!!!!!

11. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    He Zafira meis, wat een baaldag dan gister! Maar wat zou het super zijn als je nu al gelijk zwanger zou zijn... we kunnen samen aftellen tot onze nod...spannend voor jou hoor. (Hier weet ik nl zeker gewoon ongi te worden maandag)

Mamavan3 wat goed dat je er weer bij bent. Wat een sterk mannetje heb je toch zeg!

Wherona, gelukkig heb je een nieuwe stokke gevonden!

BBtje, wat heerlijk dat je nu ook je verhaal bij je ouders kwijt kunt!
    Hier een soort van zelfde verhaal... ik ben van mijn zus en mij de geboren mama en mijn zus alles behalve... die is echt mama geworden nadat ze van de eerste bevallen was. Dus ook hier zo cru dat het uitgerekend bij mij zo moeilijk lijkt te gaan.

Zo en nu ga ik op naar de naailes!

Liefs Miek

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    bbtje, wat een ontroerend verhaal en wat lief de reactie van je papa! Voelt goed zeker?

Wherona, jaa nieuwe wagen goed zo!

Zafira, jeetje meid nog 2 weken wachten, pfff moeilijk zeg. En wat knap dat je op kraamvisite bent geweest. Ik duim heeeeel hard voor je!

Ik heb een heerlijke dag gehad met dochter, lekker van het weer genoten en samen een frietje gegeten vanavond. Man is weer eens getrouwd met zijn werk ;)
    Voel me ook eindelijk echt goed! Mag wel eens na bijna 31 weken.

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden,

zafira wat spannend meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoop zo dat je gevoel gelijk heeft.

bb wat een fijne reactie van je moeder. rot om te zien denk ik dat ze verdrietig was. maar dat hoort bij t moeder zijn. ze wil denk ook dolgraag dat het allemaal goed gaat bij dr dochter en dat medische gebeuren niet allemaal nodig hoeft te zijn. erg fijn hoor!!

zafira balen van je rotdag gisteren. en idd die doos doet zeker zeer dan als je zo'n uitnodiging krijgt.. en 2wk is dan erg lang met die uitslagen.. hopelijk heb je vandaag wat van het weer kunnen genieten. het klinkt heel chliche... maar hoop wederom dat je gelijk hebt met je gevoel

wherona wat fijn dat het is gelukt met je stokke wagen. ik persoonlijk vind ze niet zo mooi. maar er zijn talloze wagens voor iedereen bij wie iets past. hoop dat je deze morgen wel n keer kan komen halen.

wolf kun je al n beetje wennen aan t feit dat je weer moeder word?

nu ben ik t ff kwijt. elize heeft t bloedheet gehad vandaag. ben dr zelf even uit wat ik een baby van 3mnd aan kan doen met dit weer.. vind t best wel moeilijk. heb met moeite korte mouwen aangedaan. en rompertje eronder met spagettiebandjes. jurkje erover en legginkje. kind zweette t enkeld uit helft van de dag. dus broekje uitgedaan. moet soms ff terugschakelen van hoe was t ook alweer..

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    voelt heel fijn, ik merk dat ik sinds het gesprek en mijn papa's smsje ook stuk vrolijker ben hihi....:D

En wat fijn dat jij je weer goed voelt! Nu lekker genieten hoor! Nog eventjes..... je gaat snel zeg:)

@ALL: ik weet zelf niet wat ik van mijn heup moet denken, de flinke pijn scheuten zijn weg sinds gister (heb er elke dag nog min.1 max5 dus al hele vooruitgang!) maar er blijft een zeurend gevoel ook als ik niks doe.... afwachten!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    michelle denk dat je het zelf wel aanvoelt, als je het zelf heet hebt in wat je aan gedaan hebt heeft je kleintje dit vaak ook.

als ze zich niet prettig voelt (echt te warm/te koud) dan laat ze echt wel van zich horen.... het is voor die kleintjes plak weer zo, de hele tijd liggen ze maar en dan helemaal zweten van het liggen:(
    VInd het op het werk ook altijd zo zielig.... Vaak laten wij ze in rompertje en luier alleen hoor:)

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, leuk dat je toch nog een Stokke hebt gevonden. Je eerste grote aankoop.........leuk:D.

BBtje, wat een lieve fijne reactie van je ouders. Snap dat het ook wel dubbel was om het ze te vertellen, je had liever met zeer goed nieuws gekomen. Maar nu kunnen ze je ook steunen mocht dat nodig zijn.

Michelle, Is idd lastig met die kleintjes wat je ze aan moet doen. Denk dat je gewoon moet doen wat goed voelt en je merkt het vrij snel als het toch te warm is.

BBtje, balen dat je nog zo last hebt van je heup. Blijf je wel rustig aandoen!!

Annemiek, waarom het gevoel dat je ongie word?? Meid het kan nog alle kanten op. Ik blijf iig stug doorduimen, dat heb ik bij wolf ook gedaan en dat heeft geholpen;)

Wolf, en hoe voelt het nu????? Leuk spannend en blij. Dat denk ik tenminste.

Dreumesmama, gezellig met je dochter van het mooie weer genoten. En wat heerlijk dat je je weer lekker voelt en geniet. Zit te kijken en je hoeft nog maar 8 weekjes:$ wat gaat dat snel!!!!!!!!!!!!!!

Dnise, morgen hebben jullie de gehoortest toch?? Heel veel succes en ik duim voor een hele goede uitslag. Knuffel en maak je niet te druk.

17. Zeepaardje

bb; wat lief die sms!!!

zafira; wat balen van de blije doos:(

@all; bang dat het mis gaat, heb nu ineens roze verlies!!! pff

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oh echt.... jeetje!Mijn duimen gaan vollop draaien voor je lieverd!
    Hopelijk positief nog beetje van innesteling:( knuffel voor jou!

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik duim heel hard mee met bb!
    Maak je niet te ongerust want dat schijnt echt veel vaker voor te komen. Zolang je nog geen helder bloed verliest gaat het goed. Hele dikke knuffel voor jou.

20. Zeepaardje

zie ineens dat ik een pagina vergeten ben haha

@dreumesmama fijn dat je een mooie dag gehad hebt:)

@michele; ja je bent vaak bang dat kinds het te koud hebben;)

@bb; thanks...

Deel Deze Pagina