dikke knuf bbtje is toch heel heftig zulk nieuws, dat gaat je niet in de koude kleren zitten, het enige wat ik kan zeggen wees een luisterend oor voor je buuf als ze je nodig heeft ,maar dat zal jij vast en zeker zijn, en hopelijk vieren jullie snel samen het geluk van een nieuw wondertje
DaNKJE lieverd daqt je bent Wij zullen er indd alles aan doen om voor hun een luisterend oot re zijn Morgen avond komen ze al naar ons toe om even te praten en iets leuks te doen (de mannen gaan xboxen) wat ben ik nu toch "bang" dat het net bij ons deze ronde raak zal zijn...
BBtje echt heel erg naar voor je buuf bah gelukkig heeft ze een goeie buuf die naar haar luisterd en troost. kan me voorstellen dat jij der nu heel erg bang voor bent, maar ik weet zeker dat als het bij jou deze ronde raak is dat ze echt wel blij voor je is, ze zal verdrietig zijn om haar zelf maar blij voor jou. Dreumesmama het is echt waar hoor meid die test kan echt niet liegen @ll hier nog geen rode duivels op bezoek, voel ook niets meer van een ongi ofzo tis weer heel vreemd allemaal heb een heel erg raar gevoel in mijn buik aan de zijkanten naast mijn navel voel ik wat steekjes heb ik al een paar dagen last van maar ken het niet van eerdere rondes. Ook afscheiding is ineens minder geworden dan gister dus snap der echt helemaal niks meer van. Maar goed morgen is mijn nod dag en er kan een heleboel veranderen in een avond/nacht dus we zullen het morgen wel weer zien. Ik heb geen hoop dat het raak is weet gewoon dat ik ongi ga worden maar vind het maar weer allemaal erg vaag weer.
JA PRECIES! vind mezelf dan zoooon ontzettende zeikerd. zit ik hier te zeuren dat het niet snel genoeg gaat en zo hoewel annemiek al zo lang bezig is sorry annemiek! en rest. bbtje knuf voor je buuf zo verdrietig nieuws maar wat is ze dapper.
Wherona, zie dat je nog niet ongie bent......echt jij gaat op rose hoor, want die honger had ik ook vooral als ik net had gegeten. OOOOOOspannend, ik heb echt goede hoop!!! BBtje, jeetje wat erg zeg van je buuf, krijg er beetje de rillingen van. Volgens mij was ze ong even ver als ik dus dat is best wel confronterend met het feit dat er nog zoveel fout kan gaan. Sterkte en een goed luisterend oor is altijd goed voor haar. Ikkedus, ik snap je wel hoor, je wilt gewoon graag je kindje ontmoeten. Is heel natuurlijk en helemaal niet raar. Dreumesmama, ik heb vorige week nog een test gedaan omdat ik niet echt kwaaltjes had( lees nu kotsmisselijk en mega moe) En mijn teststreep was echt veel donkerder als controle streep. Dat was wel grappig. All, vanochtend echt super misselijk, dus vanaf nu is de wcpot mijn nieuwe beste vriend haha. Ga zo proberen boerenkool te eten maar heb zo het idee dat het hem niet gaat worden. Pff alleen het idee al, maar toch maar proberen haha. En anders weer naar mijn nieuwe vriend hehe.
Heej lieve meidenn,, Ik heb net het homeopatische middel bij mijn behandelaar opgehaald (noem hem maar zo want hij doet verschillende dingen) ik moet 3x per dag 6keer ermee op me knie slaan en dan eenmalig eraan ruiken! absoluut niet vaker. Als ik hoofdpijn, buikpijn of misselijk gevoel krijg moet ik meteen contact opnemen. Verder moet ik maandag naar hem toe voor een accupunctuur behandling voor me schouders vooral, en hij gaat een nieuwe manier van maseren doen, die erg pijnlijk maar zeer doeltreffend kan zijn. Hierdoor denkt hij mij sneller te kunnen laten ontspannen vooral in bed, met het slapen dan he8) Hij zegt dat beide dingen heel snel aan zoudern moeten kunnen slaan, en dus snel resultaat moet zijn, ik ben benieuwd En nogmaals na vraag gedaan maar het kan geen kwaad met zwanger worden, het prikken bij me buik doet hij maandag niet omdat dat niet oke is in deze fase van mijn cyclus zei hij.... IK ben echt HEEL ERG benieuwd hoe, wat en wanneer
@ bbtje!... het is maar goed dat je buufie jou heefT!! sterkte want dit nieuws wil niemand hebben @ dreumesmama! jeeeeeeeeeeeee wat een mooie testen!! @ zafira... groetjes aan je nieuwe beste vriend! @ wherona!... raar lijf! maar mijn duimen draaien voor je! @all niet veel te melden van deze kant eigenlijk!... ben de helft weer kwijt want ik moest 6 pagina's terug lezen! krijg wel een giga groeispurt nu! woeeee me banden trekken als een malle!!! ow en trouwens weet niet wie t allemaal zei whahah maar ken op z'n tijd best een Stoute meid zijn hoor! hihihi
bbtje, haha op je knie slaan? Dat klinkt wel apart hoor Maar als het werkt! Dnise, show je je buikje nog een keer? Zafira, hoe is de boerenkool gevallen? Hier is avond eten geen succes, hou alles maar met moeite binnen. Mamavan3. oh wat lief zo'n klein popje van dezelfde donor!
Nou indd, ik vind mezelf net een debiel als ik dat doe hahaha... Ik heb net al een topic geopend, maar waar denken jullie aan bij het woord kleurrijk op een bso??? (ik moet een presentatie doen)
IK zal morgen is een nieuwe foto maken!! hij wordt echt ineens groot!!! whahahaha geweldig vind ik t!
Ik ben sinds de middag af en toe beetje misselijk.... nu heb ik dat medicijn om 17.00uur pas voor het eerst gebruikt en daarvoor was ik dus al misselijk, maar nu moest ik ook allert zijn op misselijkheid als bijwerking van het medicijn.... Nu weet ik dus niet of ik nu nog steeds misselijk ben van iets wat ik voor dat medicijn ook misselijk van was (voelt zelfde namelijk) of dit keer wel van het medicijn.... dnise meid wat leuk dat je zo groeit nu
hey meiden, hier vanavond een vergadering van mn werk gehad. en nu redelijk moetjes ga zo gtst nog even kijken en dan lekker mn bedje in. ikkedus idd het is erg shit wel als ik hier s zeur. weet namelijk als we hier allen zwanger zijn dat we allemaal gaan zeuren ook al is de wens nog zo groot natuurlijk. en idd dan zeuren als de rest er zolang over doet... voelt heel erg verkeerd.. maar ook de (nog) niet zwanger die gaan lekker zeuren haha. bb klinkt best wel achterlijk haha. op je knie slaan. als je je knie nu blauw slaat word je dan zwanger ofzo? ben wel benieuwd ammel. verder ben ik t allemaal al weer vergeten eigenlijk..
Hihi, mutsje. Dat spul moet, wat mij verteld is, door flinke klappen in werking gebracht worden.... hahaha ik vind t allemaal erg zweverig, maar moet wel zeggen dat ik ong. 5jaar terug ook hulp gehad door een soort gelijk middel voor me buik, en dat heb ik nooit meer gehad dus er is hoop in dat zwerverige wereldje
hehe bbtje wat een gedoe je wordt wel bezig gehouden. maar eerlijk gezegd is de wereld van alternatieve geneeskunde heel appart maar sommige dingen werken echt . gewoon in meegaan en wie weet heb jij straks een posi test. en of dat dat komt door ee lucky shot of door de medicijnman (zo noem ik m maar, hehe) maakt toch niet uit . michelle dikke knuf voor jou wordt een beetje veel voor jou he, allemaal wat zwaarder en die donkere dagen met regen en dan nog 2 drukke kids rondlopen? je klinkt af een toe alsof je echt een knuffel zou kunnen gebruiken. enorm respect voor jou en mamavan3 dnise FOTO FOTO! (hmmm...als zij net zo snel is als ik met het plaatsen van foto's kan ik die net voor haar bevalling tezien krijgen hehehehehe) zafira doe je vriend de groeten van mij en zeg maar dat ik m helemaal niet mis . succes meid! wherona....O.O....O.O.....vind t zo spannend.... dreumesmama hoe is het met jou en je buikje? wolfje mocht je nog een keer stiekem lezen veel plezier met je oma...was jij toch? rest gisteren bij vk geweest vond mn buik wel wat groot lijken maar toen ging ze voelen en heb ik dus van onderen helemaal niks! mn buik is dus heel smal en hoog en staat daarom zo ontzettend naar voren, vandaar dus de gekneusde ribben. we hebben bij onze vkpraktijk 6 vrouwen die rouleren. ging de vk van gisteren naar het hartje luisteren zegt ze ineens "dit kindje ken ik!" hannah vind het niks als iemand anders aan de buik zit en verstopt zich dus iedere keer. dat herinnerde de vk van 2 maanden terug HAHAHA
Hoi Hoi hier nog geen rood gespot, heb wel met afvegen bruine afscheiding dus mijn lichaam houdt het nog ff spannend. Maar ga der vanuit dat het er aan komt vorige ronde begon het ook zo. Voor de rest last van hoofdpijn en ben een beetje moe. Maar goed nog twee dagen en dan weer lekker weekend. bah tis hier nog steeds erg donker en regenachtig, heb der zo een hekel aan :x ik kom daardoor altijd heel moeizaam op gang hihi.
whahahah leuk hoor dat je kindje nu al verlegen is, dat wordt wat dan met de bevalling Gaat de kleine zich dan ook verstoppen hihihihi
haha mamavan3, dan kan ze zich nog moeilijk verstoppen. dan ligt ze nadien bij mama met dr handjes voor dr gezicht. ben erg benieuwd naar jullie eerste foto's. van jullie kleine. nog een paar weekjes.!!!!!!!!!
hehe ben ook heel erg benieuwd naar jullie foto's! schatje is wat op internet aan het zoeken geweest voor gedichtjes voor het babykaartje. hebben er 2 gevonden die we heel erg leuk vinden en ook zooo toepasselijk Van allebei een beetje, Ach wat ben ik toch een scheetje! Mama en papa zijn zo blij, Want ik lijk het meeste op... mij! en In mamas buik was het warm en zacht. Lag ik te trappen dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen, Zal ik ook papas dromen eens verstoren