wat vliegt de tijd toch eink voorbij dan he, lijkt wel gister dat ikkedus en michelle en mamavan3 en Dnise en 1985 ons verblijden met hun goed nieuws. En zafira en dreumesmama zijn daar sinds kort bij toegevoegd. Ook ik had nooit gedacht dat het zo lang zou duren dat ik in verwachting zal raken inmiddels alweer 10 maanden bezig, hoop dat ik mezelf snel bij de zwangere mag toevoegen 8) Nou bbtje, wolfje, annemiek en ikke nog, het niet zwangere lijstje wordt wel steeds kleiner Ikkedus hele leuke versjes, ik vind de 2e persoonlijk het leukst
Wherona, je klinkt weer wat positiever! Hoop echt dat jullie snel volgen, allemaal op roze Ikkedus, haha wat grappig dat ze zich zo verstopt. Was verder alles goed bij VK? Hier is buikje flink aan het rommelen, heb zo'n last van darmen.
ja wherona je komt snel bij ons ja vind de 2e ook het leukst met name omdat het ook echt zo is! we hadden gisteravond even over gehad en waren het er over eens dat we wilden dat het kaartje vanuit het kindje geschreven wordt en niet vanuit ons . bij vk was alles goed maar ik draag heel hoog en naar voren. bloeddruk was ook weer goed moest wel plasje meenemen omdat ik 2x achter elkaar 80/110 had en bij 80 houden ze t extra in de gaten. maar niks aan het handje en ik zat gisteren ook weer op 75/120 . alleen is het idd dus elke keer zoeken naar het hartje elke keer was ze gevonden en dan draaide ze weer weg. zo appart dat ze al zo jong zo'n eigen persoontje zijn. ben ook zo benieuwd hoe jullie kindjes zullen zijn/worden dreumesmama ja je lijf is nu heel hard aan t werk. hoop dat het snel wat rustiger wordt in je buik
ikkedus heel erg leuk die gedichtjes, ik zou persoonlijk voor nummer 2 kiezen. wij hebben een paar zinnetjes vannuit haar en een paar vannuit ons. na lang wachten zijn wij zo blij, na 2 prachtige zonen, hebben we dr nu een mooi princesje bij en: 'k ben nog zo klein, en heb nog niets bewezen. maar met lars en lucas als grote broers, heb ik niks te vrezen... manlief allemaal weer verzonnen haha. wherona de tijd vliegt idd voorbij momenteel. is gewoon niet meer normaal. ikzelf moet nog 8wk werken en dan mag ik met verlof. maar na vandaag wel een weekje vrij. herfstvakantie!!!
oh wat crea van je mannetje! helemaal leuk! omg 8 weken - een week is dus nog 7 weken werken oh! wij hadden dus ook Lars als jongensnaam....is het nichtje van Bas eergisteren bevallen...van een jongen...en die hebben ze Lars genoemd :'( na ja...dan maar hopen dat we met de 35 weken echt de bevestiging van een meisje krijgen
ikkedus en michele beide mooie versjes vind allebeid de 2de het leukst! maar de keus is aan jullie haha meiden ben minder op zp heb me oma te logee haha rijmpt ook gisteren heerlijk wezen winkelen! liefs
wat leuk die gedichtjes :d Ik heb een gedichtje echt uit de naam en beleving van me kids. Michelle25 het eerste wat jou kleintje zal zeggen als ze geboren wordt met de handjes voor de ogen is "kiekeboe"hahahahah ikkedus volgens mij ligt het aan de december kindjes hihih ik draag ook echt heel hoog en naar voren, heb ook veel last van me ribben , gelukkig niet gekneusd.Wel balen dat iemand ook dezelfde jongens naam heeft gebruikt als wat jullie in gedachten hadden ,maar jullie krijgen vast en zeker een meid
lars is ook een hele leuke naam, die hebben we 5,5jr gelee gekozen en vinden hem nu nog steeds super.
Ik zou zeggen gewoon de naam nemen die jij/jullie leuk vinden anders kan je wel met heel de wereld rekening gaan houden
wheroon wat k*t voor jullie weer het is gewoon niet eerlijk. En je onderschrift is helemaal terecht. Voel het zelf ook zo! @ALL: net weer een hele grote gele plakkende vies iets in inleg snap d'r echt helemaal niks van! Gister en de avond en nacht d'r voor niks gehad en nu weer. Nog steeds verder nergens last van.
Vreemd dat gelige spul, misschien toch maar effe langs je ha gaan. Bij een schimmelinfectie bv Candida hoef je namelijk niet echt veel te voelen. Na ja en hier dus weer lekker ongi maar ja dat wist ik dus dinsdag al dus kijk der niet echt van op. Tsja en we zullen na onze vakantie een afspraak met onze ha gaan maken om in ieder geval dus al een zaadtest te laten uitvoeren en voor de rest horen we wel wat de ha verder afspreekt. Als we terug zijn van vakantie dan zijn we bijna 11 maanden bezig dus vind ik het een mooie tijd om deze stap alvast te nemen. Wil nu toch echt wel zekerheid hebben dat er niets mis is en zolang ik/we dat niet weten zijn we der niet bepaald gerust op. vriendje zei ook als ik van te voren had geweten dat het zo lang zou duren dan was ik eerder overstag gegaan om kindjes te krijgen, ik zei je moet ook gewoon luisteren naar een vrouw . Maar goed ben wel blij dat mijn ongi dan der nu is als dat ie in onze vakantie zou komen want das niet zo fijn als je zoveel gaat doen. Tijd zal dan wel sneller gaan met zo een week weg altijd heerlijk.
ovu test is trouwens nog steeds negateif... lijntje veranders niks niet.. ik heb telkens een heel raar gevoel in me buik, ovu test is wit, maar voel telkens wat trillen ofzo echt raar... wherona dikke knuffel meid!!!! :x
hahaha nou zooo lang zal ik er wel niet over doen hoor!! beloofd!! vanavond komen mijn vader en zijn vriendin een bakkie doen en daarna upload ik een foto goed?!!
mooie gedichten meiden!!! en zker die voor het moppie met de grote broers! haha heel mooi bedacht! bah wherona!... dikke knuffel!!!
Brrr.... heb t ijskoud!!! Toch is het hierbinnen de normale dagelijks temperatuur..... handen zijn net ijsklontjes... Ja ik had verlosk. van deze site benaderd over wat het kon zijn, ze spreekt over een reactie op een andere zeep, maar dat is het niet want gebruik al JAREN dezelfde hihi. En anders denkt ze eraan dat er daarbinnen wel eens iets positiefs aan het gebeuren kan zijn... Ze heeft het niet over een infectie of iets gehad.... Ik voel verder ook niks.... Las wel dat de meeste infecties bij weinig last vanzelf over kunnen gaan dus ALS het dat is, dan zal het wel vanzelf goedkomen... maar lijkt me sterk eerlijk gezegd Indd 11maandjes is mooie tijd om daarnaar toe te gaan, en ik heb dat indd ook dat ik me zorgen maak dat er iets is met een van ons, of nog erger allebei.... Als we alleen al weten dat alles oke is zijn we stiuk gerustgesteld...Nu weet je niet of je het wel met een doel doet, want ja als iets niet werkt kun je klussen tot je erbij neervalt, maar heeft dan weinig zin! Maar echt balen meid! Genieten jullie maar lekker van jullie verdiende vakantie lieverds!