Meis als je weer zo'n lange cyclus hebt als de vorige keer (wat ik natuurlijk niet hoop voor je!) dan zul je je eitje pas hebben rond dag 35/40, want je ei is 14 dagen ongeveer voor je NOD Dus dan kn het indd wel klloppen dat je nog niks hebt! Dat zijn indd je darmen ik ken het helemaal! raar en vervelend gevoel he!
wherona meid echt super rot voor jullie, ik had echt goede hoop. Knuffel meid. BBtje, gelig heb ik ook, idd een beetje viezig dus wie weet!! Dnise, ik ben erg benieuwd naar je foto!!!!!!! All, vandaag iemand van arbo gesproken aan de telefoon over mijn knie. Moet binnenkort even langskomen voor gesprekje. Zij geeft ook aan dat nu ik zwanger ben dat ze met mijn knie ws niet te veel kunnen doen. 2december terug naar orthopeed en ws of rontgen of mri maar zij denkt dat ze tijdens zwangerschap niet gaan opereren dus maar even afwachten. Verders hier errug misselijk en moe en mega zere (.)(.) volgens man zij ze echt groter geworden. Pff had al cup d dus dat zal wat worden. Vanaf gisteren ook flink last van mijn onderrug en kan moeilijk naar de wc, waardoor ik dus ook weer krampjes krijg. Ach ja je moet er wat voor over hebben toch. haha. Ikkedus en michelle en mamav3 ben ook wel benieuwd naar nieuwe buikfoto"s van jullie................Dat van mij duurt nog zo lang. ( of ik moet er 1 van mijn vetrol plaatsen haha). Doen jullie voor mij nog ff foto plaatsen please kan ik vast een beetje zwijmelen over hoe het gaat worden hehe.
heej ja dat weet ik maar heb de stille hoop ivm monnikspeper op een kortere cyclus, dus vandaag al begonnen met testen! rare darmen ! tja zou kunnen geen idee
Spannend, ik ben benieuwd vandaag dus weer na 1.5 dag niks tot wit, plakkerig, korrelig iets ala creamy... ben benieuwd.... maar ik voel dus verder totaal NIKS! Dus we zullen wel doorgaan naar ronde 11 waar we ons op ingesteld hadden Temp laat ook geen dip ofzo zien... Wat vervelend dat je waarschijnlijk niet geopereerd zal worden en dus nog even met die pijn moet, hoe moet dat nu als je zwaarder word door zwangerschap?? En wat rot dat je nu al zoveel dingen voelt van zwangerschap... Hopelijk word het snel minder lieverd!
ik heb GIGA honger, maar wil eink niks eten... dat honger gevoel zit er al de hele dag... hoe krijg ik het weg meiden???
heb toevallig aan manlief gevragen of hij een nieuwe foto wil maken. tis alweer 5wk geleden.. dus zal zelf wel schrikken ook....
bb peperkoek is ook veel te lekker ik net een heerlijk stuk speculaas, mmm! nu tussendoor nog house kijken en daarna kaarten met me oma haha michele; leuk nieuwe foto!
Hihihi ik eet dat eink nooit..... maar had het van werk mee genomen Ennugh ik wilde perse iets gezonds... dus dat speculaas ligt nog netjes in de kelder
oooh ik heb net poffertjes op hihihi, en vanavond een heerlijk soft ijsje gehaald met de kids, ik had daar ineens zo'n zin in tja zwanger he hihihihi niet schrikken dames dit is me buik met precies 30 weken echt hudge!! voor mijn doen, maar ben er zo trots op! voor het eerst een echte ronde buik
G***dme!!! Jeetje meis een waanzinnige dikke knuf! Mammavan3 Prachtige buik! Ben nu te moe om verder nog ergens op te reageren Kom van het weekend weer ff bijbuurten Liefs Annemiek
deze is genomen in barcelona!... krijg al echt een bolle kop voor mijn doen hier was ik 20 wken en een paar dagen gloof ik
Bezigbijtje ik hoop voor ons beide dat we vlak voordat we naar de ha gaan al blijken dat we zwanger zijn . Zie der best wel tegen op maar voor mijn gemoedsrust moeten we het wel doen. Ik heb ook vaak een hongergevoel en neem dan meestal een glas melk of chocomelk helpt bij mij wel Wolfje ik hoop dat je snel je eitje vind meid, maar als je cyclus weer zo lang gaat duren zou ik toch echt eens naar de ha gaan. Is toch niet normaal iedere keer zo een lange cyclus. Mamavan3 wat een mooie buik heb je! En Dnise ook al Zafira lastig met je knie hoop niet dat het erger wordt als je straks wat meer kiloos met je mee gaat dragen Ikkedus en Michelle waar blijven jullie mooie buik fotos Dreumesmama hoe is het daar bij jou? al overtuigd dat je echt in verwachting bent? en weet je al wanneer je 1e afspraak is?
Peperkoek heeft geholpen Alleen vanmorgen met een KEI honger gevoel en een super volle blaas wakker:x Dus jah..... hahahha Verder gister avond in bed super ongi gevoel in me rug gekregen die er nu nog is..... en een kei trekkerig gevoel in me buik.... ik WIL niks voelen, want heb juist het idee dat als ik NIKS voel het bij mijn lijf raak zal zijn..... vandaag druk dagje want me mannetje is jarig dus hoop dingen regelen(hij is 25 en wilde liever niet aan zwanger worden beginnen voor dat hij 25 is... nu is hij het dus laat maar komen die posi test)
hehe ik heb alleen de laatste foto hier bij me. is met ongeveer 28 weken gemaakt maar niet goed te zien :S