Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hihi, dat woord snap ik wel. Ik heb er zelf ook een onder mijn hoede. Maar ik dacht dat jij full time moeder was, dus die link kon ik niet maken. Hoe ik daar dan bij kom haha. Wat doe je voor werk? Liefs

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jullie ook heeeel veel plezier he meid!!
    ik vind het zooo spannend! heb er toch echt wel kriebels van in mijn buik! (en neej dat is niet de baby) :D las dat jullie het ook willen weten of het een jongentje of meisje wordt! spannend hoor!! gaan jullie het vertellen??
    ik ben glukkig heel de dag vrij! (ik moet zaterdag werken)
    maar vriendlief moet wel nog werken :D

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    haha bb, nou nee ben idd fulltime mama, maar wel degelijk werkende. voordat ik zwanger werd werkte ik 50u per week. 5dg van 6 tot 5 a 6vaak. dat is nu ver terug gebracht omdat ik ook over 2mnd met verlof ga. dus na mn verlof weer fulltime aan de gang. ik werk met kids als gastouder zeg maar. dus ben altijd thuis voor mn koters.

ben van beroep all round kapster. heb een zaakje van een andere vrouw gerund omdat ze kanker had. enkeld toen werd lars ziek met 1jarige leeftijd. mn oudste dus. die kreeg het rotah virus. dat is een ernstig buik/darm virus onder kinderen. was toen nog niks over bekend. maar was ernstig uitgedroogd. dus tijdje in t zh gelegen. afijn ik ben toen gestopt met buitenshuis werken. en alles opgezegt voor mn kids, en een baan gezocht zodat ik en goed zou verdienen, en dat ik thuis was voor hem. en dus inmiddels ze.

in de loop dr jaren 4jr dus.. heb ik diverse opleidingen, en cursussen mogen doen waardoor ik een aantal certificaten en diploma's heb. en elk jaar komen er nieuwe bij.

en mag ik studenten begeleiden op hun weg van zorg en welzijn opleiding. dus voor mij is dat op dit moment wel erg fijn. heb een paar studenten gehad waarbij het niet zo klikte. maar een heel stel waarbij het wel goed klikt. en op dit moment klikt het weer goed. en dat is erg fijn.

mijn kids leren dus ook geven en nemen. delen met hun speelgoed. maar ook dat mama welleens aand8 kan hebben voor een ander kindje. ze begrijpen niet dat die kindjes werk zijn voor mama. lars snapt het nu heel langzaam. maar voor lucas zijn het gewoon speelkameraadjes. en dat is ook erg leuk natuurlijk.

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Klinkt goed Michelle! Knap ook dat jij dat kan, en jij ook bbtje, ik vind kinderen heerlijk, maar niet teveel ;)
    Ik zou echt gek worden!

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    klinkt zeker goed michelle! knap hoor! lijkt me best druk met een aantal kleintjes en dan nu zelf nog zwanger!
    mijn schoonmoeder werkt ook al jaren in de kinderopvang! we zijn ook wel is langs geweest op haar werk! erg leuk maar lijkt me erg vermoeiend!
    suc6 met je stagaire! fijn dat t erg goed klikt! dat is toch wel super belangrijk!

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede morgen meiden!

heb het hele weekend niet online gekund. wel 1 keertje nog gespiekt op zaterdag maar toen kreeg ik weer de melding dat de site down was :(.
    heb zoveel mogelijk teruggelezen.

dnise welkom terug van je vakantie! en idd kan mij t schele buikje groeit goed. krijg nu wel van mn schoonzusje de vraag, weet je zeker dat het geen jongen is? je buik zegt van wel namelijk HAHA en idd 100% zeker weten we dat niet maar tot de 35 weken echo houden we gewoon een meid aan :)

bbtje mooi badmeubeltje hoor! weetje ik zou blij zijn met kei standaard. onze badkamer wordt over een week of 2 helemaal gedaan en dat is echt nodig. zal nog wel een before en after foto plaatsen. echt verschrikkelijk :p.
    en je kunt weer volop aan de klus he :) we verwachten over 2 weken van jou gewoon een kei duidelijke zwanger test. de kleine van jullie geeft jullie gewoon een goede les in geduld en laat nu al weten dat hij/zij helemaal zelf bepaalt wanneer ie komt :).

annemiek spannend meid! zou idd ook je langste cyclus aanhouden.

rest nog even afwachten zie ik

heb idd wat aan de kinderkamer gedaan is nogal passen en meten aangezien we ook in dat kamertje wonen hehe.

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    13 oktober Annemiek
    18 oktober Dreumesmama
    21 oktober Wherona
    26 oktober bezigbijtje
    28 november wolfje 22

Zwanger de roze support meisjes:

ikkedus uitgerekend op 6 januari 2011 (35 weken echo ??)
    Michelle uitgerekend op 31 januari 2011
    Mamavan3 bevallingsdatum ?? uitgerekend op 29 december
    Zafira uitgerekend op 10 juni 2011 ???
    Dnise
    1985 uitgerekend op 02 maart 2011

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ikkedus, heerlijk dat je wat aan het kamertje gedaan hebt!
    Ik zie dat je 6 januari bent uitgerekend, 5 januari is een mooie beval datum hoor ;)

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hehe vind alles prima als het maar na 2 januari is :p
    zit met 38 weken rond de kerst :S mijn vader en broertje zijn jarig op 2 januari dus vanaf 3 januari mag de kleine komen :)....helaas hebben we ook daar niks over te zeggen :p

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    haha nee heb je weinig over te zeggen. helaas ben ik 2x overtijd gegaan. dus hopelijk dit keer niet. met lars 42wk en met lucas 40wk +5dg. misschien dit keer eerder. ze gaan me wel op tijd strippen. daarmee ben ik met lucas aan de gang gegaan.

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ik zou het nu helemaal niet erg vinden om overtijd te zijn. hoe verder van oud en nieuw af hoe beter. gewoon leuker voor die kleine straks als die haar verjaardag bewust gaat meemaken :). mn oma is 8 januari jarig en mn stiefvader op 11 januari dus wordt hoe dan ook druk :p

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik was 13 januari uitgerekend en de 5e bevallen! Was de 4e nog bij de gyn, en die zei; oh dat duurt nog wel 2 weken want het is nog niet eens ingedaald ;)

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja je weet t niet he. ik vond t niet zo leuk haha. t is wel zo voorbij maar toch. gelukkig zitten de feestdagen er nog tussen dus gaat de tijd lekker snel. hier 31e uitgerekend. en 2feb ook verjaardag van iemand die ik veel zie. dus ben benieuwd wanneer ons dametje zich aankondigt. misschien hebben meiden minder geduld haha.

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja ok maar indalen is niet echt nodig. enkeld balen met je vruchtwater dan weer..

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik had bijna geen vruchtwater, vandaar dat ze er ook uitwilde!
    De VK prikte mijn vliezen door en er kwamen maar een paar druppeltjes uit!

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    goedenmorgen meisjes!
    wat raar ikkedus dat jij systeem storing kreeg heel t weekend?! :(
    ik heb nergens geen last van gehad!
    en lkkr samen rondrollen joh :D das beter dan lopen :D zkr als onze voetjes flink gaan opzetten :D

heerlijk die vruchtwater verhalen :D whahahah

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ook ik heb mijn vermoedelijke datum erbij gezet :D al heb ik zelf heeeeel erg iets met 9 in mijn hoofd! waarom weet ik niet:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    kan der nog niet over mee praten maar mijn broertje kwam ter wereld op 27 december net na kerst. En hij heeft het toch altijd wel erg vervelend gevonden want hij kon nooit op zijn verjaardag zelf uitdelen op school of een verjaardagspartijtje doen want ja iedereen had wel zijn buik vol van de kerst. Hij kreeg wel altijd een feestje maar was toch anders he midden januari terwijl je in december jarig bent.

Wat hij wel altijd onwijs leuk vond eraan was dat hij kreeg altijd dubbel kadootjes :D

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Goede dag meiden...

uhmz, net gewerkt en net een uurtje gesport. Voel me echt super:D
    me OVUtestje vandaag hetzelfde of net iets donkerder als die van gister...
    dus hoop dat hij vanavond (na me werk nog ff eentje doen;)) of morgen POSI zal zijn.... maar moet zeggen dat ik er amper mee bezig ben en er ook weinig zin meer in heb.... dus jah...;)

Morgen h10 accupunctuur 1.5 uur lang ben benieuwd of hij meteen gaat prikken....

verder weinig te vertellen, & weinig met jullie mee te praten:p

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

goedemorgen,
    ben er later weer, heb weinig tijd sorry liefs

Deel Deze Pagina