allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    sow meiden!!
    moest weer flink bijlezen!!
    @ wherona... balen zeg een nega test! ik zou ook lekker de huisarts bellen hoor wieweet wordt je er wijzer van
    @mandii.. jij alweer op t wachtbankje zag ik :D gaat snel hoor! al gekke dingen??
    @jane.. sow super mooi hoor zo vroeg al een posi test hoop dattie alleen maar duidelijker wordt voor je!

@ all hier de klusmarathon weer begonnen!.. temperatuur is gelukkig weer een beetje normaal want wat een hitte was dat gister zeg!..
    pfoeee nou meisjes ik post wanneer ik kan maar zoals ik al eerder schreef ga ik een drukke maand in! (begint morgen) whaaaaa
    dus probeer te reageren wanneer ik kan :D

dikke knuffel voor iedereen! en ik duim!!!!

X Dnise

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Vandaag ff geen test, probeer t tot rond NOD uit te stellen..
    Ikkedus nee niet de eerste zie handtekening..

Verder geen klachten behalve vannacht pijn in benen/lies en onderrug, kon echt niet meer op mijn benen staan..
    Verder ongeloof en erg bang voor vals posi aangezien ik ook weinig tot geen klachten heb...

En hoe is t met jullie?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Is voor een goed doel zeggen ze dan hè hihi, hoop dat je er de rest van de dag wat minder last van hebt gehad!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej heej,
    Natuurlijk maakt het niks uit, je hoeft er toch ook iet alle dagen te zijn??? Als het niet kan dan kan het niet, en soms heb je er gewoon ook even geen zin in..... No problem;)

Ja nog 8 daagjes! Ben benieuwd of deze ronde met 4 pendels en aloe vera sap me iets goed brengt;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej Dnise,
    Hihi druk aan de klus dus;)
    Lekker toch:p Heb je geen tempkaartje bij FF?
    Zie hem niet in je onderschrift staan.... vandaar.
    Succes met je drukke maand meid! Wel aan je zelf denken ook hoor;)

Ja zit alweer ff op het wachtbankje, alles gaat goed. Met mij niet echt gekke dingen... gister middag vervelende soort van speldenprikjes, vanmorgen raar gevoel in buik als ik erop druk, envanaf uurrtje of 12 flinke steken bij mijn schaambot;)
    EN nu beetje veel zin in drinken en beetje branderig gevoel down under.... maar jah verder niks:D
    We wachten rustig af, en moet zeggen echt rustig! Het gaat erg goed dus, ben er niet zoveel mee bezig... (wie weet gaat dit nog komen hahaha....) en dat was andere rondes al wel anders:p

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    haii meiden, hoe is het hier.. oeee mandii spannend!!!! nog paar daagjes dan weet jij ook weer waar je aan toe bent:D

ilse, bah erg vervelend voor je zeg... heel veel sterkte en een dikke knuff van mij voor jou.

wherona, fijn dat de 1e schrik dr af is. hoewel je zo overeen kwam met mij. begrijp dr niks van. net zo min als jij zelf. morgen ff huisarts bellen idd. ben benieuwd.

dnise, klus ze meis!!! en succes met de drukke maand, maar wel laten weten hoe het zit rondom je test periode he:D

jane jou klachten herken ik heel erg wel. ik had een enorm ongie gevoel in mn onderbuik, billen,onderrug en vooral benen en liezen. en deed erg zeer. en had zoiets van ik ben ongesteld maar dan zonder bloed.heel vreemd gevoel. maar ja je test zegt in feite al genoeg;)

dreumesmama, overal op reageren valt ook niet mee. dan moet je eigenlijk heel de dag hier zijn. ik werk thuis dus kan het redelijk aan wel bijhouden. enkeld als ik dan een weekend zoals nu weg ben geweest dan is t ff bijlezen;)

met mij, hier ben ik heel veel moe. echt slaap gewoon. en een bleeehhh gevoel. opgeblazen. best al een flink opgezet buikje, lichtjes misselijk, met boeren steeds. maar ook gewoon mezelf lusteloos voelen. nergens geen zin in. ik weet hoort erbij en is zeker voor een goed doel. maar t is nie heel erg leuk,;)

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dank je wel michele 25
    jammer dat jij je zo naar voeld...hoop dat het snel beter met je gaat!
    Hier gaat het verder wel goed...hoop dat bloeden nu snel voorbij is!

liefs

8. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    hai meiden

Wat was het vandaag een broeierige warme dag he, pff.
    Hier nu wat motregen, ze hebben het over fikse buien, ha ha klus weer! ha ha .
    Hier nog geen pos. ovu test, maar komt er wel weer aan, haha, had vanmiddag melkachtige afs. (sorry voor detail)
    Dus gaan ook maar weer druk aan de klus.

Iedereen succes!

9. Zeepaardje

Bij ons ook druppels, maar zet niet echt door...komt nog wel denk ik
    mag van mij ook wel dat benauwde is niks...
    ik hoop dat wij ook snel aan de klus kunnen, maar eerst moet me bloed weg haha!
    Liefs en s6

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja indd benauwd jah! ppffff

Hebben alles al open staan, in afwachting van het slechte wweer.... maar nog niks te bekennen helaas!

Pff hier buik krampjes.... en brandend gevoel down under (schaambot???);)

11. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Ilse, Hopen dat je snel weer aan de klus kan meid!

Mandi, he jakkes niet lekker zo, maar is misschien voor het goede doel!

12. Zeepaardje

Wij hebben ook alles open staan...als het begint moeten we alleen rennen om alles weer snel dicht te doen hahaa

Meid ik hoop zo dat het jou maand wordt... echt waar ik duim voor je!!!
    En dan ben ik in juli aan de beurt... nod nu is de 28ste juni en dan is het al juli!!! ;)
    Ach we zullen we zien hoe het gaat lopen.
    wens jou heel veel s6

13. Zeepaardje

Ik hoop het ook heel erg... en manlief kan ook niet wachten haha
    maar ja verwacht dinsdag/ woensdag zoals ik het nu bekijk, houd jullie op de hoogte!

14. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Ha ha woon je in een paleis? Alles op de fiets doen, en 15 min rennen voor je biij de wc bent? ha ha geintje, vond het humor om te lezen!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ik hoop ook dat het zo mag zijn...
    maar heb nog totaal geen hoop of ermee bezig in me hoofd *gelukkig* wel 4 pendels en aloe vera sap op, ben benieuwd of deze zijn werk doet:p

16. Zeepaardje

whahaha nee zitten in de sere... dus dan snel naar binnen 1 boven alles dicht doen en 1 beneden...

wc is gelukkig dichtbij hahaha
    liefs

17. Zeepaardje

hoop het voor je!

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier heeft het flink geregend en vanmiddag gedonderd :D:D:D
    Lekker eens geen tuin hoeven sproeien 8)

19. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Oh ha ha ha, voorheen was er wel zo`n reclame op de tv, die man had een kast van een huis gewonnen, en moest hard lopen om bij de wc te komen, maar helaas, was dan telaat, ha ha. Moest daar direct aan denken, toen ik dat van jou las. ha ha

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nu ben ik net naar de wc geweest *grote boodschap+plasje* (sorry!:))
    en dat versterkt echt de pijn daarbeneden bij mijn schaambod... brrr
    vind t maar apart....

Deel Deze Pagina