dames, sorry dat ik niks van laat horen maar mijn computer is stuk! ik doe het nu via de telefoon! ik zou graag overal op willen reageren en lezen maar dat lukt niet! ik voel mij dan ook schuldig dat ik dat wel aan jullie vraag! vorige week ben ik weer bij de dokter geweest! ik wil even mijn verhaal kwijt. vandaag is dag 47 van mijn cycluS en van de dokter moet ik nog deze en de volgende afwachten en dan mag ik terug komen! ik heb al dagen last van zere, gevoelige tepels en ze zijn ook continu stijf, ik heb niet koud! verder veel witte afscheiding met helder slijm, door elkaar! zo af en toe heb ik steekjes! en ik heb 1 juli voor het laatst getest, negatief! weten jullie wat? Liefs!
Hey hoi, Wat leuk om iedereen te zien, je vormt je altijd een beeld van iemand. Ha ha echt heel leuk! Ik laat binnenkort een foto van mij zien. Probeer hem dan even via een PB te sturen, als dat kan, ha ha. @ Annemiek, respect voor jou!!! Zo he wat knap!
djees meiden, ben dr een paar uur ff niet en jullie kletsen zo 5 a4 tjes vol. wel erg leuk om jullie allemaal te zien, mijn foto's staan in mn baby dagboek onderin beeld he. maar dat wisten jullie al. mandii bruist idd van de energie. tenminste zo straalt je gezichtje. echt mooi om te zien. wherona, leuke foto ook. grappig die man achter je. maar lijkt me heel erg mooi zo'n rondvaart. dnise, van jou een beetje hetzelfde beeld. weet niet wrom. leuke meid zo!! wie hadden we nog meer kom er even niet meer op... ga over half uurtje bedje in. manlief gaat de n8dienst in, en mijn 2 zoontjes liggen bij mij in bed. dus ben benieuwd of ik mn kont nog kan keren in bed
Dag meisjes, Mooie foto's wat leuk om iedereen te zien!! Mandii, oorontsteking doet ontzettend pijn, hier helaas een klein meisje die er regelmatig last van heeft. Annemiek, wat spannend dat jullie binnen kort kunnen beginnen, en je woont in hetzelfde dorp als Suenne, hoe bizar!! Mamavan3, echt balen van je bekken, ik zou zeggen rustig aan, maar dat weet je vast zelf ook wel
hahaha dank je!! grappig he! van sommige had ik t beeld ook wel al een beetje in me hoofd maar van andere totaaaaaal niet
Haar pendel zeg bij mij juli...maar goed gaan dus met ouders op vakantie, dus denk dat het hem niet wordt
Ja ok, maar dat is dan nog in de omgeving. Stom, toen ik me hier aanmelde dacht ik gewoon "hier woont zeker niemand in de buurt". Vind het een beetje een dorp tussen alles in. Maar het is hier wel supermooi vind ik! Ik zou niet meer anders willen, ik voel me hier wel echt thuis. Jij? Kan je er een beetje aan wennen in vergelijking met Eindhoven? Nou, ik moet me snel klaar maken voor mn werk. Weer amper een oog dicht gedaan *zucht*...
Ook ik heb het hier inderdaad erg naar mijn zin. Kan goed wennen. En ook ik zou niet anders meer willen. Klein dorp, prachtige natuur eromheen. En dat veranderd dadelijk gelukkig niet als we een dorp verderop gaan wonen. Maar eerst nog "even" een flinke verbouwing... Zo ook ik ga nu douchen en aankleden en dan aan het werk. Tot ergens vanaaf... Knuf Annemiek
heey meiden, pffff wat is het hier weer benauwd zeg heb de airco maar weer even aangedaan. Ben (helaas) nog steeds hevig ongi maar geen last meer van buikpijn gelukkig. Stond vanochtend op de weegschaal joepie ben 1,5 kilo alweer kwijt we gaan de goede kant op. Mandii hoe gaat het sonjaen best lastig he hoop dat je het kan volhouden. Ikkedus waarom gil je wat is er met suenne toch niets ernstigs Nou ben benieuwd of ik vanmiddag nog gewoon naar huis kan want het zou erg druk worden hier in Amsterdam.
Nou ik sta dus elke dag op de weegschaal he Hihi, dat doe ik eink al ene halfjaar automatische even als ik opsta, hij staat op mijn slaapkamer.... en hij onthoudt wat ik de dag ervoor woog en laat dan zien hoeveel meer/minder.... EN ZO WAAR! Gister begonnen EN vandaag gaf hij al 80.2 aan Ik probeer alleen even te kijken hoe ik dat in gods naam in me banner moet aanpassen haha OOk goed van jou joh meid! Hihi lees het nu pas
s6 meid gaat goed met afvallen zeg! s6 nog! Hoop dat je snel ongi af bent en lekker naar huis kunt! Ja ik weet het maar het idee alleen al bezorgd me de slappe lach
Wherona, goed zeg al 1.5 kilo eraf! Die je op eigen houtje, of helpt Sonja je ook een beetje? Mandii, ben je niet bang dat als je iedere dag weegt je morgen weer wat meer weegt? Wel super al 0.8 eraf! Ik had me gisteren voor het eerst in 2 maanden ook weer gewogen, woog nog precies hetzelfde en heb best een hoop gesnaaid de laatste tijd! Begin al weer een klein beetje zenuwachtig te worden voor NOD!