ilse niet geheel weg gaan he, gewoon netjes een maandje op vakantie en we willen je het liefst zwanger gewoon weer terug. mandii goed joh het afvallen gaat lekker hetzelfde voor wherona echt wel knap!!!
Mijn NOD is volgens mij de 22e, weet het niet precies. Heb volgens mij de 7e of 8e eisprong gehad. Alles klaar Ilse?
Wherona goed hoor, sinds wanneer ben je begonnen met afvallen? Let je nu gewoon meer op wat je eet omdat je geen dieet gebruikt? Mandii, heel veel succes met het Sonja dieet, wel erg netjes dat je nu al 0,8 kwijt bent. Zelf ben ik ook aan het afvallen, ben nu in ca 2 maanden 14 kilo afgevallen.. Ilse een hele fijne vakantie gewenst en als je terug bent zien we een dikke knal test van je Gisteravond/vannacht heeft het bij mij flink doorgezet dus toch echt wel ongi geworden, snap alleen niet waarom zo vroeg al en hoe mijn cyclus nu is. Ik heb mijn banner maar op 31 dagen gezet maar afgelopen cyclus is het dus 27 dagen geworden. Wie weet welke cyclus lengte ik nu een beetje zou moeten aanhouden?
begint hierzo al aardig druk te worden al heel veel bootjes met oranje supporters enzo wel gezellig ga zo wel effe uit het raam hangen ff kijken. Handig hoor als je er zo dichtbij werkt hahahah
Hallo dames, Pfffff wat moest ik veel bijlezen zeg. En wat een leuke foto's van iedereen. Ik heb geprobeerd een foto erop te krijgen, maar het lukt me niet. Ik ben ook echt een ramp met computers en heb ook geen hyves. Weet iemand hoe je een foto uit je bestand hier op zp kan zetten. Ik heb knippen en plakken en kopieren geprobeerd maar dat lukt niet, en helaas houd daar ook mijn verstand van computers op. Dussssssssssss Help
hetzelfde als je evt een zwangerschapstest erop zet. dat heb je welleens gedaan volgens mij.. onderin beeld waar je tikt daar helemaal onderin staat bestand uploaden oftewel beheer bijlagen, dan klik je in dat kader op bladeren en uploaden, dan komt je bestand er te staan. en dan daaronder op reactie versturen. niet zo heel erg moeilijk, als ik het kan kun jij het ook
Zal wel heeel leuk zijn,maar ben er tot nu toe niet mee bezig,veel te druk! Ik zie jullie snel weer! Vanavond post ik als het lukt me laatste berichtje... liefs
ga naar plaats reactie vervolgens kom je in een scherm dat je je tekst kan typen. daar zie je naast de A met de dikke streep eronder een paperclipje. als je daarop drukt komje in het scherm beheer bijlagen. druk op Bladeren...ga naar je mapje waar je foto stat ga naar uploaden etc.
Ja, net nog leuk shirtje gekocht! Morgenvroeg alleen nog broodjes halen en smeren en tijdschriften! s6 met wachten tot je nod!
Ik hoop het, afwachten he! Zou de gemiddelde aanhouden van je cyclus... doe ik eigenlijk ook... s6 deze ronde!
@Ilse alvast een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan! Voor je het weet zit je alweer thuis! Veel klusplezier en ik hoop dat je met een roze test terug komt!!!
Heej Jane, ik merk nu al dat ik het fijner vind om met je te praten, nu je wat meer verteld hebt, en wat meer interesse in de rest toont FIJN! 2maanden 14 kilo das knap hoor! Super! Volg je ook bepaalde methode? Ik had nu ook andere cuyclus had nu maar 25 dagen ipv 27 dagen... Maar ik hou de langste aan, je weet maar nooit.... ik reken er volgende maand dus wel al op met 25 dagen, maar ligt er ook aan wanneer mijn ei springt nu
Hihi, uhmz... als je naar betricht type gaat.... en dannaar onder scrolt, zie je onder het kopje: overige opties bestanden beheren staan.... dat moet je doen
Hoi damessss! Oh wat is het weer heet! En me vriend gister maar zeggen, nee dat badje zetten we niet op, morgen word het stukken minder! PFFFF!!! Ik en een vriendin net terug van het shoppen, jeetje mina wat een hitte! Heb dr koppijn van.... MAAR wel 2 rokjes, een witte legging & 2 shirtjes rijker EN ik heb heel netjes een broodje gezond op terwijl die heerlijke puntzak friet, 2 fricandellen in het automaat, die heerlijke swirl en die krokante loempia mij toch echt heel hard riepen! *geeft zichzelf een schouderklopje* Na al die hitte & een heeeeeeeeeeeel eind terug lopen met die volle tassen naar de auto, zit ik nu heerlijk aan een raketje Dat mag vast wel na zo'n calorieverbrand middagje! Whahhahaha heb helemeaal zere benen ervan Ga nu wel eerst ff drinken, want dat heb ik dus echt te weinig gedaan vandaag!! Oh en dat voetbal, dat volg ik niet, ben er wel klaar mee nu hoor!!! ILSE, geniet ervan
Bekijk bijlage 85331 als het goed is is deze met mijn mannetje samen Thanks meiden wist echt niet hoe het moest. Nu weten jullie ook hoe ik eruit zie hihi