We zijn uiteraard wel even bij ons nieuwe huis gaan kijken, maar gelukkig geen schade, ook niet in de tuin. Ik duik nu mijn bedjuh in, ben kapot
Ja, ook hier ging het er erg hard aan toe:O Jeetje onze 3 boompjes in de voortuin zijn dr helemaal uit gewaaid! Hoop dat ze het overleven, ze staan er weer in nu. *waren schandalig duur namelijk* Nu waait het hier alleen nog vreselijk hard! Een voordeel... we wilde dat het de hele week wat door zou waaien, nou dat doet het nu zeker Vriendlief belde net, die rijdt naar het werk OVERAL takken en bomen naast de weg, die de brandweeer daar dus gister van de weg heeft gehaald... en jeetje die caravans dus niet zo heel ver hier vandaan.... wat erg zeg voor die mensen al die schades! Nou hier een rustige dag.... ga maar mooi gebruik maken van de *kou* en hut schoonmaken...
Mandi, het afvallen gaat goed zie ik? Wat een k*t weer was het gisteren, hier valt de schade mee, althans heb niets gezien, was met vriendlief uit eten geweest en toen terug naar de auto met die volle regen bui... Hoe is het verder hier?
Ik denk dat de mensen hier over die wind wel heel anders nadenken, hier waait het nu nog behoorlijk. Mensen hebben hier gister echt doodsangsten uitgestaan. Zelfs de meest stoere mannen melde ons gisteravond dat ze bang waren geweest. Ze vermoeden ook dat hier iets van een cycloon achtieg iets heeft geraast. Ik hoop dit echt nooit meer te hoeven aantreffen. Er zijn hier woningen die de melding hebben gekregen minimaal 4 dagen zonder gas water en ligt te moeten gaan zitten. Ik ben blij dat ik zo ga werken en niet door dat dorp heen hoef want het is echt een waanzinnige ravage. MArcel gaat straks nog wat foto's maken, ik zal ze vanaaf wel op mijn hyves plaatsen. Fijne dag allemaal Liefs Annemiek
jeetje Annemiek bij jullie daar is het wel flink geweest zag ook vanochtend het nieuws van die caravans die de lucht in waren gevlogen en ik zag beelden van de wind en regen en had echt zoiets van dit is toch niet in Nederland? dit zoe je altijd van Amerika enzo maar niet hier best wel eng hoor. Wij hebben hier dan wel weer geluk gehad alleen wat regen meer niet. Nou mijn ongi is weer voorbij en kan de klus periode weer beginnen. Ik zal overdag niet echt veel te vinden zijn hierzo want heb het mega druk op mijn werk (vakantie stress) volgende week mijn laatste werkweek dus moet nog een heleboel vooruit werken (vier weken) @ZAFIRA ik duim voor je meid maar ga niet al teveel hopen zodat de teleurstelling niet te groot is. Ik heb nu wel elke ronde kwaaltjes gehad waarvan ik dacht nu is het raak maar toch altijd weer die stomme ongi maar hoop dat het voor jou roze wordt. Ik ga ook naar zuid frankrijk maar dan wel met mijn schatje. @mandii arme boompjes en vrijdag wel gaan sporten hoor is goed voor de lijn en gaat het ook sneller en blijft langer weg @dreumesmama nog maar 8 wachtdagen te gaan duim duim duim @aprill hoe is het met jou ongi ook bijna over? @mamavan3 ik hoop dat die mensen op het station het mee gaan maken dat zij heel nodig moeten en nergens dan naar binnen mogen en dan hoop ik dat ze lekker in hun broek poepen. @Dnise hey meid hoe is het met jou voel je je al zwanger?
Ja ga ik ook echt doen jah! Maar wil eink 2 x in de week gaan, maar krijg het de komden 6 weken zoooo druk op me werk, en de hele tijd in die hitte de kindjes vermaken, pfff dan ben ik dood moe! Dus probeer 1x in de week te halen hahahah..... Ik zie net dat wij beide ronde 7 alweer zitten he, ik heb een gevoel dat dit een belangrijke ronde voor ons word meid!
GOEDE MORGEN DAMES! kon weer heel wat teruglezen dus weet niet alles meer. maar wat een storm gisteren he? hier in Tilburg viel het echt reuze mee. flink wat bliksem en donder paar rukwindjes en flinke regen maar lang niet de vernietigende storm die andere plaatsjes heeft geraakt. mijn mannetje zat op de snelweg vanuit Eindhoven toen de storm op kwam zetten hij heeft er bijna 1,5 uur over gedaan om thuis te komen maar gelukkig wel heelhuids. annemiek wat een verschrikkelijke foto's. arme mensen! dat gebeurt toch niet in Nederland? ik weet niet helemaal hoe het zit met de verzekeringen maar volgens mij zijn we in Nederland standaard niet verzekerd voor natuurrampen, ik hoop echt dat ik dat mis heb @zafira spannend meid, klinkt goed maar we hebben het nu al een paar keer zo ontzettend mis gehad dat ik niet durf je echt hoop te geven. ga je wel testen voor je vakantie? (en laat je het ons weten als er iets uitkomt?) @mamavan3 wat vervelend dat je zo'n last hebt van die hitte en dan nog van die stomme mensen die niet helpen bah! @dreumesmama ja mijn mama had voor me gekookt en me toen behandeld. zij werkt met de energiestromen in het menselijk lichaam. grappig was dat toen ze mn enkels bekeek (binnenkant) ze zei dat ook al had ze niet geweten dat ik zwanger was ze dat nu wel had geweten. blijkbaar is het zo dat met voetdrukpunten (ofzoiets) de binnenkant van de enkel de baarmoeder is. die was bij mij helemaal dik wat haar verteld dat er heel veel activiteit is in mijn baarmoeder . ter info voor alle meiden. als je zwanger bent mag je je enkels dus NIET masseren. dit kan weeen opwekken. @mandii arme boompjes, hoop dat ze blijven leven. klusze de komende weken @rest sorry dat ik jullie vergeten ben
ja hier viel het in tilburg idd reuze mee, al snel scheen de zon, enkeld vann8 even een flinke bui rond half 5. en een herrie kwa wind of regen weet t niet. wat erg zeg die kassen zo kapot. daar gaat het salaris van die mensen. echt wel erg wherona, wist helemaal niet dat jij je ongie had. wel fijn dat je ervanaf bent, maar had wel goede hoop voor je. blijf dat elke maand zeggen geloof ik. bah wat kan een lichaam je in de steek laten en voor de gek houden.
Ja indd, niet normaal he gister, pfff ben net rondje wezen lopen, het is echt zigzaggen tussen bomen en takken door hiero! Ik weet dat ze bij stormschade sinds n maandje minder vergoeden (bv geen tuinmeubels en parasollen meer) maar hoop toch wel dat ze die caravans enzo vergoed krijgen! Jeetje wat een ramp, brrr lijkt me doodeng als je daar was, en het stomme is, het is hier hemelbreed maar 15min vandaan! hier foto van 2 bomen in de straat naast ons die om zijn.....
de hele dag met kindjes bezig zijn is ook sporten je bent in ieder geval genoeg aan het bewegen lijkt mij. En ik hoop dat je gevoel gelijk heeft en dat wij deze ronde WEL zwanger zullen raken. Maar hou me er niet echt heel erg mee bezig ben meer met afvallen bezig en jah wel zullen wel om de dag gaan klussen maar ik ga straks vooral genieten van mijn vakantie
whahahaha Michelle foei niet goed opgelet geeft niets hoor het gaat hier af en toe ook zo snel. alles goed met jou en de kleine
Dat heb ik dus ook, zei ik toevallig gister tegen mijn vriend... Ik zeg de komende 2 rondes ga ik bezig zijn met afvallen en niet met zwanger worden... wie weet Pfff.... moet eink weer naar de dokter, heb weer zo'n hoofdpijn en dat terwijl ik nog vakantie heb! Maar dan weet ik zeker dt ik medicijnen krijg ALWEER! en dat wil ik liever niet ivm.... je weet maar nooit.... zucht! Ben die hoofdpijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ZAT!
Hoi Meiden hier is de ongi nog niet over, misschien morgen of overmorgen Ik ben weinig op zp omdat we flink bezig zijn in de woning (ik heb ook niet terug gelezen.. jullie schrijven te veel, haha..) deze en volgende week komen enkele firma's hier werken, dus ik zal weinig hier kunnen zijn! overal zijn we bezig, tuin, de hele bovenverdieping, keuken en garage... en waarschijnlijk nog het hele huis witten Ik duim dat iedereen in juli augustus zwanger raakt
mandii drink je wel genoeg? ik had vroeger ook elke dag de hele dag hoofdpijn totdat iemand tegen me zei dat ik maar eens moest proberen echt aan de 2 liter water per dag te komen. sindsdien heb ik bijna geen hoofdpijn meer. ik zie dan aan mijn urine voor het slapen gaan dat ie bijne geheel kleurloos is en dan is het goed. hoe geeler/oranje hoe meer afvalstoffen erin zitten die kunnen uitwerken via hoofdpijn.
Eerst dacht ik ook dat het daaraan kwam, maar ik heb de hele vakantie (voor de vakantie ben ik die woensdag naar de dokter geweest dan he... voor die bijholte ontsteking& hoofdpijn) zeker 2 liter gerdonken ipv 1liter hooguit wat ik eerst deed, en indd urine is bijna water, dus dat is mooi nu maar ik heb het nog steeds, en deze week zelfs al met opstaan meteen Ik heb gronische slijmbeursontsteking in me schouders, waar het nu opzich erg goed mee gaat sinds ik weer sport.... maar me hoofdpijn blijf mega, en als ik het nou al heb in me vakatnie... pff moet dr niet aan denken om dat die 6 weken dat ik 40uur moet werken te hebben...
yep ikkedus heeft helemaal gelijk ik had dat zelf ook en ook ik heb geen last meer van hoofdpijn sinds ik meer ben gaan drinken. Moet je echt eens proberen wie weet werkt het ook voor jou. en het is ook goed voor het afvallen want je gaat er lekker veel van piesen
Ja ik doe het al hoor en indd plas me suf.... weet meteen weer waarom ik tot 2/3 weken terug nooit zoveel drink hahhaa..... BLEH! vandaag was me gewicht gelijk..... zoals verwacht... MOOI Als ik maar niet aan kom weer hahaa....
komt vanzelf wel goed zolang je maar niet gaat snoepen enzo en gaat bewegen. Het duurt altijd wel lang he de kiloos zitten er zo aan maar eraf duurt altijd veeeeeellllll langer
hier dus ook een knallende koppijn, iets om gek van te worden en waar ik mee naar bed ga en weer mee opsta. en vaak precies op mn achterhoofd. en met bukken doet dat dan zo'n zeer he grr:x maar ja helaas, met mij is t verder wel ok hoor, ben aan t wachten wanneer mn moeheid een beetje vertrekt, maar nog een 3dg werken en dan 3wk vakantie. moet nog te halen zijn.