hahahah ja idd en zo reageerde ik dus gister ook naar dat mokkel waarvan ik niet eens naar de wc van mocht, ik heb echt naar een wc moeten rennen gisteren was echt niet leuk meer Maar de rest van de dag hebben we een mega leuke dag gehad jeetje wat een ravage overal als ik sommige fotos zo bekijk en de beelden van het nieuws zag echt verschrikkelijk , zelfs al doden gevallen en dat te bedenken dat het hier alleen geregend heeft! al waait het hier nu wel redelijk spannend en veel klus plezier binnen kort michelle hopelijk voel je je snel beter! ik ging me na de 13de week beter voelen gelukkig!
michelle hoe is het nu met je? nog steeds een off day? je mag best wel eens een off day hebben hoor en dan gebruik je ons maar even om je gal te spuien of je ei te leggen om maar zp te spreken haha! ik merk dat ik nu ontzettend uitkijk naar het weekend. ben kapot! vanaf vrijdag kermis en we zitten er net niet midden in :S maar ben wel maandag (roze maandag ) donderdag, vrijdag (weekend) en maandag vrij dus eigenlijk heb ik ook een beetje vakantie voor alle andere meiden de Tilburgse kermis is echt een happening! daarbij vallen alle andere kermissen in het niet met een paar snoepkraampjes botsautotjes en een schiettent let wel is de grootste (en duurste kermis) van de Benelux. een attractie kost gemiddeld 7,5 volgens mij....en dat is nog niet eens op speciale dagen :S maar goed we mogen met ons zwangere lijf bijna nergens in dus dat wordt goedkoop dit jaar haha
das best wel prijzig! lijkt me wel een leuke kermis hoor er wel wat vaker wat van. maar toch komt het iedere keer er niet van om er heen te gaan . het is hier zo lekker aan het afkoelen heerlijk die wind zeg! heb de ramen op mijn werk helemaal wagenwijd open staan vriendje is geslaagd voor zijn vaarbewijs en nu maar hopen dat we hem op tijd binnen hebben anders mogen we nog niet op zee varen in frankrijk
oh zou gaaf zijn wherona lekker met een bootje erop uit! ja het is wel een ervaring hoor je moet alleen diep in de buidel tasten of genoegen nemen met mensen kijken. je hebt ook wel attracties die goedkoper zijn hoor maar volgens mij zou je dan het best door de weeks moeten komen of in ieder geval niet 's avonds. geloof het of niet maar de prijzen zijn dus door de weeks en overdag over het algemeen lager dan in het weekend en 's avonds. mocht je willen komen beter niet het laatste weekend (van 24 juli) of roze maandag dan is het vaak achtelijk druk en echt niet leuk.
ikkedus heb je gehoord hoe duur die achtbaan is? die nieuwe met loopings. die is gewoon 12euri!! en idd wij mogen nergens in dus word goedkoop, heb dan wel 2 koters die t nu al over de kermis hebben dus, word dure shit dan. maar gelukkig ook nostalgie. helaas snappen ze dat niet.
haha vind ik zo'n mooi stukje kermis, waar je nog die oude draaimolen hebt en die oude zweefmolen met zwanen . gelukkig zijn je kindjes nog te klein voor de echt dure attracties . je kunt ze volgens mij al heel blij maken met touwtje trekken, eendjes vangen en misschien als extraatje in de rups (die door die appeltjes heengaat)
is heel leuk heb de afgelopen dagen vanuit mn werk de kermis zien opbouwen heel grappig dat ze het reuzenrad dus als een soort pizza in elkaar zetten je ziet er elk uur een pizzapuntje bijkomen . maar zie wel dat ze de indeling helemaal hebben omgegooid afgelopen 2 jaar was dat heel erg hetzelfde en toen had ik het ook wel snel gezien. michelle als je de kans krijgt (en als hij er is) moet je in de flower power attractie gaan . je krijgt dan een of ander kartonnen brilletje op en moet door verschillende kamers lopen die door middel van lichteffecten lijken te bewegen en dat alles tijdens het luisteren van heerlijk vrolijke jaren 70 liedjes . weet niet meer hoe hij heet maar vorig jaar stond hij in de buurt van het koningsplein. had een heel happy gevoel toen ik daar wegging en dat zonder blowen
hai dames, Vandaag hele dag misselijk geweest en last van brandend maagzuur. Kan nu niet te veel zeggen want zusje zit naast me. hihi
Oh Zafira, spannend hoor!! Duim ,duim Ikkedus, staat ook nog eens op mijn verlangelijstje die kermis, alleen 1 probleempje, ik hou niet van mensen massa's Ik moet volgende week nog 2.5 dag werken en dan ben ik 3 weken vrij!!!!
Hey je ik heb zeer dikke en gevoelige (.)(.), soms wat moe, smorgens wat misselijk, maar dat komt meer van de honger, ha ha. Overdag moet ik wel regelmatig wat eten anders wordt ik ook misselijk. En niet grote hoeveel heden. Verder geen kwaaltjes hier. Hopen dat het zo blijft. Ja is heel spannend de 1e echo, we zijn ook heel erg benieuwd! Kon vandaag onze eigen laptop weer halen. jeeh, wel weer wat geld lichter geworden, zo he was duur hoor! Ik zet het liefst zo mijn foto niet op het internet, maar ik wil hem jullie wel persoonlijk toesturen. Maar weet niet of dat kan... Wie heeft daar verstand van? Jeetje wat is het gister slecht weer geweest daar bij jullie! Hier een beetje regen en 2 keer onweer.
voor zover ik weet kan dat niet.... Wilde ik namelijk ook niet, vandaar dat ik mijn hyves in een pb deed.
Oh oke ik heb ook geen hyves, dus dat gaat ook niet. Ik zal wel even het een en ander proberen, haha.
nou ikkedus, dat eendjes vangen, touwtje trekken etc is echt heel erg duur met 2 koters. ze willen enkeld maar draaien, als ze dus speelgoed krijgen op de kermis hebben ze dat binnen een uur kapot. en t gaat me niet zo om t geld, meer om het wat heb je voor t geld. dat speelgoed daar is echt niks waard. we zijn vanavond met de koters eens op en neer geweest eens wezen kijken naar de opbouw. wat is t een pokke end zeg lol was t al ff niet meer gewend, maar wel leuk. is niet normaal het dat reuzerad. hoe snel ze dat doen. laat staan die achtbaan, zie je daar bovenin een puntje mens zitten. en hou mn hart dan vast dat ze niet naar beneden kletteren. maar ja ze hebben vast ervaring met dat ding. dat flowerpower ding idd, heb ik meer van gehoord, hij staat dr enkeld niet geloof ik. tenminste vind sommige staanplaatsen tegenvallen. zoals 2x die around the world, 2x mouse, en dan de biertent staat op t koningsplein. tis ammel zo dubbel. die nostalgie vinden mn kids nog super. maar idd over 5jr lachen ze dat plein uit haha. meiden ik ga mn bedje in. truste en tot morgen laatste dag werken weer, dan weekend!!
Vaak gelukkig wel voor stormschade en daar valt dit gelukkig onder. Maar gelukkig hebben wij zelf geen schade wonder boven wonder
GOEDE MORGEN DAMES! @zafira wat spannend!!! nog 1 dagje? we zijn weer toe aan roze!!! @dreumesmama hmmmm niet van mensenmassa's houden en wel naar de kermis willen....lastig! moet je 's ochtens vroeg gaan op woensdag of zo @michelle als ik m tegenkom laat ik zeker weten waar ie staat en ja als je kids te oud worden voor de nostalgische kermis is het wellicht goedkoper om tijdens de kermis je vakantie te plannen en een keer met je kids naar de efteling te gaan @suenne gaat het wel goed met je meid? iemand iets van haar gehoord volgens mij was haar laatste bericht dat ze slecht geslapen had en weer naar het werk moest maar daarna niks meer gehoord. mocht je wel kunnen lezen maar niet kunnen reageren dan hoop ik dat alles goed met je gaat dikke knuf! @rest. heb vandaag een buikbandje aan want ik heb eindelijk een beetje buik dat ik kan showen! hij staat echt naar voren gericht want direct van voor of van achteren kan je niet zien dat ik zwanger ben. maar van de zijkant is het toch echt een buik. voel me ook wat beter dus ben vandaag een trotse zwangere!!!
Heej dames Aller eerst.... YES we hebben een airco!!! Pfff... het was boven bij ons niet uit te houden... En net nu is het lekker windje buiten en dus fris boven hahaha.... maarjah ze waren steeds overal uitverkocht zeg!:x Dan ten tweede..... JA ik ben weer wat kwijt, nu in 4 dagen tijd 1.8! Dus ik hoop maandag 2 kilo te halen! Allleeen..... op zondag doe ik sas-dag altijd.... want dan eten wij rond 12uur altijd soep+stokbrood en 's avonds een frietje... ik ga wel oven friet halen dus al iets beter toch En als laatste over mij..... nog 4 OF 6 dagen tot mijn ei dus wij gaan maar eens lekker door met klussen, we doen het nu iig wanneer we willen en niet meer om de dag, kijken wat daar uit komt Dan nu, mijn reacties, uhmz....: @ikkedus: wouw meid, wat fijn! Lekker gaan showen nu dus Lijkt me heerlijk! Genieten nu dus @annemiek: En heb je het idee dat jullie goed geklust hebben meid? Zie dat je ei net voorbij is Ik ga weer mega hard duimen voor jullie Hier is het vooral bomen en takken die *inmiddels* langs de weg liggen, niet normaal hele bomen zijn doormidden en liggen dr, stomme is echt als we 2 dorpjes (dus 5-7 minuten verder) rijden is er NIKS te zien meer.... daar hebben ze niks gehad.... echt appart gewoon! @michelle: Leuk he om zo iets groots opgebouwd te zien worden En succes met de kids op de kermis hihi @zafira: Spannend he meid! We horen het wel toch? DIkke knuff! Verders ga ik genieten van me laatse officiele vakantie dag! Maaandag weer lekker aan het werk, heb de kindjes mega gemist, en dus ook zin om aan de slag te gaan, zie alleen wel mega op dat ik nu in 6 weken tijd 140 uur MEER ga werken dan anders.... en hoop dat ik dit aan kan met die chronishe slijmbeurs ontsteking, daardoor sneller moe & nu dan die hoiofdpijn nog:S Moet om 11.15 bij de dokter zijn, ben benieuwd!
succes bij de dokter mandii hoop dat het meevalt . nog schouderklopje voor het goede afvallen. goed bezig!
Dankje wel Ja wil ALS het zover mag zijn, wel kunnen showen met een zwangeschaps buikje en niet met een vetkwab hahahhaha.... Het zal wel mee vallen denk ik, wil eink meer iets voor deze 6 weken door te komen op het werk, maarjah moet ook weer niet schadelijk zijn, hihi
hey meiden, mandii jij zit nu vast bij de dokter, ben benieuwd. hoop niet dat je diclofenac ertegen krijgt. ikkedus, ja wij hebben abbo's op de efteling, enkeld nu een leerplichtig kind, dus valt niet mee om dan te gaan omdat we in t weekend andere dingen te doen hebben. morgenaaf doen we rondje denk ff op de kermis. zafira, spannend!!!!
gezellig tja wij wonen aan de rand van de kermis dus waarschijnlijk zullen wij heel wat rondjes lopen de komende week. ik denk dat wij vanavond al even een kijkje gaan nemen. t weekend beginnen wij met klussen in ons huis