hey meiden ff melden dat ik wel mee lees maar niet veel zal berichten heb ook niet zo veel te berichten momenteel veel plezier op de kermis michelle en ikkedus en mandii sterkte bij de ha hoop dat het mee valt.
Ja, ben bij de dokter geweest... fijn gesprek gehad. Uhmz wat is er uitgekomen: Het zijn toch echt mijn holtes die in mijn gezicht dicht zitten... geheel rond me ogen, het is alleen vreemd dat de vorige neusspray niet aan sloeg en dat ik totaal niet verkouden ben! Ze sprak over allergie voor huisstofmijd of hoe je dat ook schrijft hahaha.... maar ik ben als kind voor alles getest omdat ik dikke amandelen bleef houden,,, en was niks, en dan is de kans hierop klein zei me arts *gelukkig, want dat is vreselijk als je daar allergies voor bent!* Nu een zwangervriendelijke spray gekregen die ik 2x per dag een maand lang moet gaan gebruiken om mijkn gholtes te ontstoppen Zou binnen een week moeten werken dus ben benieuwd! Die druk is niet bepaald fijn Verder fijn gesprek gehd over mijn schouders.... ik zei dat er bij de reumatoloog was gesproken over dat als het geen reuma was ze me dan verdacht van chronische slijmbeurs ontsteking in me schouders.... Nou ze belde dus maand terug dat ik geen reuma heb (JEEJ!) maar daarna zei ze niks meer.... en afgelopen 2 weken vroegen mijn vriend, ik en me fam. zich af of ik nou dan dat chronische zou hebben.... dus heb ik voorgelegd aan de dokter en dat heb ik dus indd, vandaar dat me armen niet hoger kunnen dan me schouders en ik geen kracht heb zodra ik iets vboven me hoofd moet doen.... *pff fgelukkig ligt dus niet aan mij* Het is erfelijk en dat kan kloppen want mijn vader heeft het ook, enigste optie is operatie maar die heeft bij mijn bader niet geholpen dus die wil ik dus ook echt niet, ze vertelde ook dat ze die bij jongens mensen niet snel doen omdat het 2vd10x maar werkt... Dus tjah moet er mee leren leven, fijn voor een jongemeid als mij van 23 Maar ik weet iig wat er aan de hand is! Zooo jullie ook weer op de hoogte hoe gaat het met jullie verder?
zooooo wat een verhaal mandii ff kijken... fijn dat je niet allergisch bent voor huisstofmijt (zo schrijf je dat ). maar hoop wel dat deze spray wel een beetje helpt kan me voorstellen dat het ook heel vermoeiend is die druk. en dan...hmmm fijn dat je geen reuma habt maar wel vervelend dat je gronische ontsteking hebt zeker met jouw beroep. maar goed je weet nu in ieder geval wat er is en waar je aan toe bent. dit nieuws is dus eigenlijk een beetje bitterzoet. het had erger gekunt maar ook zeker beter
Mandii, hoop dat die spray echt snel zijn werk gaat doen, dikke knuf voor jou! En hopelijk kun je nog even lekker genieten van je laatste vakantiedagen! Ikkedus, wat leuk dat je een buikband om kan, lekker trots showen hoor! Hier nog helemaal niets geen kwaaltjes of tekenen van ongi, we wachten maar weer af
jeetje mandii , toch wel balen dat het iets is waarmee je moet leren leven, ik weet hoe je je voelt ik heb ook veel last van chronische pijnen. Hopelijk slaat de neusspray wel aan! dreumesmama 7 spannende dagen voor jou het wordt weer tijd voor roze michelle en ikkedus veel plezier op de kermis @ll ik voel me kleine man heel regelmatig bewegen elke dag echt een super gevoel alleen vind de zwangerschap zo snel voorbij vliegen ik zit alweer in me 17de week!
Wat is het rustig hier! Mamavan3, wat heerlijk dat gevoel weer in je buik. Oh ik wil ook, dat is toch zo speciaal!!!
Ha mies, Ik ben benieuwd hoe het bij de dokter was, maar dat lees ik zo vast wel verderop. We hebben helaas veel te weinig geklust. Vriendlief had geen zin. Dus heb flink gemopperd dat hij volgende maand maar zin moet maken. Dat ik alleen geen kindjes kan krijgen, dat ik hem daar bij nodig heb. We hebben de nacht van zaterdsag op zonder geklust en dinsdag was mijn ei. Dus ik heb weinig hoop. Heb wel veel last van steker, zowel in mijn onderbuik als in mijn borsten. Ben nu ook al 2 nachten wakker geworden van kramp in mijn kuit en heb vlagen van misselijkheid. Ook heb ik last van mijn onderrug. Maar toch zeg ik dat ik komende week gewoon ongi ga worden.
Hey allemaal, Ik merk dat ik het hier niet zo goed bij kan houden. En volgens mij wordt het wel echt heel erg van je verwacht. Het voelt voor mij onplezierig, omdat ik me dan een soort van schuldig ga zitten voelen ten opzichte van mensen die mij eigenlijk niet kennen en andersom. Daarom denk ik dat het beter is dat ik hier afhaak. In ieder geval bedankt voor de support de eerste dagen. Ik wens iedereen hier het beste toe, dat het allemaal toch maar (snel) mag gaan lukken. Groetjes Suënne
Hey Suene, Je hoeft zeker niet dagelijks te schrijven, er zijn er wel meer die maar een of twee keer in de week zich melden, dus daar hoef je je zeker niet schuldig over te voelen. We zijn alleen gewoon een stel nieuwschierige dames die benieuwd zijn hoe het met de rest gaat. Ik zou het iig erg leuk vinden als je gewoon af en toe even komt kijken hoe het met ons gaat en vertellen hoe het met jou gaat. Je moet je zeker niet verplicht voelen. Hopelijk laat je zo nu en dan wat horen. Hoe voel je je nu? Heb je last van kwaaltjes? Liefs Annemiek
Halloooooo, Ikkedus, Kan pas over 5 dagen testen. Niet afgelopen donderdag, maar volgende donderdag. Mandii, wauw afvallen gaat goed zeg. Echt knap van je. Nou dames, ik begin nu toch wel te denken dat ik misschien zwanger ben. Heb gisteren een testje gedaan maar is natuurlijk nog veeeeeeel te vroeg. Heb eigenlijk geen steken meer alleen af en toe een trekkerig gevoel bij mijn liezen en onderrug. Borsten zijn echt beetje pijnlijk en ben elke keer als ik iets gegeten heb misselijk. Niet heel erg maar het is wel echt aanwezig. s'Nachts vaak wakker en moeilijk in slaap vallen en hele rusteloze benen. Gisteren een altijd heerlijke kwekkeboomkroket besteld bij snackbar. Neem eem hap en ga bijna over mijn nek zo vies, leek wel bedorven. Vriend hap geproefd en zegt hij is gewoon goed hoor. Paar tellen later kwam mijn moeder en die heeft heerlijk mijn kroketje opgegeten. Ze vond hem niet bedorven smaken en normaal is ze echt heel kieskeurig met vlees. Dit is toch vreemd???????????? Ik had echt half uur daarna nog vieze smaak in mijn mond. Maar nu zegt moeder dus, ja meid tijdens mijn zwangerschap van jou at ik ook geen vlees omdat ik dacht dat alles bedorven smaakte. O i hope so.
Wauw! wie weet meid Zou ik je zooo gunnen, ik duim verder! Maar vraag me alleen af (sorry) of je dan met zoveel dingen die je voelt... niet al posi had moeten testen... *ik weet het niet hoor, maar lijkt me....* Wel erg grappig dat je meoder dat opmerkte, weet ze dat jullie bezig zijn?? OOHHH II HHOOOPPPPEEEE SOOOOOOO!!!!
Ja mijn moeder weet dat we bezig zijn. Over dat vroege testen dat vroeg ik me dus ook af vandaar dat ik gisteren dus een test had gedaan. Ik dacht iets te zien, maar man zag helemaal niets. Ik denk dat ik het ook wilde zien want toen ik later keek zag ik het ook al niet meer. Volgens mij zitten er soort voorgedrukte streepjes op de k2v5 die een beetje lichtgrijs doorschijnen. Maar toch blijft het vreemd, want dat van die kroket kan echt niet tussen mijn oren zitten en ik eet zo'n ding elke week.
Zafira, dat klinkt echt goed hoor! En zoals ik al eerder zei ik had bij vorige zw. schap ook al week na ei kwaaltjes! Suenne, maakt niet uit toch, ik ben soms ook paar dagen niet hier, hopelijk kom je af en toe nog even vertellen hoe het gaat!
Nee dat is indd wel een heel positief punt "gewoon" wachten tot maandga en dan nog eens testje wagen...
Alle drie mijn zwangerschappenhad ik vanaf iets meer dan een week voor mijn nod kwaaltjes, maar ik teste op mijn nod pas heeeel erg licht posi. Dus je kunt inderdaad al kwaaltjes hebben en flink voor je posi test. MAar dat zal ook bij iedere vrouw wel anders zijn. Mijn zus teste omdat ze al een paar dagen over tijd was, had eerst nergens last van.
Ik heb bij KV 2V5 nog nooit indroog streepjes gehad en ik heb er toch al heel wat versleten. Maar ook ik denk wel eens ooit iets te zien omdat ik het heel graag wil, maar als er een streep staat zie je die gewoon echt. Mijn kroket zojuist heb ik ook in de prullebak geknikkerd, smaakte me ook voor geen meter...
Jeetje, wat is het hier rustig vandaag... iedereen soms op vakantie? hahaha. Hier hard gewerkt vandaag... de pin deed het niet dus drama alom natuurlijk. Zelfs klanten die dan boor worden... alsof wij blij zijn dat er niet gepint kan worden... Nu heerlijk weekend en morgenaaf naar Utrecht, zodat ik maandag op mijn lieve nichtje van 15 maanden kan passen. Heerlijk. Als ik niet ongi word ga ik vrijdag pas testen. Dit omdat ik dan vrij ben, en ik had bedacht dat mocht het onverhoopt toch zo zijn dat ik zwnager zou zijn, houden we onze mond dicht tot de bruiloft en melden dan dat we met ons drien trouwen Maar goed, eerst maar zien dat ik dinsdag niet ongi word... vrees van wel...
Hallo meiden, Ik weet het, veel te laat om nog op zp te zitten, maar wilde toch nog even kijken of er nog wat af gekletst was. Ik heb vandaag de krokettest herhaald, maar nu met een andere en echt net zo smerig. Ik zei tegen mijn moeder, die is bedorven hoor maar zij heeft hem gewoon opgegeten. Verder niet echt zere borsten meer en misselijkheid is vandaag ook weggebleven. Merk wel dat ik veel minder honger heb. Ben normaal echt een vreetzak, vandaar ook 20 kilo overgewicht. Heb wel af en toe wat hele kleine steekjes in mijn liezen, het word dus echt spannend. Ik ga proberen donderdagochtend pas te testen, want dat is mijn nod dag. Tenminste dat denk ik. En ik laat het jullie tuurlijk meteen weten. Waarschijnlijk weten jullie het dan eerder dan mijn man, maarja die moet hele dag werken en ik kan dan vast mijn verhaal kwijt. Posi of nega dat gaan we afwachten. Nou slaap allemaal lekker en denk tot morgen.