allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @mandii van die steekjes had ik ook bij me schaambot al 2 dagen na me ei begon het! van die soort spelden prikjes en de dag van me innesteling had ik ze een kwartier achter elkaar en best pijnlijk, hopelijk is het ook wat positief te beteken voor jou!

@ all ben nog steeds honds beroerd :-S SNACHTS SLAAP IK amper van de hoest ik lijk wel een zeehond met dat geblaf en af en toe heb ik het zo benauwd dat ik er van moet braken :-s
    hopelijk is het snel over!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

slaap lekker allemaal
    ik ga naar bed

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    jeetje nog steeds? wat vervelend!
    Heb je al contact gehad met de dokter ofzo?? Echt rot! Knuffel!!

Nou ik hoop het ook... in schaamstreek was ff weg maar nu ik naar wc geweest ben is het weer meer..... echt raar gevoel....

Ik ben dood moe, maar heb nu al gevoel dat ik niet in slaap kan komen, we gaan zo naar bed want afgelopen nacht was ik dus al 5 uur wakker! Hoop echt dat ik vannacht gewoon door kan slapen!

Nu eerst wat drinken (ik drink me suf joh!)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hallo lieve meiden,

Hoe gaat het hier?
    Nou ik weer zo'n halve nacht gehad! wEER 4.30 WAKKER!
    en daarna nog iuurtje geslapen en weer wakker, nou toen maar dr uit:(

temp heb ik nu gemiddelde van die 2 maar gnomen.... lastig lastig dus!

Ik voel me nog steeds goed, voel niks in me buik,.... Alleeen is het bij mijn baarmeoder nog erg gevoelig zeker als ik het daar lichtjes indruk!:$

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Beterschap meid, wat naar dat je je zo slecht voelt :(:(:(
    Misschien helpt een paracetamol en tijmsiroop voor je keel te verzachten... dat mag je gebruiken tijdens de zwangerschap ;)

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier draait mn maag 10x om en terug. gatver. zo misselijk...
    voel me echt goed beroerd wel. dus de misselijkheid laat mij niet met rust. ondanks dat ik dat heel erg hoopte. dalijk even wat proberen te eten, manlief is croissants aan t halen. kijken of ik t wegkrijg. iemand tips tegen misselijkheid?

mandii erg is dat heel vroeg wakker, en dr uit om te plassen. dan is je nacht gebroken. en dat ga je voelen overdag...,,

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    roep ik net nog dat ik nergens last van heb..... ;)
    NU STA ik soms ff krom van steekjes/krampjes rechts onderin me buik hahaha...

Michelle.... Hmmm das vervelend! hopelijk smaakt het corissantje heerlijk;) Knuffel meid!

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Michelle ik heb gehoord dat je bij de apotheek armbandjes krijgt tegen misselijkheid (eigenlijk wagenziekte) maar ze schijnen ook te helpen bij zwangerschapsmisselijkheid! Mijn zus zegt dat het haar helpt (ze heeft veel last van wagenziekte) ;)
    Kleine beetjes eten schijnt ook te helpen (een crackertje af en toe tussendoor) als je al gelijk misselijk bent voordat je opstaat.. een crackertje in bed eten en gemberthee zou ook helpen!

9. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Volgens mij kun je dan beter iets van een beschuit proberen meis ipv zo'n zware vette croissant (hoewel die wel erg lekker zijn natuurlijk, maar weet niet of dat bevorderlijk is als je zo misselijk bent)

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja heb t toch maar op. hij smaakte wel maar ff bekijken wat t gaat doen. t lijkt wat minder nu,maar heb gewoon al vanaf opstaan last van mn maag. net alsof die steeds omkeerd zo irritant. wil wel eens weten hoe de gemberthee smaakt, en hoe het aanslaat bij ikkedus.
    ga m anders straks ook eens halen. tja ik ben niet ziek. maar gewoon misselijk van hcg denk,. das nu al de 3e zwangerschap waarbij ik dr niet tegen kan.:)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik krijg denk ik een blaasontsteking meiden;)

Plas me suf, steeds beetjes die eruit blijven komen, beetje branderig vanonder.... iri gevoel gewoon..!

Maar ik twijfel want ik heb het tot 3 jaar terug erg vaak gehad, bijna 2x per maand zelfs! Heb er toen 3maanden lang medicijnen voor moeten slikken, tot de dag van vandaag nooit meer gehad:D

Maar ik vind het nu anders voelen.... dus het zit er denk ik wel, maar is nog niet door gezet:) Hopen dat het weg blijft dus!:p

Nou ik ga werken.... ben dr tegen 6en weer!
    Dikke knuffel

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Stelletje kletskousen, weer 10 pagina's verder.

Voor iedereen een dikke knuff, en nog eens speciaal voor Wherona en Ilse!

@Mandiii, spannend meid ik duim voor een posi-test! En beterschap met je blaas.

Mijn temp is de klus kwijt denk ik haha.

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ha ha.... ik zei het je toch ;) je bent gewoon zwanger :D:D:D
    Ik had het ook vanaf innestelling een blaasontstekingsgevoel en vaak naar toilet :p:p:p
    Mammienes had het ook 8)8)8)

14. Zeepaardje

Mandii ik hoop dat het een goed teken is, maar sterkte met je blaasontsteking!
    Michele25 beterschap meid!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey hey,

Nou heb de ha gebeld en alles uitgelegd en gedaan, wat denk je ik moet nog een week a twee weken wachten als dan mijn ongie er nog niet is dan weer testen en als die wederom nega is dan mag ik weer terug bellen en zullen ze waarschijnlijk een bloedtest gaan doen. Kortom ik ben dus nog geen moer opgeschoten :x (sorry voor mijn taalgebruik). Heb vandaag dus het gevoel dat mijn ei hetzij gesprongen is hetzij eraan komt, maar ja geen ovu testen gebruikt ga vanavond wel effe een ovu testje doen. Denk dat dit een verloren maand is en dat we in juli weer serieus aan de slag kunnen.
    :(

Mijn temp is behoorlijk gezakt maar heb ook wel de halve nacht wakker gelegen door de onweer, maar ff kijken wat ie morgen doet.
    En effe kijken wat de ovu test zegt.

16. Zeepaardje

Wherona wat balen voor je meid!!! s6

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Echt balen meid en hoop dat je ei gwn later is gesprongen en jullie alsnog zw raken deze maand.

Een dikke knuff meid.

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wherona, klus je wel gewoon door, als vandaag je ei gesprongen zou zijn. toch ff voor zekerheid nog ff een klus ertegenaan. je weet nooit he.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo weer ff gauw een berichtje van mij, komende week erg druk dus weinig hier te vinden, nu ook ff geen tijd om bij te lezen..

Hier moe, moe en nog eens moe en auw boobs..
    Eind van de week nieuwe test doen.. ben benieuwd..

XX

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Whaaaa hahhaa muts:p
    Ik weet niet of t echt een blaasont is, maar het begint er aardig op te lijken.... nu voel ik weer zo dat ik moet plassen en beetje branderig.... en me buik doet pijn nog steeds, plus raar schijnend gevoel in blaas& op baarmoeder plek+ schaambod daar die hele streek zeg maar.... ;)

Deel Deze Pagina