allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nou ik heb net gestest......
    En de test was mislukt ;) Dus nu toch afwachten, heb een test ingepakt, die ik evt zondag ga doen!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @HvK was het geloof ik hopen dat je snel duidelijkheid krijgt

@mandii ha je ei weer gevonden gelukkig maar en lekker van je vrije dag genieten

@zafira (lees het waarschijnlijk niet meer) fijne vakantie

@dreumesmama test mislukt :( spannend hoor

@ll laatste dag werken en dan lekker vakantie :D wij gaan woensdag ochtend rond een uur of 4 in de ochtend vertrekken en gaan 11-8 weer vertrekken dus zal jullie 2 weken moeten missen.

Mandii jij hebt je nod rond 5 augustus ow ik hoop dat ik dan effe kan kijken op zp want wil het niet missen hoor.

Ik ben nu 2 kilo afgevallen dus gaat de goede kant op en ik houd mezelf maar voor dat ik pas zwanger zal worden zodra er totaal 10 kilo van me lijf af is dus dat duurt nog wel even :p nog 8 te gaan dus als ik het vol blijf houden nog 8 weken en dan wordt ik zwanger :D hahaha goeie motivatie he om af te vallen :p :p :p

3. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Hey dames,

Ontzettend erg ongesteld, Net als vroeger. De eerste keer trouwens zo erg sinds ik van de pil af ben. Misschien is nu die rotzooi dat eindelijk eruit! Overgeven, warm en koud, en ontzettend buik pijn. Duurt een paar uur en dan is het over. Ik hoop dat het snel over is want wat ik beschreef heb ik allemaal al gehad. We gaan een weekendje weg! samen met mijn lieverd! nu hopen dat het zo over is. Man lief heeft al alles in huis gedaan. Hoef ik dus niet meer te doen!

Liefs!

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    och meid ik hoop inderdaad dat je vanaf nu een normale cyclus krijgt, ga je nog wel naar de gyn?

5. Eefteling

wherona lekker hoor twee kilo afgevallen;)
    Hopen dat de rest eraf gaat!

Ik ben weer beter:D Hahaha!!! nergers last meer van! wat een hel vanochtend!
    ja ga evengoed naar de gyneacoloog is nooit verkeerd om er naar te laten kijken. en de doker zei het ook mocht je evengoed ongesteld worden ga er gewoon heen!

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hahahaha ja dat dacht ik ook altijd..... ;) mijn man doet graag bewaren ;)
    En ik heb zoiets van "hmm heb ik dit t afgelopen jaar beet gehad??.... hmm neeej nja dan kan t weg want dan mis ik t niet ook :p"

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Whhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
    ik heb me ei, ik heb me ei, ik heb me ei:D:D:D

Pfff... dat was even zoeken, maar we hebben hem8)

Hmmm dag 11, dag 13, en vanmorgen(dag 15 geklust);)

Nou ik vind wel nu ik zolang erop heb moeten wachten dat het wel een SUPER ei moet zijn hoor;):p

KIJK me test(nie super duidelijk want is via mijn tel gemaakt):

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ZOals je hieronder kunt zien is me ei terecht:D Alleen hoop ik nu niet dat mijn cyclus dus dan ineens ook 29 dagen is hoor... met 10 dagen kan die ook al oke zijn:p dus doe mij maar gewoon 27 dagen weer hoor;) Offuh nog beter.... komende 9maanden niet whahaha....:p Word dus spannend dag 25-29 komt hij ergens... hihi.... Dus dat is 3 tot 7 augustus....:)

Jij goed man die 2 kilo! En indd dat is een goede motivtie, ik ben net wezen sporten en uhmz.... heb schema op maa tgemaakt gekregen, heerlijk voelde al me spieren:D
    Ze legde me wel uit, dat je gewicht lang niet alles zegt, want als je spieren gaat kweken kom je vaak licht aan maar verlies je vet en kledingmaten.... dus daar ga ik nu maar voor;) Blijf nog wel 2 weken SB-en hoor:D

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Zo denk ik indd ook altijd..... vriendlief indd ook niet altijd even blij mee:p

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    whaaaaaaaaaaaa super , gelukkig maar dat je me advies op gevolgd heb en dus sochtends ben gaan testen ;) heel veel klus plezier en moet nu wel idd een super groot ei zijn waar de zaadjes niet meer om heen kunnen :D

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Haha, nou dat vind ik nou ook;)
    Spannend weer hoor... maar uhmz zit te denken hij is nu positief, wanneer springt het eitje dan op z;n laatst? Want kijk gister 11.00uur getest toen nog nega, wie weet is die gister erna dan al wel ook posi geweest??? Dus springt hij Of morgen of overmorgen??? Of zit ik er nu naast, jeetje dan word me cyclus ineens wel heel stuk langer zeg:( Hoe zou dat nou zo ineens kunnen komen??? elke keer zo netjes 27 op afgelopen ronde ineens 25 na.....:(

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandii, wat fijn dat je je ei gevonden hebt! En prima toch tussen de 25-29 dagen, daar zou ik me niet druk om maken hoor.
    Lekker klussen jij ;)

HvK, fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk was dit de laatste keer!

Wherona, goed bezig met afvallen!

Ik kom even afscheid nemen! Ben er 8 augustus weer en wil dan ROZE zien!!!!

13. Eefteling

Dan willen we ook roze van jou zien:D

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja dan willen wij jou ook op roze zien;):D
    Fijne vakantie meid.... we zullen je missen!

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nou helaas........ Zie banner.
    Ik ben er helemaal verdrietig van voor het eerst!

Bah, ik had echt niet gedacht dat we er zo "lang" over zouden doen. (ik weet het zo lang is het niet, maar zo voelt het wel!)

Dag lieve meisjes tot snel!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

HE NEE! BAH!
    Ach arme meis:(
    Dat snap ik best, en mag ook best hoor...
    Ik zit in ronder 7 en vind het al zo lang duren, natuurlijk hou je er rekening meer maar je gaat er niet vanuit....
    Dikke knuffel....!!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

he jammer :( :( :x :x rot ongi ook nou ga maar lekker van je vakantie genieten meid, tsja ik had zelf ook niet echt verwacht dat het zolang zou duren maar helaas tis niet anders hopelijk de volgende ronde ben je lekker uitgerust van de vakantie

heel veel knuffels en heel veel plezier op vakantie en geniet er maar lekker van en zet het zwanger worden maar even opzij in de vakantie

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    klopt inderdaad mandii als je gaat sporten ga je ook spieren kweken en daar wordt je weer zwaarder van. maar wel slanker en gezonder tenzij je weer overdrijft en teveel gaar sporten :D

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Haha nou die motivatie mis ik te erg om te kunnen overdrijven hihi....

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @ dreumesmama: :$ :( balen meid!... maar toch een fijne vakantie!!!

@ mandii: :D yeh je ei gespot!!!! super goeD!

@all! : nou mijn kasten :$ :D hahah ken der bijna in gaan wonen zo leeg zijn ze nu :D heeeeerlijk!!!!

Deel Deze Pagina