@HvK gefeliciteerd met de poes hahaha ga je ze allemaal houden? nu nog maar hopen dat het bij jou ook snel zo mag wezen. Tis inderdaad stil hierzo ik dacht zal wel een hoop moeten terug lezen maar valt reuze mee tsja veel al met vakantie denk ik. Ikzelf was vandaag ook druk met inkopen doen voor de vakantie. Straks maar alvast wat gaan inpakken enzo en vanavond gaan we effe wat eten aan het strand. Met afvallen gaat het echt de goede kant op mijn buikje is in ieder geval al weer een stukkie minder. Heb een springtouw gekocht zodat ik ook in mijn vakantie lekker kan bewegenen haha en het is nog leuk ook
Hihi, grappig! Jeetje indd het is hier rustig geweest, veel vakantievierders en ik moet heel veel en hard werken Pff fheb geen benen meer over
Hihi, hoe kom je nou op dat idee? Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn,,,,, grappig! Ik zie je al helemaal staan springen hahaa.... Super dat het zo goed gaat met afvallen Hier ben ik na het weekend niks aangekomen, erg blij dat er niks bij is want heb t weekend 2 etentjes gehad, maar wel erg opgelet! Leuk hoor inkopen doien voor de vakantie! Tis bijna zover voor je/jullie
het is hier idd heel erg rustig! maar goed makkelijk bij te lezen zo! @hvk.. nou hopen dat ze bij de gyn snel kunnen zien wat er is aan de hand is dan! en gefeliciteerd met je kat wel schattig straks een nestje kleintjes!! nog 4 dagen en dan zien we onze purk voor t eerst!!! hihi ik ga aftellen!!! @ wherona... hahaha springtouwen! dat is nog is leuk bedacht! hahaha zet hem op met afvallen verder! @mandii... jij ook he! bijna 3 kilo minder zag ik @michele25.. hoe is het met jou meid!? voel je je goed verders??
Ik vond het vandaag niet echt vakantie weer, al die regen Wherona wat goed een springtouw, is een goede workout hoor! en altijd leuk om vakantie inkopen te doen Alleen de vakantie is nog leuker Op mijn werk is ook iedereen weg, dus kan je dubbel zo hard werken8) Dnise nog even
hey meiden, hier is t idd heel erg rustig. komt ook dat ik dr weinig ben nu denk lol hvk grappig zeg, erg leuk een zwangere poes. en straks kittens dnise met mij gaat t wel ok hoor, heb vakantie. en dan denk je vakantie te hebben en is t nog ammel druk druk. maar geniet er wel van hoor. vrijdag weer naar verloskundige. en hopelijk klopt het hartje nog steeds. is dan de 1e keer dat we het horen kloppen. verders gaan we 2aug weg op vakantie, lekker even met t gezinneke samen. ook welleens leuk. heel langzaamaan komt er een babykriebel. namate de tijd vordert. plannen gemaakt om eind sept te beginnen met de babykamer leeg te ruimen. en een keertje te gaan winkelen. enkeld sokjes om de kleine aan te doen is ook zo weinig lol. heb verder nog steeds niks gekocht namelijk
goede morgen allemaal. wat een rust hier iedereen lekker op vakantie of druk aan het werk? hier zijn we druk bezig geweest met het afbreken van onze woonkamer hehe. (zal t maar niet klussen noemen dat wordt allemaal zo ingewikkeld) over 2 weken komt mijn vader met zijn apparaten om de schouw eruit te slopen. de openhaard deed het al niet omdat er geen schoorsteen op het dak is maar we zijn er dus ook achter gekomen dat de hele schouw voor de sier stond aangezien hij niet is aangesloten op het luchkanaal HAHAH! dus huppakee weg ermee! zetten er een mooie rechte schouw voor in de plaats dat scheelt qua ruimte bijna het oppervlak van een box . kweet niet allemaal wat ik heb gelezen maar geloof dat ik iemand mag feliciteren omdat de poes zwanger is? GEFELICITEERD! hoop dat het een goed teken is van een vruchtbare periode bij jullie thuis . let je wel op met de kattenbak? hey michelle wat een prachtig buikje heb jij! ik vind mn buik ook al heel wat maar ik krijg van iedereen te horen dat ik zo'n bescheiden buikje heb met bijna 17 weken. hoop dat alles goed is met mn ukje dan en dat ie niet te weinig groeit . nog 3 weekjes en dan hebben we 20 weken echo vind het zo spannend. hier ook nog steeds geen aankopen gedaan behalve de kamer. maar dat zal wel komen zodra de woonkamer klaar is en we aan de kinderkamer kunnen beginnen. moet zeggen dat met de huidige werkzaamheden het budget ook niet voor babyspulletjes is . hey dames die bijna de 1e echo hebben. spannend meiden! laten jullie je kleintje ook hier zien? hoe voelen jullie je? rest ben het overzicht een beetje kwijt. wie is de eerst volgende op de NOD lijst? ben benieuwd hoe het met zafira is
NOD lijstje augustus: 03 aug - Ilse85 (op vakantie) 05 aug - Mandii1987 10 aug - Aprill 13 aug - Wherona 20 aug - Annemiek 23 aug - dreumesmama Zwanger: Mamavan3 - uitgerekend: 29 december Ikkedus - 2 aug vk/ uitgerekend: 6 januari/ 19 aug echo michele25 -14sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari Dnise - 30 juli 1e echo! uitgerekend : 4 maart 1985 - afspraak vk + 1e echo 28 juli uitgerekend: 2 maart
hey meiden, Mandii ik had het weleens gelezen dat springtouwen erg goed was net zoals op een trampoline springen hahahha het is goed voor je lichaam en het is veel leuker dan in de sportschool althans dat vind ik. Wij zullen vannacht rond een uurtje of 4 vertrekken dus vandaag is mijn laatste dag hier bij jullie tot na de vakantie dan he ik heb wel een dongel gekocht en de laptop gaat wel mee dus kan ik in ieder geval zo af en toe gluren of er roze bij is gekomen in mijn afwezigheid. Maar zal niet echt vaak komen want het kost een goud vermogen om te internetten daarzo en dat vind ik toch ook wel weer zonde van mijn centjes Vandaag druk bezig met pakken en de laatste dingetjes kopen zal vanavond nog wel een keer op forum komen om gedag te zeggen ga jullie wel missen 11 augustus dan gaan we weer terug rijden naar NL en dan ben ik weer mens op 12 augustus
Heej meid, Jeetje zeg jij bent alweer bijna 17 weken! Pfff wat gaat de tijd toch snel Nou succes met de woonkamer meid mijn NOD is uhmz... tussen 5 en 9augustus weet t ff niet meer, bij cyclus van 25 dagen(afgelopen ronde) de 5e bij normale cyclus van 27 dagen de 7e en bij de cyclus die 14 dagen na me ei is is het de 9e..... we wachten af, moet jullie heel eerlijk zeggen dat ik erTOTAAL geen tijd voor heb om erover te denken, zag dat ik er alweer nog maar 10 dagen vandaan zit! jeetje....
ik heb mijn nod even aangepast meiden.... lekker fijn ineens zo'n wisseling van cyclus..... word nog goed in de gaten houden ook! Niet dat ik dadelijk ineens dag 25 al ongi ben nu ik dag 29 aan aan het houden ben ((whaha ben er zo mee bezg dat ik dacht dat ie 5-9 was..... maar is 3-7 augustus mijn nod..... kun je na gaan hihi))
Meid,, n hele fijne vakantie, lekker ervan genieten hoor! Hij is helaas vaak veelte snel alweer om... jeetje ik werk alweer 1.5 week!!! Pfff vandaag hebben we 6kamp gehad met 140 kids, nou ik kan je zeggen ik LEEF NOG, MAAR HOE???????? Ik had EN een groepje EN was de organisatie en moest echt ALLES doen, de andere 2 meiden van de organisatie kwamen zelfs nog aan mij vragen wat ze moesten doen en stuurde iedereen naar mij:S Echt nie fijn,...... wil vanavond echt gaan sporten, maar heb ZO"N pijn aan me benen dat ik die nu echt omhoog heb liggen in de hoop dat het minder word MAARUH IK GA JOU OOK ZEKER MISSEN HOOR MEID, hihi ff afgedwaald met mijn verhaal Hoopp dat we beide op roze kunnen als je terug komt ronde 7 is een geluks ronde (al heb ik zelf een beter gevoel bij ronde 8)
hey meiden, ikkedus ja buik groeit idd nu wat harder ineens. maar ja het is mn 3e kindje. en schijnt allemaal sneller te gaan nu met 13wk. aangezien ik bij lars met 5mnd pas echt een buikje kreeg. ik mag over 7weekjes voor mn 20wk echo. ben zo benieuwd. wij willen wel graag weten of het een meid of een boy is. maar we zeggen dat we het niet weten. uiteraard als er niks gezegt word op hyves zal ik t hier echt komen melden over hyves gesproken er is een meid geweest die me aangemeld heeft. maar weet weer niet wie. zijn ammel andere namen lol
Tuurlijk melden wij niks op hyves meid ZOu erg lullig zijn, + we zouden dat zelf ook niet willen lijkt me Jeetje ik heb me toch steken in me schaamstreek Whahahaha..... t begint nu alweer dus.....8) Echt n soort druk erop en steekjes/prikjes..... herken de prikjes wel van andere ronders, maar die druk niet..... ZOOOO iri ook als je niet weet hoe lang je cyclus zal zijn, ik ga maar uit van 29 dagen (dus 14 dagen na me ei NOD) en dan zou t nog geen innesteling kunnen zijn, wat t dan weer is:S Zo vroeg heb ik nog nooit wat gevoeld hoor!
Wow dit wordt weer spannend Mandi! Wherona een hele fijne vakantie toegewenst! Ikkedus, dus druk aan de klus... pff ik zou daar nu geen zin in hebben. Klopt ik heb morgen de 1e echo, heel spannend dan weten we ook of het 1 of meer zijn. 2-ling zit namelijk wel bij ons in de familie. En tuurlijk kom ik de kleine showen, als het me lukt, ha ha. Michelle, je hebt idd al een prachtig buikje! Ja spannend! Ik zou ook wel willen weten wat het is, ik weet alleen niet of mijn vriend zich dan wel stil kan houden, ha ha.
Hey lieve meiden hier ben ik nog even Michelle dat was ikke op hyves Mandii ik ga weer duimen voor je en houdt je in de gaten in het zuiden van Frankrijk we moeten vanavond nog wel klussen hihi en dan maar proberen te slapen en vroeg op staan en dan 12 to 13 uur in de auto pfff.... wel lang he maar ja je kan dan wel alles meenemen wat je mee wilt nemen en vriendje wilt graag weer gaan windsurfen en dan moeten die spullen ook mee he... Nou lieven meiden ik zal wel zo nu en dan ff spieken op de site maar zal denk ik niet reageren. Zal jullie missen maar weet ook de 2 weken zijn zo weer voorbij en ik ga ervan uit dat er dan in ieder geval 1 meid hierzo zwanger is hoor dat mag wel weer zo langzamerhand. Mandii sterkte met de spannende periode weer Ikkedus succes met de verbouwing hoop dat het allemaal voorspoedig zal lopen maar let wel op jezelf en de kleine HvK of HvJ (hou jullie niet uitelkaar) veel plezier morgen met de echo @ll tot gauw Liefs en knuffels
keej wherona, fijne vakantie meis. geniet dr lekker van mandii tja tis weer spannend he. nog maar 10 daagjes. zou t zou t??