allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou nou meiden toch wel veel gekletst vandaag! hahaha

Wherona!... hele fijne vakantie!!
    mandii... pffff zoveel kids! whahaha jij zal wel gebroken zijn!
    ikkedus.. lkkr in de rotzooi met je huis! maar t eindresultaat zal der vast wel wezen..
    michele.. ow wel lkkr vakantie maar geloof idd ook best tog nog druk met die 2 kleintjes van je!

Heeft iedereen hier iedereen op hyves :D whahaha
    nou mochten jullie intresse hebben in mijn hyves hoor ik t wel....

Liefs!
    hahahaa nog 3 dgn!!!! :D dan zien we purkie!! :D

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ha meiden!

ja doe rustig aan hoor en dat is voor mij ontzettend wennen. ben echt een vrouw die het liefst zelf de boor pakt maar manlief heeft mij heel charmant de ladder afgekletst haha!
    dus ukje en ik heb met name aanwijzingen gegeven en wat geruimd.
    we zitten momenteel in de toekomstige babykamer hebben daar de bank en de tv's staan maar ook gezellig gemaakt met kaarsen en zo. dus voor mn gevoel zit ik absoluut niet niet in de rommel :)

michelle natuurlijk houden wij onze mond op Hyves :D dat doen jullie toch ook bij mij? wij willen ook weten wat het wordt en proberen het tegen niemand te zeggen, behalve tegen jullie dan :D

mandii ja gaat snel he? alweer bijna 17 weken, kan het niet geloven. maar iedereen zegt dat mn buik zo klein is dus merk dat ik onrustig wordt wat nou als mn ukje niet goed groeit omdat ik zo ziek ben geweest :(.
    ik weet t ik weet t, is per vrouw verschillend en zeker bij de eerste maar het valt zoveel mensen op. ik slaap zelfs nog op mijn buik (word wakker op mn buik 's ochtens) meh!!! maak mezelf gek. ik was ook maar een kleintje en heb nooit een buik gehad dus waarschijnlijk duurt het daardoor langer.

vervelend dat je ongelijke cyclus hebt ga gewoon uit van de langste cyclus en neem altijd wat tampons en misschien in de laatste dagen tussen dan 25 en 29 extra ondergoed mee? mocht het dan onverwacht gebeuren ben je in ieder geval voorbereid. (ik was die dagen altijd zo droog dat ik niet hoefde te proberen een tampon naar binnen te duwen). wat gaat het ook snel bij jou. heb het idee dat we constant van en naar jou nod toeleven :D

1985 wat spannend!!! hoop voor je dat het er eentje is, dan kun je rustig wennen aan het mama zijn. (of wil zou je 2 leuk vinden? kan natuurlijk ook!). zit bij ons ook in de familie, zou t niet erg vinden om bij de volgende zwangerschap een tweeling te krijgen maar rustige start zou fijn zijn :D.
    als je er niet uitkomt met de echo laat maar weten kunnen we je helpen je foto online te krijgen :p. oooohhhh geniet ervan! gaat je mannetje ook mee? zo wonderbaarlijk als je je kindje ziet :D

ehhh...wie hadden nog meer wat gezegd....

wherona! fijne vakantie!!!

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh en Dnise natuurlijk!!! nog 3 dagen!!! ben zo benieuwd :D. ik wil jou hyves :D als je mandii of michelle al hebt kun je me ook via hun vinden als je zoekt naar Imke :D. (ikkedus is niet mn echte naam surprise! surprise! :p)
    hoe voel jij je nu behalve zenuwachtig voor de echo? gaat je mannetje mee? heb je kwaaltjes? dikke (. )( .)? had vorige week nieuwe BH gekocht maar wist niet welke maat ik nodig had. krijg ze maar net gefrut in een C (had kleine B):$:$:$. mannetje heeft nu een vrouw met dikke tieten HAHAHA.

mehehe mogen ook wat voordelen hebben van de hele zwangerschap of niet?:p

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik leef weer:D

Ben niet wezen sporten, heb lekker naar de mannen gekeken en daarna heb ik met ze gezwommen en in de sauna gezeten.... gaat al stuk beter, me benen hebben weer normaal gevoel:p

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    NOD lijstje augustus:

03 aug - Ilse85 (op vakantie)
    05 aug - Mandii1987
    10 aug - Aprill
    13 aug - Wherona
    17 aug - Annemiek
    23 aug - dreumesmama

Zwanger:
    Mamavan3 - uitgerekend: 29 december
    Ikkedus - 2 aug vk/ uitgerekend: 6 januari/ 19 aug echo
    michele25 -14sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari
    Dnise - 30 juli 1e echo! uitgerekend : 4 maart
    1985 - afspraak vk + 1e echo 28 juli uitgerekend: 2 maart

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej lieve annemiek,,
    Hoe gaat het met je? Ik zie dat je eitje er binnen n weekje alweer aan moet komen:D En ben je nu meer tevreden over je schatje en zijn verantwoordelijkheid voor het krijgen van een kleintje?

Hier hoef ik nog "maar" 9 dagen weer.... *als ik 29 dagen aanhou*
    Denk dat je wel gelezen hebt hoe het zit deze ronde met mijn ei kwijt en afgelkopen ronde maar 25 dagen..... PFFF! niet fijn;)
    Ik heb nu super pijn aan mijn buik, voel me beetje down! Maar kan bijna niet al iets van eventeuele zwangerschaps zijn, maar dan denk ik weer STEL dat ik weer maar 25 dagen heb! Dan word ik over 5 dagen al ongi ipv 9(!) Maar dat hoop ik niet want dan zaten er maar 10 dagen tussen en volgens mij kan het eitje zich dan niet innestelen toch:$

Ik duim heel erg voor je meid:D

7. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ha meiden,

Heb ff een zwaar emo weekje achter de rug.
    Ben voor de 6de keer tante geworden. En dat is natuurlijk superdubbel.
    Wij willen immers ook zo graag. Ben wel heel blij dat ik veel neefjes en nichtjes heb waar ik al die moederliefde op kan storten, maar wij willen ze zo graag hele dagen en nachten en niet voor een dagje of een weekendje.

Van de week merkte ik weer hoe groot het verdriet nog steeds is. Vaak sluimert het op de achtergrond, maar als het dan weer zo dichtbij komt, dan is het er weer.
    Ik weet nu ook waarom ik zo op zie tegen de verbouwing, er gebeurt momenteel zo veel in mijn leventje, bruiloft, proberen zwanger te raken, huis kopen en verbouwen. En dat verdriet remt mij gewoon af, zorgt dat ik sneller moe ben en daardoor krijg ik momenteel mijn eigen leven heel moeilijk bijgebeend. Ik heb dat met mijn as besproken en hij snapte het helemaal. We hebben ook besloten om het allemaal maar te laten gebeuren en dan zien we wel waar het schip strandt.

Verder zit ik inderdaad weer richting het ei. En mannetje heeft aangegeven zijn best te zullen gaan doen. Gelukkig is het ook niet zo heel warm meer dus dat kan geen excuus zijn. We gaan er gewoon van genieten.

Vanmorgen de jurk gepast, ben er nog steeds helemaal verliefd op :D Hij is zo mooi. De schoenen en het harstukje heb ik al meegekregen, de schoenen om in te lopen en het haarstukje voor bij het proefkapsel.
    Over nog iets meer als 6 weken is het al zo ver... . wat vliegt de tijd.

Ik zal eens gaan kijken wie van jullie ik allemaal op Hyves kan vinden. Ook ik sta er bij Mandii al tussen en heet gewoon Annemiek hahaha.

Liefs Annemiek

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej meid,

jeetje jah, dat lijkt me indd ook erg moeilijk! Ik heb het gelukkig nog niet echt... komt misschien ook door mijn werk, ik zit er dagen midden in zeg maar.... maar ik zal niet zeggen dat ik dit nooit ga krijgen als ik al meer als n jaar of nog meer bezig ben....

Soms zeg ik wel ns tegen m'n lief: ooh ik wil dat ook! zo lekker zorgen en genieten van zo'n kleintje, iets tastbaars als stempel op onze liefde.... zucht wat zal ons dat gelukkig maken! *zwijmel zwijmel*

Nou toch wil ik je wel ff feliciteren hoor meid, hoe moeilijk ook, je zult er vast weer van gaan genieten!

Wat vervelend ook dat je het allemaal even niet meer kunt bijbenen meid, probeer je eerst te richten op de mooiste dag in je leven met z'n 2tjes! 6 weekjes, ze vliegen voorbij!

Wat fijn dat je nog steeeds zo weg bent van je jurk meis:D
    Heeft je schatje hem nog niet gezien?

dikke knuffel meis....

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @hier: ik heb net heerlijk 5 kwartier gesport, zal morgen alle spieren wel weer voelen;) maar is voor een goed doel he:p

Ik voel me op een of andere manier ook echt super:D (ondanks het vele werken wat me lichaam langere tijd achter elkaar niet aan kan, gaat het nu nog echt super) (is ook pas de 2e week, hihi)

Afvallen blijf ik helaas weer ns steken op 78.4:(
    Maar als ik bekijk dat ik afgelopen weekend, chinees*beetje want hou dr niet zo van* en 1/2 pizza op heb.... en gister op me werk frietjes.... dan mag ik nog niet klagen dat er niks aan is gekomen hoor....:p Maar wil m morgen eink wel na beneden zien, zo na het actieve sporten van net!

Hoe gaat het met de rest???

Oohjaaa wie had er vandaag ook alweer de echo???:D

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jaaaa vrijdag ochtend om half 9 al :D ken haast niet wachten!!!
    mandii heb ik wel toegevoegd als vriend maar ze heeft me nog niet geaccepteerd ;) dus mandii!!!!! :D
    mannetje gaat zkr weten mee!!! hahah die roept elke dag nog 4 dagen!! nog 3 dagen!! whahahahaha net een klein kind! hahahah
    heb verder nog geen kwaaltjes behalve vreselijke zere (.)(.) ik moet ook echt een grotere maat! plof uit al mijn bh's hahaha en heb nu kleine c! dus ik ben bang voor D :$ :D hahaha
    maar goed ook lief vind dat niet vervelend! ik ben dus ook de vrouw met dikke tieten geworde!
    Hier is mijn hyves voor de gene die t willen
    Denise Profiel - hyves.nl
    xxx

11. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Hey meid fijn dat je je eigen zo goed voelt!! dat is toch wel heel prettig!
    balen dat t afvallen blijft hangen... maar goed dat gaat straks gewoon weer verder....
    Hier alles goed hoor zenuwen voor vrijdag maar dat is logisch!! hahah
    Ow en 1985 had haar 1e echo vandaag!
    Ben benieuwd!!!!

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    heb je nu op hyves hoor annemiek!!
    jeetje jij deed dat snel!! :D hahahaha

13. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    zit toevallig ook achter de pc hahahaha

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

OOhh,,, hoe kan dat nou? SORRY SORRY SORRY!
    ik heb je snel geaccepteerd nu hoor meid... gezellig!

Hihi ik verwacht dat mijn mannetje ook helemaal los komt en mee gaat leven vanaf de dag dat ik een dik posi test heb! Kan dr niet op wachten want nu krijg ik weinig medeleven van hem:(

Spannend hoor! wel showen he;):D

Hier zijn ze met z'n 4ren ajax aant kijken.... pffff.... verveling!

15. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hoi hoi,

Ja vandaag de 1e echo gehad, wat was ik zenuwachtig! Ik dacht stel dat er niets zit... pff
    Het is 1 kleine ukke puk, 2 had ik wel eng gevonden, maar waren ook van harte welkom geweest, natuurlijk.
    Vanmorgen samen met mijn manneke er heen geweest.
    Hartje zien kloppen, en ik ben precies 9 weken nu.

Dnise alvast heel veel plezier meid!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wauw! wat een leuke en duidelijke echo meid!
    Lekker genieten nu:D

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hahah geeft niet hoor meid!!!
    Ow zo was mijn vent ook hoor!! voor dat ik zwanger raakte was tie ook maar een beetje een ei met z'n reactie's hahahha maar nu!
    dat draaid wel om zodra je een posi test hebt hoor meid!!!

En tuurlijk kom ik hem showen!!

:$ ajax :$
    oeeeeehhh hahahah hier een vreselijke feyenoordfan! ;):D
    die zat net even mee te lezen dus vandaar dat ajax :$

hahhahahaa

18. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Meid wat een schitterende echo!!!! hahahaha soooooo cute om te zien!!!
    nou ken ik helemaal niet wachten! hahahaha
    dank je wel lieverd!! ik plaats de foto ook zodra ik weer thuis bent!

gaan het vrijdag na de echo aan mijn vader vertellen (die weet nog van niets)
    en aan mijn tante! (de jongste zus van mijn moeder) en dat is een beetje mijn grote zus waar ik alles bij kwijt kan! dus die gaat echt ontploffen gewoon hahahaha :D

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Whahaha, ze zitten hier al de hele tijd de roepen over de kakkerlakken:p hmmmm..... tjah.... ik ben maar bezig met me eigen site:)

leuk hoor, ben super benieuwd!

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    owjah jij hebt eigen winkeltje he!!

kan je een link pb'en?? ben wel benieuwd!

:D

Deel Deze Pagina