moet idd zeggen dat we vanaf het momente dat ik ongie zou moeten worden niet meer geklust hebben, komt ook omdat mijn hoofd er niet naar staat. Maar heb net ovu test gedaan en deze was negatief. Maar ff kijken of we vanavond zin kunnen maken. Die is namelijk momenteel nihil
Hey lieverd! Nou snap nu net binnen (8 uur de deur uitgegaan vanmorgen) dus dan begrijp je wel wat ik bdoel met een drukke maand!....pfooeee ben gebroken! Maar denk zkr aan mezelf! de avonden lekker bankhangen en een beetje in huis rommelen... en klussen natuurlijk wil dat zooooo ontzettend graag om de dag volhouden hoe moe ik ook ben! en zo gaat heel mijn maand eruit zien 8 uur weg en rond 7 uur half 8 s'avonds thuis :x maar goed is maar voor even!! neej heb geen tempkaartje! ouderwets met pen en papier Las je speldenprikjes verhalen spannend weer hoor!! mijn duimen draaien weer overuren voor je!!! En fijn voor je dat je zo rustig eronder blijft! petje af! zal vast goed voelen dat je zo relaxt bent nu! na een tegenslag ga je er tog anders tegen over staan! ... nou ik ga eten barst van de honger! hihihih DIkke knuffel!
Dank je wel!! tuurlijk laat ik het weten! daar maak ik echt tijd voor!! net als kijken hoe t de rest vergaat deze ronde!! ben reuze benieuwd!
Dikke knuffel terug hoe komt het dan dat deze maand dr zo voor je uit ziet meid? Ja het word hier nu wel spannend indd, maar jah nogf 7 dagen wachten... ik ben nog steeds relaxt maar wel spannend nu hoor.... begint wat meer te komen... Gelukkig voel ik amper dingen ofzo.... alleen die buik dan Lekker eten jij! Kus!
@ Wherona, he wat vervelend meid, jammer dat de ha geen bloedtest wou doen. Hoop dat je ei nog komt, en dat je weer wat zin krijgt om te klussen. Bij mij is de 'zin' soms ook heel erg moeilijk te vinden. Suc6 meid!
nou meiden, er komen weer nieuwe testers aan. ik ben zoooo reuze benieuwd. of er in juni weer zwangere dames zijn!! wherona, tja ik begrijp je volkomen. sinds wij weten dat we zwanger zijn niks meer gedaan. dussuu nu eg geen zin in ook. maar dat komt wel weer terug... hier... bah, met gemberthee begonnen, nog steeds met vlagen misselijk. en dr komt amper eten binnen zo op deze manier. dan erbij echt al wel een dikke kop. en 2 kilo erbij... echt belachelijk gewoon. dus zit eraan te denken om die 2 kilo eraf te willen halen. maar ja lijnen mag nie is niet goed voor de baby grrr
Hihi, dat wat eraan komt allemaal is voor de beeb hoor, zal nog wel meer aan komen Ach goede reden om straks na de bevalloing en alles weer aan het afvallen te gaan!
thanx voor de tip maar heb er al 2 flesjes door heen gejaagt, en het is echt vast zittend slijm met een vervelende hoest, had wel ff getempt vandaag omdat ik me zo koortsig voel maar gelukkig die was goed 37,7
wat vervelend je je zo misselijk voel zeg! ik had iets gelezen over verse gember dat dat zou helpen tegen misselijkheid? Wat je ook kan doen als je wakker word gelijk in bed een beschuitje ok crackertje eten... of anders pregnie pops zijn soort misselijkheid lollys proberen?
Ja beetje rare situatie's op me werk!.. normaal sta ik gewoon op me eigen locatie 5 min bij me huis vandaan en nu is er het 1 en ander gaande en nu moet ik ineens naar een andere locatie Dus dat is bussen treinen bussen en dan ben ik pas op me werk! ben bijna 1½ uur onderweg s'ochtends en over s'avonds ga ik niet eens beginnen Gaat echt allemaal snel hoor! t7 dgn!! whahahahah super spannend! In het begin liepen wij nog gelijk geloof ik dus ken je nagaan hoe erg dat kan veranderen mijn eisprong moet nog komen! Hoop zoooo voor je dat t raak is deze ronde! hou je echt in de gaten hier!... Heb heeeeeeerlijk gegeten spaghetti yum yum
Ja indd toen liepen wij gelijk, raar he?! Ik heb één keer 23 gehad, verder de andere 3 ronders 27 en nu zit ik op dag 20 dus.... Hmm wel balen dat je nu zover moet
waar kan ik die lolly's halen mama van 3, bah ik heb gember thee en dat werkt even, en dan zodra ik iets eet hopla weer misselijk. dan erbij ook alweer flink aangekomen.. maar ik weet t bij beide zwangerschappen stront misselijk geweest. en dat gebeurd nu weer
Krijg het morgenvroeg te horen... heb bloedgeprikt, maar zeker weten doen we het misschien nooit.morgen eerst ha afwachten... lief dat je er aan denkt, liefs
HOi dames! Lekker geslapen? Nu weer te werk! Mijn ei komt er duidelijk aan. Ik ben ook misselijk. Ik ben benieuwd! Vanavond alles weer even lezen! beetje druk Owja ik heb gister en vanochtend getemp. Met een thermoter van de kruidvat. Ik cijfer achter de comma, is die betrouwbaar? Mijn temp was gisteren 36.7 en vandaag 36.2. Wel verschillende tijdstippen van uit bed gaan! Klopt dit? Liefs!
Heej meiden, ff snel een berichtje van mij, moet namelijk nu ff snel uurtje naar me werk toe! @ALL: Hier weer eerder wakker maar nu maar half uur eerder dan me wekker *das al heel fijn* Sta op met mega buikpijn, net alsof binnenkant van me onderbuiik is opgeblazen als een ballon zo voelt het.... aanraken/indrukken is niet prettig en opstaan en bukken ook niet Blaasontstekings gevoel is stukje minder dus hop dat het meevalt! Gister wel licht in me hoofd maarjah komt vast goed. Vandaag heb ik een temp stijging gehad weer Dus ben benieuwd wat het gaat worden oer 6 dagen!
ilse ik wil het ook wel graag weten, wat eruit is gekomen uit je bloed... mandii jij al beter geslapen. lekker is dat dan eindelijk he ik ben meteen maar aan de gemberthee weer begonnen, mag geloof ik 4 a 5 koppen per dag. en het helpt wel, enkeld dat tandenpoetsen he ieuwww. stond weer te kokhalzen. maar dat herken ik van mn andere zw ook wel. hoop enkeld dat ik dr op tijd vanaf kom. en ik ook weer lekker kan genieten van mn zw. ik stap nu t bed uit van, komt ie of komt ie niet...
ja vervelend joh je zo misselijk bent! bij mij begint nu pas de ochtend misselijkheid te komen Had gehoopt het dit x te mogen overslaan, hopelijk duurt het niet weer tot de 20 weken! De lollys kan je volgens mij via i-net bestellen. Dit zou de link zijn : Preggie Pops