allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej lieve meiden..

Mijn ei is in aantocht binnen nu en 24uur:D
    Vandaag dus tussen 10.00 & 17.00uur ergens me lhpiek gehad:D
    Dat heb ik ook gevoeld zeg.... ik had me van 12-13 toch een eipijn!
    Niet normaal gewoon hihi.... ik werkte met mijn mannelijke collega (enigste in dit vak bij ons:p) en die zei doet zoiets echt zoveel zeer:$ ik zo JAAAA! hihih.... hij is echt super lief voor me, zeker nu zo met me rug! Mocht ff kwartiertje op de bank liggen van hem toen ik de pijn niet meer kon houden... maarjah dat trekt de aandacht van de kindjes he:p hihi dus toen moest ik ze nog meer aandacht geven dan staand8)

Me ei is echt tegelijk met de conceptie dag van cosmo ei.... hihi leuk! Hopen dat het bij mij (ook) zijn vruchten afwerpt!;)

Ik indd ook niks van wherona gehoord:x Meid alles gaat toch wel goed met je lieverd????

Verder hier net hele leuke dingen opgehaald voor mijn "bedrijfje" kan niet wachten om te beginnen!:D

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Heej bbtje, Ik heb wat gemist denk ik in de vakantie. Wat voor bedrijfje ga je beginnen. Ben erg nieuwsgierig naar?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Is niet helemaal nieuw;) zal je ff pb sturen:D

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wat een leuk idee zeg en een mooie site. Hopelijk gaat het snel een beetje lopen. Heb je al veel klanten gehad? Ik vind het echt een super origineel idee!!!!!!!!!!!! Ik wil ook graag voor mezelf beginnen, maar zoals je in mijn eerdere reacties van vandaag kan lezen loop ik nog tegen een aantal onzekerheden aan. Ga het er straks nog een keer met mijn man over hebben. Hij steunt me er wel in maar we weten niet of het verstandig is ivm grote investering en dergelijke. Toch wil ik het erg graag en soms moet je gewoon de stap in je leven nemen toch! Ik baal ook een beetje van mijn baan die ik nu heb. Ben er gewoon een beetje op uit gekeken. Ik ga me nu gewoon vast wat orienteren en in de tussen tijd proberen wat extra te sparen zodat we straks een buffer hebben mocht het niet gaan lopen. Ik wil dan namelijk helemaal stoppen met mijn huidige werk.

Hopelijk gaat dit snel lukken.

Groetjes

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    O dames, ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Moet helaas morgen weer werken.

Spreek jullie morgen wel weer.

Oja net te horen gekregen dat mijn collega weer zwanger is van haar vierde kindje. De laatste is net 7 maanden oud. Ik ben wel blij voor haar maar ook wel een beetje jaloers. Ben nu niet zo blij met mezelf want ik gun het haar echt wel alleen wil ik ook zo graag. Helaas hebben we het niet voor het zeggen dus we wachten gewoon "niet" geduldig af hihi

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heeej lieve schatten sorry dat ik gister niets van me heb laten weten moest weer werken en was erg druk en was kapot in de avond. Kreeg gister inneens hoofdpijn wat niet weg ging wat ik altijd heb voordat ik ongi wordt, had ook inneens last van afscheiding.

En zoals ik gisteravond al verwachte ik ben ongi :x ik ben niet eens verdrietig nee ik ben onwijs boos en verbaasd dat mijn lichaam me zo erg voor de gek weer heeft gehouden. Ik ben het echt zat en er ook helemaal klaar mee.

Ik dacht een regelmatige cyclus te hebben maar schijn bedriegt

meiden ik ben zo klaar met mijn lichaam dat ik heb besloten om het allemaal maar op een laag pitje te zetten ik ga niet meer lopen gissen testen en andere trucs uithalen ik zie het allemaal wel ik ga er vanuit dat ik gewoon niet zonder hulp zwanger zal worden dus ga ik me er ook niet meer druk om maken. Heb hier zo geen zin meer in in dit hele gedoe

WANNEER HOUDT DIT OP!!!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wherona...: NEEEEEEEEE!!! Bah wat stom:x:( Hele dikke knuffel meis... en ik weet hoe je je voelt nu! Daarom zijn wij naar de dokter gegaan om het een en ander uit te sluiten! Ideetje misschien? Knuffel!!!!!!!!!!!

@ALL:
    Mijn temp is nog niet gestegen??? Had ik wel gedacht, ik ga er echt vanuiit dat me ei vandaag springt moet die temp dan pas morgen stijgen???;):(

Ga nu tot 9.00uu werken en dan lekker naar huis, ik red het allemaal nniet meer....:(:)

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    He bah Wherona!!! Wat ongelofelijk Klote.

Hier is helaas uiteindelijk vannacht de ongi ook doorgebroken.
    Na toch nog 3 zenuwslopende dagen.
    De zere borsten en vermoeidheid zijn in die dagen wel al afgenomen.
    Pfff wat een domme lichamen hebben wij vrouwen toch.

Het meest vervelende vind ik nu toch wel dat ik op mijn huwelijksreis ongesteld ga worden :x Wie had dat kunnen bedenken.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    klote he Annemiek ik heb er zo langzamerhand ook wel schoon genoeg van van dat hele gedoe met al die nep kut kwaaltjes.
    Ik heb er echt helemaal genoeg van. Balen dat je ongie wordt tijdens je huwelijksreis zeg!

BBtje ik denk niet dat mijn ha me ziet aankomen wij zijn nu 8 maanden bezig dus denk dat ze zal zeggen dat ik nog maar even geduld moet hebben.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    je kunt het altijd proberen toch? Ik had het ook niet verwacht! Maar wij mogen toch door! Zal ons stuk geruststellen. Sprak gister iemand die ook al met 8rondes door mocht. Maar zeker balen, en indd helemaal door die stomme kwaaltjes.

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Voor iedereen een heeeeeele dikke knuffel.

Later meer ben nu aan het werk

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    GODVER GODVER GODVER!!!!:x:x:x:(:(:(

echt meiden vind het zo ontzettend rot voor jullie. dikke dikke knuffel!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Temp daling gespot vandaag! Dus vandaag me ei.... gelijk met de conceptie datum van de cosmo ei!!!!!!!! Spannend:D:D:D:D

Er was net zoiets bijzonders ook. Ik reed naar me werk vanmorgen en ik kijk echt nooit om me heen naar de omg. onder het rijden...
    En ineens word ik naar een wijland getrokken met me ogen.... en wat zit daar een ooienvaar! Hie vloog mijn richting op en toen was die weg.
    Ik vond het zo iets vreemds.... echt toeval natuurlijk! (ik ben alles behalve bijgelovig of wat dan ook!) maar dit vond ik heel bijzonder!
    Ik zie eink nooit ooienvaars
    Ik zei tegen me vriend als het deze ronde niet raak is, dan ben ik echt bang dat wij niet zonder hulp zwanger worden hoor:(

Meiden: heel veel sterkte zeg.... klote dit!
    Hoop dat dit jullie ronde mag worden!!!! en die van mij natuurlijk ook deze ronde....:);):p

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    mijn vriend was er zo onderste boven van dat ik toch ongi ben geworden die heeft op eigen houtje een gyn gebeld en het een en ander uitgelegd. Ze vindt het nog iets te vroeg om een afspraak te maken en moest het nog maar een maandje doe het zelfen ze vertelde hem wel dat je cyclus ook door reizen van slag kan zijn.

pfffff waar je allemaal wel niet rekening mee moet houden. hahaha moest van mijn vriend ook digitale ovu testjes bestellen en niet meer die staafjes. en heb net ook een bloemetje van hem gehad om me op te vrolijken zo lief van hem.

vriendje zegt we gaan het gewoon nog een maandje proberen

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    aaawwwww *smelt* :):):):):p:p:p
    je hebt echt wel een heel lieve vriend die er duidelijk helemaal klaar voor is om papa te worden.

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    neeeeeeeeee meis:(:(:(:(:( oftewel meiden. bahbahbah ben gewoon pissig in mezelf. je zou er zo gek van worden idd.

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Toppie van je vriend, echt een schat!
    Wat leuk van die ooievaar, hoop dat het jullie geluk brengt~!
    Werkse!
    Meid wat rot voor je!
    Ik heb er al een hekel aan om op mijn vakantie ongesteld te zijn, laat staan op mijn huwelijksreis, s6 meid...knuffel!
    Ah lieverd meid, wat onwijs k*t voor je!
    Hele dikke knuffel...

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    meiden hier iemand met een hoop vraagtekens :( :( :(

vanochtend had ik bij het vegen roze/bruine afscheiding en hoe later het werd hoe minder het werd. Ik ging net naar het toilet en had alleen nog maar een klein beetje bruine afscheiding en wat velletjes of zoiets komt iemand dit bekend voor?"

normaal ben ik best wel heavy ongi ook dit is weer nieuw

morgen denk ik maar effe afwachten misschien moet het nog doorzetten ofzo?

mijn borsten doen wel nog zeer maar het ongi gevoel in buik is weg heb alleen een ietwat branderig gevoel beneden.

Hmmmm vaag allemaal maar weer hoor. Waarom moet een lichaam zo stom doen he iedere maand is toch nergens voor nodig. en waarom steeds zo voor de gek houden dat snap ik al helemaal niet maar ja denk een heleboel van jullie.

Nou ben blij dat ik zo een lieve vriend heb en dat ik jullie heb dankzij jullie allemaal kan ik weer lachen

geef jullie allemaal een hele dikke knuf

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Oh meid wat een onzekerheid zeg! s6

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wat balen meis!
    Ja uhmz KAN dat je toch eens testje nog moet wagen;)
    Maar afgelopen ronde heb ik ook maar 1 dag bloed gehad!
    Andere dagen zeer minimaal bruinverlies af entoe.... ook zo raar!
    Normaal ook altijd 4 dagen gewoon echt onhgi

Deel Deze Pagina