voor het meest betrouwbaarste inzicht is het toch belangrijk om op de zelfde tijden te tempen, een half uurtje verschil maak niet zoveel uit maaar een uur kan al verschil maken in je temp.
Hihi, uhmz: Ja heerlijk weer ff door slapen Alleen die buik.... pfffffffffffffff das niet normaal zeg. Ik zei straks tegen me vriend als ik niet zwanger ben heb ik denk ik een of andere griep want tis echt niet fijn hoor! Vooral met opstaan, bukken en drukken erop.
@wherona hopelijk breekt je ongi door als ik je temp zo bekijk, zou wel lekker zijn als je eindelijk weer door kon he, zo'n lange cylus is ook niks.
hey allemaal! bij mij werkt de gember thee ook een beetje maar als mn maag heeft besloten niks binnen te houden komt de the er echt niet in of gaat er direct weer uit . @wherona BELACHELIJK! hoezo doen ze geen test en laten ze je nog langer wachten! hoe moelijk is het om je even te helpen en die onzekerheid weg te nemen! echt belachelijk! vind t heel rot voor je @ilse WHOEHOE klusze!!! @mandii je maakt het weer spannend meid houden je in de gaten! @michele en mamavan3. ik weet dat we heel erg gezegend zijn met onze beeb maar ik vind ons allemaal wel een klein beetje heel zielig zo rot we ons voelen
Heej lieve meid, Je temp is flink gezakt, laten we duimen dat je ongi in aantocht is... (hihi klinkt raar, normaal hopen we juist altijd dat die weg blijft!) Ik hou het in de gaten! Dikke knuffel!
Hey meiden, Wherona, nog geen zekerheid, echt balen zeg. Dikke knuf Mandii, Spannend, ben je al beetje zenuwachtig? Aprill, heb jij je ei al gevonden? Ilse, voor jou een hele dikke knuffel! Ikkedus, hoe is het met je misselijkheid, wordt het al minder Mamavan3, Naar dat je zo moet hoesten en er zo slecht door slaapt, hopelijk snel over. Michelle, jij ook al lekker misselijk! Verder het goede nieuws al verteld? Volgens mij komen mijn vruchtbare dagen er weer aan, zal zo spieken op mijn banner op welke dag ik zit!
Heej hallo dreumesmama: Nee hoor, zenuwen zijn er niet. Alleen die buikpijn! Hahaha en nu sinds kwartiertje ook weer echt bij schaambeen.... iets van brandend gevoel.... weer idee dat ik steeds moet plasssen maar komt maar weinig..... zuch kon ik maar al testen Al blijf ik toch denken dat ik weer gewoon ongi word! Jij indd in je vruchtbare dagen meid Klusze
Ja, heb ik gevonden nu wordt het weer een spannende tijd, haha.. Bij jou dus ook bijna spannend gebruik je ovulatietesten? of merk je het duidelijk aan je lichaam?
hey, ja zo ziek zijn is echt niet prettig, en idd ikkedus ondanks het gezegend zijn, en het geluk van een beebje in je buik hebben. voel ik me ondanks dat eg wel zielig. zoo misselijk. goh ben ik toch een zeurkous ja wij hebben t wel gewoon verteld. omdat een miskraam ook iedereen wel te weten komt. ach ja, we modderen maar aan verdersss
Ik vind mezelf ook zielig! hahahhaahaha..... jeetje me buik heeft echt krampjes... en trekt helemaal naar down under Ik mag hopen dat dit voor het goede doel is! Helaas weten we dat pas opver dagen.... wanneer zou ik op z'n vroegst kunnen testen hahahhaa..... je zult toch zeggen dat ALS ik zwnager ben en deze pijn heb er nu al kei veel hcg in me lichaam moet zitten Ik twijfel zelf nog steeds wat ik wil doen met het vertellen... denk ook dat dit eraan ligt of ik me ziek voel of niet.... ik denk nu dat ik het zo wil: 3 collega's + leidinggevende direct vertellen.... (die weten als enige dat ik bezig ben!) daar werk ik mee samen altijd.... 2 vriendinnen ook direct (dit heb ik ze beloofd en deze zien me familie enzo toch niet) ouders en fam vanaf week 8... en dan mag ook iedereen het weten.... indd net wat je zegt michelle...: Als ik een miskraam zou krijgen wil ik dat ook graag wkijt.... ik ken mezelf ben een groot open boek dus jah
Hahaha nou laten we hopen dat het is wat ik hoop dat het is! Wat denk jij? klinkt het je bekend of niet??? Soms denk ik volgens mij.... is het raak.... Maar soms denk ik ook..... ik heb echt een buikgriep ofzo! Hmm
hehe ja erg he!?! dat denk ik nu ook nog wel eens als ik het idee hebt dat ik mijn maag en darmen mee gaa uitkotsen. denk ik ik ben helemaal niet zwanger ik heb gewoon een dodelijke ziekte 8). tja lieverd ik zie heel veel dingen bij jou dat ik denk DAT HAD IK OOK! maar wil je ook niet teveel hoop geven omdat ik je ook geen pijn wil doen mocht het niet zo zijn snap je? goed dingen die ik herken. de spelden prikjes de pijn in de doos dat doorstraalt in liezen trekkerige gevoel in de buik (niet pijnlijk wel aanwezig) slecht slapen de rest heb ik niet onthouden in je lijstje. wanneer is je NOD ook alweer? over 7 dagen? (of was het 6) zou je van het weekend wellicht een testje kunnen wagen? (ik ben niet heel geduldig dus ik heb heel veel testen erdoor gejaagd hehe)
Hahha gekkie, een dodelijke ziekte Nou zoooo erg is het nu ook weer niet (of nog niet) whahahha....... Nou je geeft me niet zomaar hoop hoor Ik weet niet heel stom maar ben zo relaxt, heb echt gewoon zoiets van ik ga ongi worden en klaar..... Niks echt van zou het dan toch... Maar op die buik, het slechte slapen, het licht in me hoofd na voel ik NIKS! dus misschien daarom... 8) Ik heb net bekeken en ik ga morgen een testje wagen.... Hihi ff met aprill overleg gehad.... whahahhaha dat klinkt serieus ik zit morgen 5 dagen ervoor... als die dip+temp omhoog van innesteling waren dan zou het moetne kunnen.... (ik krijg vandaag namelijk als het goed is die van sensitest extra gevoelige binnen kunnne vanaf 7dpo(dst is vandaag) EN is die nega da doe ik het pas zaterdag weer..... gezellig met vriendje lief...... want als die namelijk posi is mag ik hem niet bellen op zijn werk:O Dus moet ik EEN HELE DAG LANG me mond tegen hem dicht houden
whahhaha nou maak ik net toch iets mee.... **zelfvertrouwen topper** hahhaa Komen 2 jongens van tnt voor t huis, die ene in de auto ziet mij aankomen vanuit de keuken en roept naar de ander aan de deur... ZOOOOO had ik nou toch maar open gedaan, wow wat een lekker stuk komt dr aan! (hihi me raaam staat open jongens???) Ik met een mega rood gezicht naar de deur toe.... ze moesten eens weten8) Wilde eerst zeggen: Nou bedankt hahaha maar toch maar niet gedaan voor ze weg rijden kijken ze nog paar keer naar binnen... *btw die IN de auto was erg knap*
ZIe dat je 10juni eerste echo hebt! Spannend of niet? Die dag is mijn eerste dag dat ik mag tesen volgens sensitest hihi....
Vanochtend getest, gister wel erg veel gedronken en rond 4:30 nog toilet geweest, getest rond 10:30 en hartstikke negatief. Ben bang dat test van zaterdag dus echt vals posi was