allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pff 4 dg ongesteld wat heerlijk ik meestal 7of 9 pff...meer dan genoeg!

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Wherona!... balen meid! :( knuffel en laat je lkkr vertroetelen door je vent!!

BBtje!.... dat ooievaar verhaal he!! :$ echt bekend!! wij hadden een ooievaar op het dak van de winkel!!! en je raad het vast... die maand raakte ik zwanger!!!!!!:D

Dreumesmama... werkse!!!!

@all vandaag 12 weken echo gehad!! soooo cute!! alles zat erop en eraan! geen bijzonderheden te zien! en heb super mooie echo!! lief klein neusje te zien!! zooo schattig:) hij lijkt op z'n mama hoor :D whahahahahahah

3. Zeepaardje

geweldig meid,geniet ervan!

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh wat fijn!!! FOTO!FOTO!FOTO!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Oh echt ja, zo lang?? :(
    lijkt me vreselijk!:)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi.... willen jullie t geslacht straks weten??
    Oh kan niet wachten tot t ooit bij ons zover mag zijn.... ben ook zo benieuwd naar me vriend zijn reacties enzo dan... nu doet hij namelijk nog zooooo nuchter, maar vraag me af dan:p

Echt ja van die ooienvaar? Hihi grappig! weer een teken:p
    Nee whahaha.... ik merk dat ik echt hoop heb deze maand...
    ben alleen daaardoor wel kei bang dat het heel hard aan komt die ongi..:(

PS: vond t wel echt heel bijzonder, ik werd dr echt naar toe getrokken gewoon.... kijk daar nooit naar whahaha.... en ik moet zeggen heb zo'n beessie nog nooit gezien volgens mij!;):)

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou meisjes hoop dat hij duidelijk is heb net even snel met mijn blackberry een foto van de echo gemaakt!
    doe hem van t weekend bij me oma even inscannen op de pc!
    hier een foto van ons knappe kind :D
    nu al mama's mooi kindje hoor :)

8. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    precies 5 cm hahaha en ze heeft er bijna een half uur over gedaan om hem/haar op te meten!!! hoe bdoel je eigenwijs hahahaha

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

WAUW! dat neustje indd hihi.... schattig!
    lekker showen en genieten:D

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ja duidelijk he!! :$:D
    schrok er zelfs een beetje van dat dat zoooo duidelijk kan zijn :D

11. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Wha dnise, ha ha prachtig, ik ben vandaag ook voor de echo geweest. heb ook een foto waar de neus ook duidelijk te zien is, wat grappig!
    Zie dat jullie kleine 1 dag "achterloopt", is natuurlijk helemaal niet erg, maar dat is ook precies 1 dag bij ons kleine spruit zo, ha ha.

He Wherona, wat k#t!!! Heb er ook even geen andere woorden voor. Ik hoopte het zo voor jullie!! Wat is een lichaam een raar ding! Wat is je mannetje lief voor je!

12. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Ook even een foto`tje

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    mooie duidelijke fotos meiden leuk om te zien hoor en indd die neusjes in de lucht :D

BBtje ik heb nog helemaal geen bloed gehad vandaag alleen maar bruin/roze maar dan meer bruin. Misschien deze maand een kleine schoonmaak normaal ben ik reuze ongi misschien dat het nog moet komen we zullen zien.

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh wat een mooie kindjes zie ik voorbij komen! Dnise en 1985, echt prachtig!!!

Wherona, wat heerlijk dat je mannetje zo meeleeft. Raar van je ongi, het kan natuurlijk een innesteling zijn, dan zou je echt nog een testje moeten doen.
    Ik heb de eerste maanden van zw. schap steeds klein beetje bloedverlies gehad op de dag dat ik ongi moest worden.

Ik begin de zenuwen te krijgen, was net ineens onwijs misselijk. Maar na alle teleurstellingen hier durf ik niet meer te hopen.

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai meiden,

O wherona, echt balen voor je. Een hele dikke knuffel van mij en geef de moed niet op meid. Dat ons lichaam ons elke keer zo in de maling kan nemen is onvoorstelbaar he. Ik was een week lang echt kotsmisselijk, luste bepaalde dingen niet meer en werd toch weer ongie. Heb flink potje zitten janken, maar nu vol goede moed weer verder. Wel fijn dat je vriend je zo steunt. Geef hem maar een extra dikke kus hihi.

Dnise en 1985 Wat een pracht kindjes zeg. Zit er gewoon bijna bij weg te dromen. Geniet van het mooie wonder in jullie buik.

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wat is het hier stil vanavond. Of is iedreen druk aan het klussen:D

Ga zo lekker naar mijn bedje toe, want moet er morgen weer vroeg uit. Ga proberen iets meer mijn rust te pakken en gezonder te leven, misschien dat het een beetje helpt. Kunnen het altijd proberen toch. Moet toch afvallen dus gewoon gezond eten en niet meer aan de chocolade repen zal hopelijk snel verschil maken.

Slaap lekker en spreek jullie misschien morgen wel.

17. Zeepaardje

Wat mooi hoe het er allemaal al uit kan zien he?
    Vind ik ook, maar wat doe je eraan:(
    Dit keer 6dg dus dat is fijn!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wij hadden vrienden over de vloer.... vandaar dat ik zo afwezig was!:D Was weer erg gezellig! Zijn zulke lieverds....

Morgen ochtend niet werken, maar wel 8.00uur bij de fysio, eens kijken wat ze te vertellen heeft.... do&vrijdag heb ik al vrij kunnen regelen... voor morgen lukt het niet:( maar wil eink echt niet werken, me rug doet zoveel pijn!!!!!:x Dus morgen ochtend maar ff leidinggevende bellen....;)

slaap lekker allemaal....

19. Zeepaardje

sterkte meid! hoop dat de fysio je kan helpen de pijn te verlichen!
    slaap lekker

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, wauw zag m al op hyves, wat een mooie foto meis!!!! dat neusje en de handjes, 1985 ook zo sweet. heerlijk gewoon.

wherona vreemd!!! je had wel licht streepje he? :D:D

Deel Deze Pagina