He dreumesmama, wat verschrikkleiijk jammer nou! dikke knuff meid! Wat is een groot leeftijdsverschil dan? Je moet de moed niet opgeven meid! Ook al is dat makkelijker gezegt dan gedaan.
Heej meis, Natuurlijk heb je een ideaal voor ogen maar mijn schoonzusje zijn bij hun wens voor een tweede kindje ook gestopt met de pil met als planning dat ze dan rond 2 - 2.5 jaar van de 1ste een 2e hadden. Ze hebben er uiteindelijk 2.5 jaar over gedaan voorsdat het raak was.... en hun oudste was dus 4 toen die beeb geboren werd. Achteraf gezien vinden ze dit een heel fijn verschil! De 1ste heeft alles zoo leuk en bewust mee gemaakt... Ik zelf zou niets liever willen dan ook die 3.5/4 jarige 1ste als de 2e geboren word het is zooo leuk! Ik hoop dat je er hierdoor misshcien al iets anders tegen aan kijkt
we hebben trouwens een naam Hannah dus we gaan nu thuis oefenen met de naam Hannah en voelen hoe de naam voelt in combinatie met onze namen. we hebben nog alle tijd dus we kunnen nog veranderen maar deze naam vonden we allebei erg mooi en lief en je hoort hem niet zo vaak
sorry meiden... kan niet op jullie reageren, weinig tijd omdat ik me oma te logee heb... denk wel aan jullie! dikke knuf!
lieve dreumesmama heh bah wat vervelend nou meid maar geef niet op hoor (moet ik nodig zeggen) het duurt ook allemaal zo lang die klote ongi ook. hele dikke knuffel en schreeuw en jank het er maar ff uit.
ikkedus hele leuke naam oefen ze wolfje veel plezier met je oma BBtje van dat hele temp verhaal ben ik nooit echt iets mee opgeschoten en moet ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik het niet meer doe en ik ga het ook niet meer doen. Ik zal me er niet al te druk over maken meid als je genoeg klust dan kan je je ei toch niet missen. Nou had vanochtend weer effe een flinke dip heb weer ff flink zitten janken omdat ik het allemaal maar niks meer aan vind en dat het allemaal maar zo lang moet duren. mijn vriend heeft me weer getroost met troostende woorden. Ik ben het gewoon allemaal effe helemaal zat die stomme kwaaltjes enzo ik ga ook proberen om die te negeren en als ik meer dan 10 dagen overtijd ben dan ga ik pas testen. Ik wil niet meer testen lichte strepen zien en in de onzekerheid zitten en dan weer teleurgesteld worden. Ik ga me weer helemaal storten op het afvallen en naar onze vakantie in november uit kijken waar we onwijs veel zin in hebben en voor de rest zien we wel wat er gebeuren gaat de laatse vier maanden voordat we naar de ha zullen gaan. pfffff heb vandaag een flinke schoonmaak gehouden in het huis jeminee ben er helemaal moe van hahaha maar je hebt nu een zonnebril nodig hoor hihi
pff,, hier dus gister dip gehad, en vandaag weer flinke stijging.... Maar wel vandaag een knap positest.... dag 10 was hij toch ook echt wel posi.... Nu alleen ook die cb digitaal die posi aangeeft! Dus jah hoe het nu zit??? Heb nu ook wel weer kei eipijn enzo.... en zere buik.... dus ja we zullen moeten afwachten. Dit word dan wel me langste cyclus ooit als het allemaal gaat kloppen hihi.... word vervolgd
hahahaha nog ff wat harder trekken ben er bijna uit wel vreemd he met je eisprong al die andere rondes was het bij jou toch wel vrij wel gelijk nou flink klussen dan he en hoop dat dit jou geluksmaand mag wezen
Ja, hele ronde al vaag... altijd (voor, met en na de pil) 4/5 dagen ongi.... Ei altijd dag 12-15 en 1.5 tot 2 dagen ervoor posi test! Daarna nega en klaar... altijd lichte temp daling en na ei flinke stijging.... Stomme vage ronde mijn goede hoop voor deze ronde is inmiddels wel weg....
Nou mijn ei is indd dus dag 15 geweest Temp van vandaag is weer gestegen... (heb even op FF een temp bij morgen ingevuld en het kruis kwam8) hihi) Heb alleen nog wel steeds echt daar zo rond baarmoeder echt buikpijn..... das echt minder prettig heb ik al vanaf dag 15 dus! Hoe gaat het met de rest vandaag?
goede morgen mandii. wat een rare maand voor je. maar ja als alles anders gaat als anders en de ander keren had je nega test dan zou het zo maar kunnen zijn dat je deze maand juist een posi test hebt. lieverd we hebben nu ongeveer wel geleerd dat alle regels aan de laars worden gelapt als het gaat om het vrouwen lichaam en zwanger worden. ik zou maar gewoon lekker afwachten
Goedemorgen allemaal. Ikkedus, wat een leuke naam. In gedachten zie ik een lief klein meisje voor me met schattige staartjes. BBtje, Ik begrijp wat je bedoelt, zo een onduidelijke ronde. Heb ze zelf al meerdere keren gehad en je word er zo onzeker door. Hoe gaat het nu met jullie vriend? Hier gaat het allemaal goed. Ik voel nog helemaal niks, maar moet ook nog een week wachten. Moet zeggen dat ik alle voorgaande rondes wel al vanalles voelde en dat betekende dat mijn lichaam zich klaar aan het maken was voor ongie. Dus heb een mini mini klein beetje hoop, ook al zegt mijn gevoel dat het haast niet kan. Was pas 24 uur thuis toen ei gesprongen is en dus wel twee keer geklust, maar denk dat de kans heel klein is dat het een lucky shot is geweest. Moet ook zeggen dat ik er deze ronde niet echt mee bezig ben. Komt denk ik omdat gevoel zegt dat het toch niet raak is. We wachten dus maar weer vrolijk af. groetjes
Dat ga ik ook zeker doen indd.... nu ik weet wanneer mijn ei is... ben ik stuk geruster en morgen weer lekker 3 volle dagen werken dus dan ben ik er toch al niet mee bezig &indd stom vrouwe lichaam zeg, had ik gister met mijn buuf over: zouden alle vroeuwen die zwanger willen worden dit zo mee maken, beleven en doen. Je hoort daar nooit iets over he! Ben bv erg benieuwd naar me schoonzusje die hebben over de 2e 2.5 jaar gedaan.... zou zij nou ook meer ervoor gedaan hebben? (al vind ik haar daar echt geen typ voor maar oke) Meteen als ik zwanger ben en ze het mogen weten ga ik het haar vragen
Spannend blijft het toch he... Uhmz die rviend.... ja, weinig bericht nog over hem, wij zeggen maar: geen bericht goed bericht! Morgen weer geopereerd en daarna afwachten, MAAR het gaat beter als we hadden durven hopen
Goeiemiddag. Dankjullie wel voor de lieve woorden! Ikkedus, wat een onzettend mooie naam!! Kun je nu inmiddels lekker genieten nu je weet dat alles goed is? BBtje, fijn dat je ei gespot is en positief blijven hoor, deze ronde gaat het worden! Wherona, je klinkt weer een stuk positiever, in November nog een keer vakantie? Wat heerlijk, waar gaan jullie heen? Mamavan3, hoe is het met jou en je buikie? Zafira, elke kans is er eentje toch! Ik ga deze maand toch maar ovutestjes gebruiken, ik weet wel wanneer mijn ei is, maar voor mijn gevoel heb ik dan toch iets meer kans ofzo.
dreumesmama dankjewel . ja hoor en Hannah laat ook de hele tijd weten dat met haar handjes en voetjes niks mis is. ze heeft me de hele nacht wakker gehouden. ja het enige dat ik nu kan doen is afwachten tot ze komt en haar huis en kamertje fijn maken. man en 'stiefvader' zijn hard aan het werk aan het huis en ik ga binnenkort toch alvast wat schilderen aan de kinderkamer samen met mijn moeder. dus ja alles valt een beetje op zn plek en laat alles maar een beetje over me heen komen. ovu testjes heb ik ook gebruikt hoop echt dat je snel een kleintje in je buik hebt gek he hoor vaker dat mensen bij de eerste in een wip zwanger zijn en bij de tweede het ineens langer duurt. ik hoop eigenlijk gewoon dat we voor het einde van de zomer we een andere topic kunnen starten met allemaal zwangeren zou zoooo gezellig zijn! kan ik straks klagen en uithuilen omdat mijn baby niet wil slapen en ik niet snap wat ze wil terwijl jullie met jullie prachtige zwangere buikjes vertellen over jullie schopjes en jullie ideeen voor namen . ben zo benieuwd! mandii idd geen nieuws is goed nieuws hoop voor je dat je snel bevestiging hiervan krijgt! hoe is het met de rest van de dames?
@dreumesmama ach ja we moeten door gaan he ja erg he in november alweer op vakantie we gaan nu met mijn vriend zijn familie een cruise maken en dan verschillende landen bezoeken turkije, griekenland, egypte, israel geloof dat dat het wel was dus verheug me daar erg op je ziet dan een heleboel in een korte tijd jij ook alweer een beetje opgeknapt? @ikkedus ja nieuwe topic omdat we allemaal zwanger zijn zal geweldig zijn laat maar komen, leuk he om alles al klaar te maken voor kleine hannah