allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hey hoi dames,

Oei dit wordt spannend BBtje! Zal voor iedereen duimen!

Wat leuk dnise een mooie positiebroek! En leuk he, al die reacties.

Wij hebben nu 3 weken vakantie, maar het weer vandaag, pfff niet bepaald om vrolijk van te worden! Bah.

Hoe is het met de rest?

Hier alles ok, voel me prima, van de week al opzoek geweest naar een babykamertje, en naar een wandelwagen. Vriendlief die is zich wild geschrokken, van de prijzen, ha ha.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden heb me toch een druk op me onderkant....(voorkant:p)
    heb bijna de neiging om terug te duwen whahaha.... erg vervelend drukkend gevoel???? 8):)

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo allemaal,

bbtje, je maakt het weer spannend meid. Heb je al een idee wanneer je een testje gaat wagen. Je moet nu ong nog een week tot nod toch? Ik duim voor je. duim duim duim duim duim:D:D:D:D:D

dnise, wat lief van je mams dat ze een mooie broek voor je heeft gekocht. Heerlijk als je met je moeder al op zoek kunt naar babyspulletjes en zwangerschapskleding. Geniet er lekker van meid.

1985, Hoop dat je vriend een beetje van de schrik bekomen is. haha. Ja een kindje is nou eenmaal prijzig en al helemaal de eerste. Alle spulletjes moeten dan nog gekocht worden. Maar toch helemaal leuk natuurlijk. Heb je al een idee wat voor kleuren je wilt gaan gebruiken en wat voor kamertje het gaat worden. Ben erg benieuwd.

All, Hier gaat het zijn gangetje, voel echt helemaal niets op af en toe een heeeeeel licht steekje na. Maar dat voel ik eigenlijk alleen maar als ik er op ga letten. Dus het zit waarschijnlijk tussen mijn oren. Ben deze ronde echt heel relaxt en weinig mee bezig. Denk toch een soort zelfbescherming. Ach over ong een week zullen we het zien. Ik heb geduld. hihi is ook de eerste keer:D

groetjes

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ALS ik dag 12 mijn ei gehad heb dan lopen we glijk met NOD:)
    maar jah dat weet ik dus niet...:(
    Lijkt me heerlijk dat geduld van je meid... mag ik een beetje?
    Het is deze ronde helemaal ver te zoeken....;)

Ja spannend weer he! Hebben jullie niet zo iets van daar heb je haaar weer:)8) (heb dat zelf namelijk wel echt... neem elke ronde voor er niet in te trappen en elke ronde weer andere dingen erbij/aan de hand...:$)

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    bbtje,
    meid maak je niet druk. Heb dat ook elke ronde gehad. Dacht ook dat jullie wel gek van me zouden worden, maar we hebben juist dit topic om elkaar te steunen. Ik stuur je een beetje geduld en relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. zen zen zen zen zen zen

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi tnx,,,,
    ik ga nu slapen hopelijk nu wel een normale nacht!
    morgen weer werken....

slaap lekker allemaal!

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik ga ook mijn bedje opzoeken.

Trusten allemaal en misschien tot morgen

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja afwachten indd...
    Ik begin steeds meer te denken dat me lijf me weer voor de gek aan het houden is....:$:(
    Daar heb ik me nu dan ook volledig bij neergelegd... Dus dan is wachten al stukje makkelijker:)

Vandaag weer heel veel wakker geweest, maar nog wel redelijk geslape tot 6.00uur, hoop dat deze temp wel betrouwbaar is;)

Ga nu weer naar mijn werk toe...
    Ohjah ik heb echt ongi gevoel in me rug weer:( Dus denk dat me lijf zich al aan het klaar maken is....:$ Wanneeer me ei ook geweest is..

Het word vast weer ronde 9 in:(

Liefs,,

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Lekker vakantie hopelijk wordt het weer wat beter. Leuk hoor shoppen voor de kinderkamer en jah die prijzen zijn niet normaal meer he!

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    lieve bbtje gelukkig dat je iets beter hebt geslapen, merk wel dat wanneer jouw nod bijna er is dat je last hebt van slecht slapen meid komt misschien omdat je terwijl je slaapt er mee bezig bent en je daarom wakker houdt? Tsjah tis moeilijk om je gedachten op iets anders te zetten als je iets zo graag wilt. heb er momenteel ook wel problemen mee wil er eigenlijk niet steeds aan denken maar onbewust gebeurt het toch.

Nou hoop niet dat je lichaam je weer zo voor de gek houdt je zou toch bijna denken na zoveel rondes weet je het toch allemaal wel en zullen er toch geen nieuwe "kwaaltjes" meer komen. Maar toch gebeurt het :x:( niet leuk! Nou meid lekker werken vandaag enne je zeurt niet hoor ;)

Hier niet zoveel te melden eigenlijk wachten weer op het eitje :p

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede morgen lieve meiden!

bbtje spannend meid! ik wilde dat we in je buik konden kijken om te zien wat daar allemaal gebeurt. ik heb de eerste 12 weken van de zwangerschap nauwelijks vlees kunnen eten werd er zo misselijk van. als jouw lijf aangeeft dat je iets niet moet eten moet je het gewoon niet eten. heb idioot veel sla, fruit, droog brood en zo gegeten. ook zure dingen als yoghurt ging bij mij niet goed. vanille vla heb ik kleine beetjes wel kunnen eten. en chocola! misschien moet je je gewoon maar een beetje mee laten nemen door je lichaam zonder er teveel van te denken. gewoon terug naar de basics. :)

1985 ja schrikken he? hadden wij ook :$:$:$ 1600 voor een kamertje! 1000 voor de wagen!:$:$:$.
    daarom...kamertje lekker op marktplaats gekocht voor 500 :):):).
    zaterdag gaan we naar de babydump in eindhoven om een keuze te maken voor de wagen. maar ik weet nog niet of we hem dan ook daar kopen of toch online scheelt vaak toch behoorlijk wat geld. maar schijnt dat er 3 maanden levertijd op producten zit dus we moeten opschieten :$.
    ik weet niet of je een babywinkel in de buurt hebt waar je al wat kan neuzen. schrijf daar wat artikelen op met prijs en ga dan online kijken. onze winkel Van Asten was bijna het dubbele in prijs in vergelijking tot de baby-dump. ook kun je op www.kadocus.nl ook heel mooie dingen vinden en die scheelt dan weer met baby-dump :)

Zafira voor jou ook spannende dagen!!!

hoe is het met de rest van de dames???

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    wow 1600 euro voor een kamertje :$
    nou echt niet hoor!!!!!

hahahah wij hebben de meubeltjes lkkr bij ikea uitgezocht en het ledikant heb ik al
    Dus kastje en commode voor 350 euro :D vind ik duur zat!!
    vind het leuker om meer uit te geven als ze een jaar of 2/3 zijn met een nieuwe kamer dan nu zolang ze er niets van mee krijgen :D
    en wagen en alle toebehoren heb ik over genomen van mijn tante maxicosi alles erbij voor 250 euro :D glukkig is mijn tante altijd super zuinig op haar spulletjes dus het ziet er nog uit als nieuw!

hier een plaatje van de wagen :D
    ook in deze kleur!!

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    kijk dat noem ik nou eens goed shoppen!
    ja ik vind het ook echt belachelijk die prijzen. mooie wagen trouwens! we zullen zaterdag wel zien waar we op vallen. vind nu de easy walker ook wel heet stoer! en ook niet heel erg duur maar heeft wel goede vering en 2 punten waarop de bak vast zit dus kunnen wel lekker wandelen :D maar ach wie weet wordt het toch een andere je weet maar nooit met die hormonen en zo :p

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    :$ zoveel!!! nou ik mag dan wel gaan sparen hahaha :D

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hehe yup! wij zitten nu ook met de verbouwing en zo. nog nieuwe vloer nodig en nieuwe badkamer meubeltjes dus hebben besloten alleen datgene aan kinderspullen nu aan te schaffen die ook echt in het begin nodig zijn. net als de kinderstoel, fietstoeltje en dat soort dingen zijn allemaal van latere zorg :)
    maar heb van verschillende vrouwen de tip gekregen van orienteren in de winkels en kopen via internet scheelt bakken met geld :D

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey dnise die heb ik ook die wagen, van een vriendin overgekocht. mag hem voor 175 hebben met maxi cosi, wel fijn ding hoor. ;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej Heej,

Ik ben weer lekker thuis van het werk.... PFF binnnen is het warM!
    en buiten waai je zowat weg! waait het bij jullie ook zo hard?:$

Wij hebben al aardig wat spulletjes veel via mp hoor, scheelt echt veel:D

EN dankzij mamav3 een HELE mooie wandelwagen:D:D:D:D:D:D
    Kan niet wachten hem te kunnen gebruiken:):);)

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hihi ik heb nog helemaal niets aan babyspullen wachten we ook mee totdat we zwanger zijn. Hier waait het ook behoorlijk hoor maar minder dan gister, gister waren al onze tuinstoelen weg geblazen 1 is nu stuk grrrrr..... we hebben al zo een makkelijke kleur maar niet heus.

lijkt me heerlijk om spullen te kopen en het kamertje in te richten laten we hopen dat het snel komt.

19. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hoi,

Ja we hebben al een idee hoe de kamer wordt. Het kamertje is creme met donker bruine balken.
    Hierbij zoeken we ook een kast en commode en ledikantje in het creme, donkerbruin.
    Babykamer Vancouver | Babypark deze wordt het waarschijnlijk.

Via marktplaats heb ik op een wandelwagen, met buggie en maxicosy geboden, die mevr vraagt er erg weinig voor, rond de 60 euro (totaal) ik ben benieuwd of het wat is, we gaan het dan eerst bekijken.
    Het nadeel is, we hebben een kleine auto, weet dus niet of alle modellen in de kofferbak passen, hmmm.

Oh dat is balen, wherona! Hier vanavond ook erg veel wind weer en onweer!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden...
    hoe is het met jullie?
    Mega slechte internetverbinding...
    liefs wolfje

Deel Deze Pagina