trouwens...jij had toch kv test als ik me goed herinner? die geeft toch niet vals positief? ik zou over 3 uurtjes nog een testen niet plassen dan he en niet teveel drinken
Ja had kv test, maar maakt het veel uit dan van afgelopen nacht? Zou toch verwachten na 3 dgn verder te zijn een duidelijk posi resultaat maar niet eens een vaag lijntje.. Heb echt geen hoop meer,.
Aprill vertelde ons hier laatst dat er helaas een topic geopend is over vals osi testen van kruidvat testen... tenminste dacht dat t over der zwangerschaps test 2v5 ging??? BALEN HE!
mandii, idd speldenprikje onderin mn buik, steekjes soms best pijnlijk soms niet. opgezette onderbuik, opgeblazen gevoel en snel vol zitten met eten. snel en vroeg wakker worden.. menstruatie pijn. in benen buik, billen. zeker in de liezen een zeur gevoel.. en onderrug. en pas dik na een pos test begon alles wat te groeien lol. jane, wat ontzettend jammer joh... echt niet leuk..
Mandi, klopt echter waren dat vrij dunne lijntjes, die van mij was toch wel heel duidelijk.. Snap t niet meer voel me nu echt ellendig en heb echt geen hoop meer...
Snap dat je je rot voelt meid.... lijkt me ook echt vreselijk om eerst licht posi te hebben en daarna nega knuffel!
Heeej meiden,,, Wat een stilte hier ineens hihi.... Ik ga maar eens naar me werk toe.... zie jullie vanavond wel weer Doei doei!
@jane wat naar meid snap dat alle hoop nu vervolgen is sterkte ermee. Nou meiden mijn temp verlaging was dus posi (voor mij dan) eindelijk ongi geworden joehoe . Ben echt zo blij (vreemd he) ben zo opgelucht nu zeg pff..... nou had FF dan toch gelijk he. zo zie je maar weer. Na mijn ongie ga ik wel ovu testen gebruiken en op zoek naar mijn ei. Weet alleen niet hoeveel dagen ik nu moet aanhouden denk gewoon 42 toch? ow echt ben zo blij meiden hahaha je wilt zwanger worden maar blij met ongi klinkt erg vreemd vriend moest ook erg lachen maar zijn allebei opgelucht. Ps ben er niet zo heel erg vaak heb het vreselijk druk op mijn werk maar hou het zo veel mogelijk in de gaten helemaal omdat mandii gaat testen morgen duim duim meid
hey wherona, tja snap enigzins dat je blij bent en dat ben ik ook voor je puur omdat je nu weer opnieuw kunt beginnen met je cyclus, en deze dagen aan kunt houden. zorg in t vervolg meid dat je een week van tevoren begint met klussen. een week voor je je ei zou verwachten. en een week erna.zo heb ik t gedaan omdat ik niet precies wist waar mn ei was. en geen trek had in die ovu testjes zooi.
yup vriend en me hebben afgesproken nadat ongie voorbij is om de dag te gaan klussen om mijn ei zo niet te kunnen missen. en ik ga wel met ovu testjes aan de gang gewoon voor mijn eigen gemoedsrust en dan weten we wanneer ie gaat springen. En dan maar duimen dat het dan wel raak mag zijn.
Wherona ik duim voor je dat het deze cyclus raak zal zijn Om de dag is het beste als je niet weet wanneer je eitje springt (ik hoop dat je toch blijft temperaturen want dan ben je zeker van je eisprong) een positieve ovulatietest kun je hebben zonder eisprong (dan heeft je eitje geprobeerd te springen) Jane ik hoop dat je over 2 dagen alsnog positief test (ik zou eens een ander merk nemen dan, bv clearblue met indicator of sensitest, matcare)
ok wherona, hoop zo dat t raak zal zijn aankomende maand voor je.. je weet nu hoelang ie deze maand was.. maar volgende maand kan ie weer korter zijn.. en dan is t idd moeilijk om je ei te vinden lijk mij. ik heb me eigenlijk niet echt bezig gehouden met mn ei. ik weet wel dat ik op een gegeven moment geen zin meer had om te klussen. om de dag is mij iets teveel van het goede aantal weken aan de stuk.
weet ook niet of wij het vol gaan houden maar ja je moet er nou eenmaal hard voor werken dus we zien het wel deze maand. Ik wil ook niet echt klussen terwijl ik eigenlijk geen zin heb is ook niet fijn voor vriend maar we kijken wel hoever we komen hihi.
hey meiden ik spiek ook ff snel mee (Zit op kantoor op me werk ) @ wherona:.. Nou klinkt stom maar wat fijn dat je ongi bent weet je tenminste waar je aan toe bent!! gelukkig ben je uit die onzekerheid!! @ mandii:.. jeetje voor jou ook echt weer spannend hoor! las dat je morgen gaat testen?! ben zoooo benieuwd @jane1981:.. Balen dat je nu een nega test heb :x vond idd je eerste test echt wel duidelijk!! maar goed zoals iedereen hier zegt geen bloed geeft moed! @ all hier nog niets boeiends aan de gang nog steeds lekker om de dag aan t klussen (dat is dan weer wel boeiend ) dus hopen dat ie raak mag schieten deze ronde! Vanmorgen weer op kraambezoek geweest bij een goede vriendin van me nou dan ben ik weer helemaal hotel de botel hoor Nou meiden ik ga weer verder!!! doeg doeg dikke knuffel!
hey allen ben weer boven water. heb tot 13:00 gewerkt toen naar apotheek boodschappen doen en naar huis. vervolgens 2 uur knock out geweest hehe. heb eindelijk mijn nieuwe medicijnen binnen (homeopatisch) dus gericht op het zelf kunnen genezen van je lichaam. het product nux vomica comp.(ik heb van weleda maar volgens mij heb je ze ook van A. Vogel en VSM) is homeopatisch product dat een lichaam dat volledig uit balans is weer terugbrengt in balans. Opvallende symptomen Nerveus tot agressief opvliegend gedrag 1-3 uur na het eten maagpijn met zuurbranden en overgeven; gevoel alsof er een steen in de maag ligt. Obstipatie, misselijkheid en opgeblazen gevoel, na te veel eten en drinken (kater) of na overmatig gebruik van geneesmiddelen, drugs en andere stimulantia. Gevoel van misselijkheid en braken, zonder dat het echt tot braken komt Gevoel van verstopping met kramp in de darmen en vergeefse aandrang Gevoel van hoofdpijn als na een kater Overgevoeligheid van alle zintuigen Overgevoelig voor en snel verkouden na koude en tocht, krijgen dan last van hun nek- en rugspieren s Morgens moe en hoofdpijn door onrustige slaap en vroeg wakker worden ik houd jullie op de hoogte hoe het mij bevalt maar ik dacht met al ons zwak ziek en misselijke zwangeren wil ik je alle opties voorleggen
@wherona dat is bitter zoet. snap helemaal dat je blij bent te weten waar je aan toe bent wel lastig dat je nu niet weet hoe lang je volgende cyclus zal zijn. zou dan bijvoorbeeld de ovu testen van sensitest bestellen die kosten niet zoveel. dan is het ook geen ramp als je bijvoorbeeld 3 weken ovu testen gebruikt. @jane ik kan het gewoon niet geloven zou er misschien iets in de fabriek misgegaan zijn dan dat ons oh zo perfecte test van kv ineens vals posi testjes aangeeft? maar ik zou toch nog eens een testje doen hoor zeker zolang je niet ongi wordt. veel drinken heeft een heel grote invloed op de hoeveelheid hcg. ik snap wel dat je zegt we zijn nu een aantal dagen verder dus het streepje moet donkerder zijn maar ja is ook afhankelijk van hoeveel hcg je aanmaakt. dan natuurlijk de rede waarom je eigenlijk pas rond je nod hoort te testen is dat eeen groot dee van de zwangerschappen al voor de 4 weken vroegtijdig worden beindigd. de kans bestaat dus ook dat je idd wel zwanger was maar dat het niet goed is gegaan?
@dnise nog even en dan heb jij je eigen wondertje tot die tijd lekker klussen heb hier weken lang niet kunnen klussen omdat ik al misselijk werd als mn ventje zich omdraaide in bed laat staan klussen :/ maar eergisteren na een flinke kop gember thee. WHOEHOE!!!
hey ikkedus. ik heb t medicijn meid. gembercapsules. bij de da te koop en ja ze werken tot nu toe.. en speciaal ontwikkeld en getest voor zwangeren