allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    was ik weer even, heb me nichtje op bezoek:D
    hihi ze heeft een nieuwe laptop en wilde graag the sims3 erop...
    denk doe ik even maar ben er erg lang mee bezig geweest:$

Hier vandaag weinig te melden, temp is dus gestegen, maar ff
    heeft ook mijn ei weer verplaats... dus ik weet ook echt niet hoe of waar ik nu zit in me cyclus.....

Buikpijn is anders, nu alleen met indrukken, erop liggen en iets tillen+ bukken..... weet het ook niet hahaha....
    tepel nog steeds donker... maarjah ik weet het niet.... zal wel niks zijn...... ;)

Lees met jullie mee hoor via telefoon:)
    Maar zo via laptop is beetje eng voor als me nichtje het ineens ziet;)

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Hai meiden,

Gisteren toch ongesteld geworden. Door naar de volgende ronde.

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Zo even banner aangepast.8)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

:(:x:(:x helaas meid maar inderdaad op naar een nieuwe ronde

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

de kwaaltjes blijven maar komen he wel lastig hoor dat je dan niet weet wanneer je nod is, zullen spannende dagen worden. Sims3 is ook een enorm groot spel helemaal als je ook nog eens de expansions erbij doet maar blijft een leuk spel:p

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    het wordt hier wel steeds stiller :(

7. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    He Zafira, wat jammer meis! dikke knuff!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja ach opzich weinig last ervan vandaag,,,,
    beetje raar iets in buikk als ik wat actief ben/buk/til...
    en vandaag rare spierpijn gevoel in onderrug... en zo veel wit afscheiding dat ik mezelf echt vies voel hahaha....;):)

Maar ik denk dat ik wel weet dat het deze ronde niet raak zal zijn ofzo... want ik ben me toch relaxt en vrolijk:D
    Heel appart...

Ja me nichtje wilde alle 3 de uitbreidingen maar hij bleef bij haar maar n fout aangeven,,, wilde dus maar niet lukken uiteindelijk 2x alles helemaal eraf en dan weer erop... en gelukt, hoe weet ik nog niet maar ze is kei blij;):D

Hoe gaat het met je?
    en indd tis stuk stiller hier....!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    met mij gaat het wel oke ik heb deze hele week last van hoofdpijn wat ook totaal niet over ging als ik een paralolletje innam dus even weekend aankijken en als het niet over is dan maar even naar de ha
    vandaag begonnen met ovu testen weer en wachten op ei en dan maar weer hopen op een bevrucht eitje ;) we zullen het wel zien. Ik merk wel aan mezelf dat ik er niet zo heel erg enthousiast meer ben over het praten/denken/dromen van zwanger worden. Ik heb het als het ware een beetje van me afgezet en me voorgehouden dat wij in december naar de ha moeten en dan de medische molen in moeten dus dat geeft me ook wel iets meer rust geloof ik :p.
    Blij dat het weekend is jammer dat het rot weer wordt maar gaan de schuur ff uitruimen en het een en ander weer reorganiseren :$ moet ook wel eens gebeuren.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ja dat idee van naar de gyn geeft mij ook meer rust... ik leef daar nu meer naar toe dan dat ik echt denk van het moet raak zijn!
    Alleen vind ik het deze ronde zoo frustrerend niet te weten wat mijn ei gedaan heeft.... en dus ook wanneer ik ongi zal worden;)

opruimse dan dit weekend;)

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Hello ladies,

Het is hier idd erg stil. Ik ben kapot moe zeg. Last van mijn buik en rug en een ontsteking in mijn achterste kruisbanden in mijn knie. Echt niet prettig. Ik wil alleen geen ontstekingsremmers slikken ivm zwanger worden, dus is het echt doorbijten.
    Zit nu aan een warme choco hihi. Ja ongie he dus dan mag dat. Mijn cyclus is nu op weg naar een normale lengte, dus dat is op zich wel fijn. Denk wel dat ik deze ronde maar een lf had van 12 dagen, aangezien ik mijn ei gevoeld heb op za. Zou dus ook op za ongie geworden moeten zijn toch? Ach het maakt ook eigenlijk niet zo veel uit.

ga ff verder lezen

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

NOD lijstje augustus:

28 aug - Zafira

Nod lijstje september:
    01 sept - bezigbijtje

16 sept- Wherona
    17 sept- Dreumesmama
    18 sept- wolfje22

Zwanger:
    Mamavan3 - uitgerekend: 29 december
    Ikkedus - uitgerekend: 6 januari
    michele25 -14sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari
    Dnise - uitgerekend : 4 maart
    1985 - uitgerekend: 2 maart

13. Zeepaardje

oh meid wat balen, knuffel
    s6 in de volgende ronde!
    wat geweldig jullie meid als bruidsmeisje! hopelijk kunnen jullie er samen lekker van genieten!
    ik ben lekker naar obelink geweest!
    Tja hoop dat ik hem niet te lang kwijt ben, maar we zullen zien...

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Gezien het feit dat ik mijn ei niet eens weet....
    even NOD aangepast....:)
    Zafira meis, weet jij je nieuwe NOD al?:)

Nod lijstje september:
    03 sept - bezigbijtje (31/8 - 5/09 ergens;))

16 sept- Wherona
    17 sept- Dreumesmama
    18 sept- wolfje22
    ?? - Zafira

Zwanger:
    Mamavan3 - uitgerekend: 29 december
    Ikkedus - uitgerekend: 6 januari
    michele25 -14sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari
    Dnise - uitgerekend : 4 maart
    1985 - uitgerekend: 2 maart

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede morgen lieven meiden!

zafira dikke knuf en idd jezelf lekker verwennen. het weer laat ons ook denken dat t herfst is dus dan mag je (zeker tijdens je ongi) warme choco hoor! en idd nieuwe ronde nieuwe kansen.

dreumesmama heb de foto gemist maar ze zal eruit gezien hebben als een prinsesje :) ben je je dipje weer een beetje voorbij?

bbtje hehehehe 1 ding is zeker je maakt de forum wel interessant met dat rare lijf van jou die gewoon lekker doet waar die zin in heeft. moet wel zeggen dat alles aan deze ronde anders is aan je, wie weet een goed teken?;)

wherona ik hoop niet dat jullie de medische molen in moeten hoor! maar denk dat een verandering in houding ook veel teweeg kan brengen. zo ken ik een stel die 7 jaar bezig zijn geweest met alle behandelingen en zo. nu hadden ze in februari besloten dat ze de laatste eitjes zouden laten plaatsen en daarna zouden stoppen. en wat denk je? harstikke zwanger!

wolfje hoe is het met je computer?

michelle hoe was het bij de vk? is er iets uitgekomen? fijne vakantie!

rest ga vandaag lekker shoppen! kinderwagen en zo :D
    ben er echt aan toe mn lijf is op van de afgelopen week, maar het is wel heel mooi geworden. ik zal later nog wel wat foto's plaatsen op hyves. kunnen jullie zien waar ik me zo voor heb uitgeslooft :p

verder een mevaller en een tegevaller.
    krijgen 1000 van de balstingdienst terug :D....en de regen van de buren kwam bij ons binnen hehe....dus met emmers en handoekken bezig geweest. loodgieter, verzekering en aannemer komen maandag om de schade te bepalen en een oplossing te bedenken zodat het niet nog een keer gebeurt. ach ja verzekering stond nergens van te kijken want die hadden deze week topdrukte met die buien.

tot straks meiden!

ps iemand vroeg naar mn profielfoto? ja das mijn buikje!

16. Zeepaardje

wat een rust hier:(
    zo'n meevaller wil ik ook wel;)
    En hier ook lekkage gehad, helaas
    computer gaan beter, nog niet goed, maar dinsdag terug naar winkel...

heb af en toe steekjes in me buik links en rechts onder... weet niet of dat misschien van een toekomstig eitje kan zijn...spannend!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    zo iedereen lekker van het weekend aan het genieten
    ik heb gister de schuur weer helemaal leeg geruimd wat een ruimte dan ineens :D :D :$ :D :D spullen meteen afgevoerd en nog effe wezen shoppen. Dus een druk daggie gehad.

Vandaag maar lekker een beetje luieren en spelletjes spelen op de pc en morgen gaan we weer werken. Ze zeggen wel dat het weer vanaf dinsdag weer veel beter gaat worden laten we het hopen want dit is niks al die regen en wind kom bijna in mijn winterdipje.

Nou het is echt wel stil aan het worden hierzo :( wel jammer hoor
    is iedereen er een beetje klaar mee met zp?

Tsja ik heb ook niet zoveel te melden over het zwanger worden we zijn weer de klus fase in gegaan en wachten weer op het ei :p dus echt spannende verhalen kan ik er niet over vertellen.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hee meid,
    lekker he zo opruimen en al die ruimte die je daarna dan(meestal:p) weer hebt!!!!8)

Indd wat een rot weer he:( en dan zeker als je bedenkt dat het nog zomer is:x) Zucht!

En indd jammer dat het zo rustig is, zelfs in de vakantietijd was hhet nog drukker hihi.... maarjah kweet t ook niet;)

Hier me ei waars dag 18 gehad??? dat is wel laatste ooit...!
    En een flinke dip op 5 dpo... dus wie weet was het een positief teken... zullen we moeten afwachten....
    MAAR EEN VOORDEEL: doordat ik nu zelf niet weet wanneer me ei geweest is ben ik kei relaxt ik heb meer het idee dat ik in die ongi fase zit dan in de ei fase,,,,:);) geen test drang, voel niks...
    OP die kei iri druk in me vagine *bloos* na8)) dus ik wacht het wel af....

liefs, en jij succes met klussen;)

19. Zeepaardje

wherona; idd erg rustig hier, niet zo gezellig meer:(
    Maar goed, wij zijn ook in de klusserdeklus fase...
    en we zien het wel...
    bezigbijtje; jij maakt het weer spannend hier!!!

vandaag lekker wezen zwemmen in center parcs...heerlijk, tja wat moet je anders met dit weer:(

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zwaai!

Ik kom morgen bijlezen en verder reageren hoor!

Deel Deze Pagina