dreumesmama je kunt indd. beter op dag 11 al gaan testen doe ik ook zo weet je zeker dat je hem niet zal missen suc6 ermee ben benieuwd Dnise hoe was het bij de vk? veel aangekomen? Ach tis voor een goed doel he Wolfje lekker he een schoon huisje, vind het altijd zo jammer dat het weer zo snel smerig wordt en ik heb niet eens huisdieren en ook nog geen kids. Nou hier niet zoveel te melden ovu test was lichtjes zal donderdag wel donkerder zijn. Vanochtend langs ha geweest i.v.m. mijn blijvende hoofdpijn heb een virusje oftewel griep :x voel me ook niet echt super fit maar gaat wel weer over gelukkig niets ernstigs ben wel gewoon naar mijn werk gegaan (foei) ach wel zien wel hoe we de dag doorkomen. Als het echt niet meer gaat gaan we lekker naar huis. Hoe is het met ikkedus? ow ja effe kijken of je de foto's er al opgezet hebt bij hyves van je huisje was ik vergeten.
heej lieve meiden,, hier is alles nog rustig ook.... geen kwaaltjes of iets... alleen al 2 ochtendern giga buikkramp soms.... alsof ik een flinke buikgriep heb en dan zo'n kramp meteeen naar de wc moet vliegen om te p**p*n8) maar dat is niet zo hahhaa...... Ben sinds woensdsg zo relaxt dat het wel lijkt of ik in de ongi tot wachten op ei fase zit hahaha.... ben eink nergens mee bezig... heel apart dit hahha...8) Dnise: en en en? hoe ws het bij de vk? Wherona: spannend dus weer... wchtend op je ei.... Ga jij het wachtbankje op als ik er af mag hihi
Wanneer wil je gaan testen bbtje? Ik ga vanavond voor het eerst ovu testje doen dan denk ik, als ik het red want ben laat thuis. Wherona, wel aan je zelf denken he! Rustig aan doen
het beste is (staat ook op de info bij test) toch wel te testen tussen 10.00-20.00uur.... en dan de dagen die volgen altijd rond zelfde tijdstip, zodat je hem niet zult missen Succes, welke testen gebruik je meid?? Ik wil pas vrijdag gaan testen
pfffff weet je waar ik ook zo gek van wordt sinds vorige week heb iedere dag rond 10.00 uur ochtend onwijs honger en ik moet dan ook eten anders ga ik van mijn stokje nie normaal. normaal gesproken heb ik dit meestal een week voordat ik ongi wordt schijnt iets te maken met mijn schildklier die dan erg snel gaat werken (heb ik weer) maar ja ga ervan uit dat ik deze week toch nie ongi ga worden pffff denk dat mijn hormonen effe de weg kwijt zijn.
ohh meiden ff heeft kruis... dus als dat me ei was is me nod 11sept...maar houd de 18de aan, omdat ik het niet zeker weet... had rond die tijd wel steekjes en rozeverlies slijm...dus afwachten!
hier beginnen helaas de kwaaltjes toch te komen... blaasontstekings gevoel, of heb echt blaasont. (morgen ochten urine weg brengen dan maar8)) en ik heb me toch steken in me linkerzij en (.) af en toe.... en weer ongi gevoel met vlage in me rug.... dus t zal wel niet zo zijn... maar toch soms ff sprankje hoop.... al weet ik niet of die 2 dingen erbij horen ahahahhahaha
Hai meiden, Ik zie dat er nog geen nieuws is bijgekomen. BBtje je maakt het spannend. Wolfje, spannend joh je ei net geweest. Nu komt de wacht fase weer. Zit nu ook in de wachtfase maar dan wachten op mijn ei. Heb alleen probleempje. Mijn man zit in zeeland voor werk en komt vrijdag weer thuis, dus hele weekend flink klussen. Volgende week ook hele week van huis maar heb volgend weekend mijn ei!!!!!!!!! Hoop echt dat hij op tijd terug is anders missen we weer een ronde.
O ja 28 september is mijn nod dag ong. Als mijn cyclus 32 dagen is dan. Kan er geen regelmaat in vinden, dus we wachten maar af.
ohh zafira... hoop dat je vent op tijd is voor de klus! tja vind het erg fijn dat ik waarscgijnlijk ei gevoeld heb!
hey meisjes!!! Het was allemaal goed bij de verloskundige! Hartje van ons knappe kindje weer gehoord!! rikketikje ging als een speer!! I totaal nu 5 kilo aangekomen!! en iemand zei al is voor een goed doel!! nou ik zou wel een paar kilo aan kunnen komen hoor!! Stond vanmorgen te bedenken welke broek ik aan zou doen! (positiebroek hing te drogen) nou ik heb 6 paar Jeans en pas ze geen van 6e meer!! whahahaha dus vandaag maar even een positebroek bijgekocht! whahaha slaap lkkr allemaal!! dikke kus!
hoop dan dat ie op tijd terug is, kan jij niet naar hem toe dan als hij niet terug kan komen? zou zonde zijn om een ronde daardoor te moeten missen toch
Nod lijstje september: 03 sept - bezigbijtje 17 sept- Dreumesmama 18 sept- Wherona 18 sept- wolfje22 28 sept - Zafira Zwanger: Mamavan3 - uitgerekend: 29 december Ikkedus - uitgerekend: 6 januari michele25 -14 sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari Dnise - uitgerekend : 4 maart 1985 - uitgerekend: 2 maart
Nod lijstje september: 05 sept - bezigbijtje 17 sept- Dreumesmama 18 sept- Wherona 18 sept- wolfje22 28 sept - Zafira Zwanger: Mamavan3 - uitgerekend: 29 december Ikkedus - uitgerekend: 6 januari michele25 -14 sept 20wk echo/uitgerekend: 31 januari Dnise - uitgerekend : 4 maart 1985 - uitgerekend: 2 maart
Zucht meiden,,,, heb net een heel fijn en leuk gesprek gehad met een eventuele nieuwe werkgever.... het klinkt allemaal zo leuk, en ben best enthousiast alleeen: + dichterbij huis-->LEES 5MIN LOPEN -(al gaan we over jaar of 4 wel verhuizen naar ouderlijk huis, en is het andere dichter bij huis... om het ff makkelijk te maken) + meer salaris (volgens hun word ik te laag betaald) - minder uren (5 minder) + mijn eigen ideeen kunnen uiten, en ik de boel grotendeels draaien! (droom!) + veel enthousiasme erin kunnen stoppen - 2 x in de maand ergens anders invallen om aan uren te komen die i k wil hebben - in de gewone schoolweken maar 10 uur werken... in de vakanttie weken 30uur per weerk werken verdeeld over 3 dagen. + als ze groeien en daar willen ze met mij egr aan gaan werken, en er komt 1 kind bij dan heb ik wel de uren die ik wil.... Zucht meiden help me, wat zouden jullie doen? Het lijkt me daar allemaal beter geregeld.. maar jah dat lijkt misscchien zo hahaha... Hoe zouden ze het vinden dat ik zwanger ben??? zouden ze me dan niet na het jaar contract ontslaan?? En al dat soort vragen.... zucht.... zo lastig!!! __________________