allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ben inderdaad lekker thuis gebleven ;) de mijne wordt ook steeds donkerder dus denk ook morgen of zondag hahaha ook ik zal flink klussen in het weekend

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh bbtje, houd ons nog maar even in spanning ;)
    Op welkje dag zit je nu?

Lekker Wherona zo'n dagje thuis, vond je baas het niet erg ;)

Hier lekker leuter dagje thuis! Ben bezig met zindelijk worden met de kleine dus blijf maar beetje rondom huis.
    Het is wel heerlijk weer zeg!

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

hahaha nee mijn baas vond het niet erg hoor die raadde het me zelfs aan om een dagje thuis te blijven :p

en wilt het al een beetje lukken met de zindelijkheid? vind die kleine het wat op potje gaan

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik moet zondag ongi worden. Ben benieuwd.. Maar denk dat het vals alarm is, nu nergens last van. Heb net geplast en nu pijn in buik, misschien te lang opgehouden.

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    pfff nu dat ik thuis ben voel ik me veel beroerder dan dat ik ging werken :( hopelijk alleen vandaag want ik verveel me onwijs hierzo.

Net wel ff een film gekeken Dear John wat een tranentrekker hahaha maar ben vandaag zowieso wat emotioneler als er iets ontroerends op tv is dan krijg ik al een brok in mijn keel hahaha komt vast omdat ik ziekjes ben. Maar nu is er niets meer op tv en hier is het ook al zo rustig

Iemand trouwens nog wat gehoord van ikkedus, michelle en mamavan3 heb ze alledrie niet meer gezien hierzo

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi hoi
    ja borsten zijn minder gevoelig, nog niet weg maar wel minder!
    wat ook minder is is me temp:(
    Helaas, game over deze ronde, nu me nos afwachten
    had vanmiddag wel een felle steek in me rug:( oh zit echt tussen me oren!

BB-jammer dat je niet getest hebt, hopelijk heb je snel posi test!
    wherona; hopelijk kun je lekker genieten thuis...
    dreumesmama- hoe gaat het met zindelijkheidtrainin...bij de kv kun je daar nu leuk boekje kopen met beloningsposter en stickers;)

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    misschien heb je een innestelingsdipje

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wherona, hopelijk is het er nu uit door een dagje rustig aan doen!
    Haha je verveelt je al na 1 dagje thuis, lijkt mij heerlijk een hele dag alleen doen wat ik wil ;)

Wolfje, Zie dat je op dg 24 zit, vorige cyclus 38. Dan heb ik nog hoop hoor ;)

Michelle heeft vakantie dacht ik?

Bbtje, hoe gaat het bij jou!

Gaat echt super, ze is de hele dag al droog! Ben trots op mijn meisje.
    Straks even mijn ovutestje doen!

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden!

kom even snel hallo zeggen zit nog midden in de kinder vakantie werk week. hebben net de week afgerond maar moeten nog veel afbouwen en opruimen. wordt wel ontzettend op mn plaats gewezen hoor :p ze zetten me gewoon op een stoeltje om te kijken hahah.

ik heb echt een top! week gehad :D. ik had zo'n lieve kindjes. wel 1 kindje met ADHD en PDDNOS dus dat was mijn zorgenkindje deze week. vandaag hadden we ter afsluiting sprinkussens voor de kleintjes dus dat was voor mijn kindje ontzettend moeilijk, veel te druk maar hij heeft het wel ontzettend goed gedaan. heb hem op een gegeven moment koning van het klimrek gekroond en daar heeft hij zich voorbeeldig gedragen (ik was zijn dochter de prinses, stel je voor knulletje van 5 jaar :p).

ik ga straks echt alles bijlezen hoor en reageren en nog foto's plaatsen op hyves. ben er allemaal niet meer aan toe gekomen :( maar was zo benieuwd naar bbtje dat ik niet kon wachten tot morgen maar zie dat ze nog niet getest heeft. spannend hoor!

tot morgen!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi,,, aah das lief kom je voor mij om te kijken en dan heb ik nog geen nieuws...:):p

denk wel aan jezelf he meis.... en wat leuk en fijn dat je het zo leuk gehad hebt:D

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hoe het met mij gaat, tjah.... ik denk ene moment BLLEH ja ik word ongi en andere moment voel ik totaal niks wat op ongi lijkt...
    dus jah we wachten het maar weer af...

Net terug van me werk... lekker druk en stresserig dagje....;)
    maar dan vliegt de tijd wel:D

pff ik heb de hele dag last gehad van een vreemd trekkerig gevoel in me onderbuik en een lichte misselijkheid na het eten....

Verder niks bijzonders.... ook geen ongi gevoel in buik/rug vandaag... ben benieuwd wat me temp morgen doet, als hij morgen onder de 37 zakt is het over.... en ben dr bang voor:x

ik ga nu heerlijk uit eten:D

tot snel lieve meiden...

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nouhooooouuuuuu BBTJE!!!!:(
    kom ik als een speer op zp want bbtje ging testen ghehehehe :D
    doe je t niet :$ knap knap! vind t super spannend voor je!!!

@wherona!... owww dear john! ;) die heb ik van de week ook zitten kijken !!!! tranen met tuiten whahahahha

Wil je nog een goeie
    case 39 en remember me! alle 2 super goeie films!!
    liefje doet hier super veel downloaden!!... wordt daar altijd weer happy van!
    :D

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dnise, 14 weken vandaag!!!

Ikkedus, wat klinkt dat heerlijk zeg. Wat lief van dat jongetje.

Bbtje, fijne avond, eet smakelijk!

Ik had net een knal positieve ovutest, streepje was nog donkerder dan controle streep!

14. Zeepaardje

klussen meid! s6!
    fijn dat je zo geniet meid!
    heej ja idd vorige cyclus 38dg, maar das me langste... heb als ik het goed heb nu op dag 18 ei gehad, dus hoop dan ook eerder ongi en niet weer 38dg, maar afwachten...
    Ja maar daar lijkt hij mij te laag voor, afwachten maar!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus wat leuk wist niet dat je daarmee bezig was lekker genoten dus

@dreumesmama wat heerlijk dat je kleine meid het zo goed doet enne klussen vanavond he en ook morgenavond en dan weer duimen
    ja ik verveel me gauw hoor als ik ziek ben ben helemaal geen type om dan alleen maar op de bank te hangen ik wil altijd wel iets doen hahaha maar inderdaad hopelijk is het na vandaag eruit

@bbtje blijft spannend bij jou ben erg benieuwd

@Dnise case 39 ken ik nog niet remember me wel ook een tranentrekker hahaha. Mijn vriendje dowload er ook een heleboel :D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    waarom zou hij daar te laag voor zijn?

17. Zeepaardje

omdat hij onder de stippellijn komt...had ergens gelezen vandaar...

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hoi meiden, ik ben vandaag terug gekomen oftewel net van vakantie, ben moe en heb t dit weekend nog retedruk. en maandag moet ik weer werken en school etc. oftewel mijn kids moeten naar school.;) weer even een ritme vinden. maandag ook naar verloskundige voor extra controle, en dan over een dikke week mn 20wk echo. wil wel weer ons kleintje zien hoor. verder even weinig te melden. kan niet alles terug lezen, maar zie dat er nergens roze bij is verdorie:(

19. Zeepaardje

michele; welkom terug meid! hopelijk heb je lekker genoten...
    geniet nog even van het weekend en dan er weer tegen aan!

Deel Deze Pagina