inderdaad! ik zie ook allemaal dingen dat ik denk......volgend mij had ik dat ook. maar durf ook echt niet de uitspraak te doen. en ik kwam idd ook speciaal kijken naar dr test
@mandii ik had die symptomen ook hoor! al ben ik niet zo gek op die extra sensitive testen, ik had de cyclus er voor ook mee positief getest , dan weer nega dan weer positief daarna weer tich positieve ovu testen of ik toen zwanger ben geweest of dat die xtra sensitive testen reageerden op me lh ik weet het niet, ik zou dan toch voor de kv 2 voor 5 euro gaan en als je die binnen de tijd afleest en een even brede streep heeft als de test streep is die NIET vals positief!
@michelle en ikkedus verschrikkelijk he die misselijkheid! Ik kamp er nu ook mee het begint al als ik opsta uit bed. Gelukkig niet heel de dag door maar eerder met vlagen.... hopelijk loop ik er niet mee tot de 20 weken...En ben nu ook zoooooooooooooooo moe pffff niks komt uit me handen, oja en heb het heel snel bloedheet! niet normaal heb dan echt het gevoel ik in een sauna zit ofzo, hebben jullie dat gevoel ook?
ja mamavan3, kom al zwetend mn bed uit. ook constant warm, zodra ik op mn bedrand zit voel ik mn maag al draaien. en begin t gezeik weer. word dat zooo beu nu al. zeker omdat ik meer kinderen heb lopen en niet kan veroorloven om steeds ziek te zijn. en idd heel moe. normaal lag ik altijd rond 12u in bed. en dan tot half 8 sochtends dat kan ik niet meer en is nu 10u geworden. erg wennen wel maar kan niet anders. ben steeds zo ontzettend moe ieuww
ja vervelend is dat he! Ik herken het, ik wil het liefst ook lekker vroeg naar bed maar door de warmte val me jongste pas tegen 10 uur s'avonds in slaap :-s terwijl die toch betijds op bed ligt, s'nachts vaak zwetend wakker worden zucht en dan gaat me wekker weer om 7 uur voor de kids. De mooiste tijd om zwanger te worden vind ikzelf toch rond augustus, dat had ik toen met me dochter heerlijk was dat , zat je ook niet met die hitte op gescheept, en nu is het ook wel weer leuk om van de zomer met je buikje te gaan pronken dat heeft ook wel weer wat vind ik.
wow mamavan 3 je bent al 11 weken en 4 dagen! wat gaat het snel!!! en dan 15 juni 2e echo heb jij extra echo's? waar gaan ze dan naar kijken?
@ikkedus, ik heb me banner nog niet aangepast, ik heb idd een extra echo ivbm me verleden (8 mks en 3 tevroeg geboortes) Maar volgens de eerste echo zou ik 31 december uit gerekend zijn, volgens me eigen berekening 25 december, dus 15 juni weer een echi voor de juiste datum ben dan rond de de 11,4 weken als ik de berekening van de vk aan moet houden. krijg dan ook te horen hoe of wat over de bevalling want ik moet ruime tijd voor de bevalling al antibiotica gaan slikken om te voorkomen dat dit kindje ook ernstig ziek terwereld komt (door een bacterie) en dat ik zelf na de ks ook niet weer doodziek wordt, want ik ben een drager van een bacterie waarschijnlijk. Dus worden spannende tijden weer, maar heb er een heel positief gevoel over nu heel anders als bij me andere zwangerschappen.
idd dat zwetend wakker worden snachts, vooral omdat ik ook moet plassen dan. en ook sinds 2dg ben ik idioot aan t dromen, lijkt ook wel heftiger. maar de misselijkheid slaat de bom. ik ben dan ook doodmoe. en wil t liefste heel de dag liggen, en nog liever slapen. wat niet gaat natuurlijk. ivm mn werk en de kids
Oh Mandii nog niet getest, vind het zo spannend voor je! Wat zouden jullie doen, zit nu op dg 15. ws. vrijdag eisprong. Vandaag of morgen klussen? Zal sowieso ovutestje doen vanmiddag en morgen. Maar vorige ronde was die ook 2 dagen positief. Om de dag klussen werkt gewoon niet voor ons, we zijn allebei blij als we 's avonds op bed liggen.
even ovu testje afwachten dan? en dan wel kijken wat je gaat doen. kun je ook niet die paar dagen rondom je ei om de dag? even bikkelen
oh heftig mamavan3 idd spannende tijden! fijn dat je er een goed gevoel over hebt dan sta je toch heel anders in de zwangerschap
@dreumesmama ik zou dan donderdag klussen en vrijdag als je vrijdag je eitje heb. @ikkedus die dromen zo herkenbaar ik droom ook de stomste dingen lol, en snachts plassen moet ik soms wel 3x! ja het scheelt wel positiever in de zwangerschap staan het geeft toch meer rust!
Lieve meiden, Ik moet jullie iets vertellen: IK heb gister middag 13.00uur getest! (zoals jullie kunnen zien op de foto, deze is wel bewerkt door millow omdat ik m moeilijk zichtbaar op foto kreeg) Deze was heel licht posi Maar helaas vanmorgen en net om 13.00uur nog een gedaan, deze zijn beide nega NOU zou het kunnen dat ik echt nog te vroeg zit natuurlijk, maar het zou ook gister mis kunnen zijn gegaan (mamavan3 & aprill wisten dit al, maar wilde t jullie ook even laten weten.... had eink willen wachten op duidelijkere test, maar ben bang dat die niet gaat komen meer deze ronde:x) Nu dus afwachten en toch ook stiekem nog beetje hopen... De buikpijn is er nog steeds, soms iets minder aanwezig dan gister maar hij is er nog wel.... (die heb ik al vanaf dip in temp) En sinds gister middag ook ongi pijn in mijn onderrug erbij.) Ik slaap nog steeds maar halve nachten en heel veel vruchtbare afscheiding, broekje word echt nat gewoon! Maar nu ga ik pas maandag testen op nod zelf ALS het dan nog nodig is
hey mandii, ik had t al gelezen.vanmorgen, bij het vage testjes forum. enkeld heb ik maar niks gezegt verders. je kunt toch gewoon zeggen dat je wel vanmorgen getest had en dat ie neg was, weet dat t rot is om te zeggen. omdat je het liefst met een pos test wil komen... maar we leven allemaal heel erg met je mee. je zit 5dg voor nod. zoveel mensen zijn dat niet hoor die pos kunnen testen zover voor hun nod. en miss is je nod wel later, dan test je miss 7dg van tevoren. kan ie nooit pos zijn meid. dus je hoop hoeft niet weg te zijn.
Jemig dames wat hebben jullie veel geklept hier, amper bij te lezen.. Hier weer een sprankeling hoop, vanochtend laatste ovu test gedaan, had alleen net daarvoor ook al geplast dus heel weinig urine maar hij was weer knallend.. En dat terwijl ik 3 dgn voor nod zit.. Maar ja aan de andere kant besef ik ook dat ovu vals kan zijn..
Spannend hoor heb je al een nieuw zw test gedaan? ben benieuwd en hoop niet dat de ovu vals zijn/waren
Nee geen nieuwe zwtest gedaan wacht af tot zondag, zaterdag is nod dus.. Vind t zo raar dat ik nu al 7 dgn knallende ovu testen heb.. Hoe is t met jou?
@mandii ik ben het helemaal met michelle eens we leven allemaal met elkaar mee. En als je dan neg test en het ons verteld kunnen we je daarin steunen. Daarom is dit forum in het leven geroepen hoor. Hoop dat je gewoon te vroeg was en dat je straks een dikke vette posi test in je handen hebt (hoop ik). nog even wachten en dan weer testen duim duim duim ........
dat is zeker vreemd 7x achter elkaar zou je toch bijna denken kunnen niet allemaal vals zijn. zondag dan maar even afwachten spannend voor je. Met mij gaat alles lekker hoor effe wachten tot de rode duivels weg zijn en dan gaan we er weer voor.
@michelle jij had vorige keer ook zo'n last van je stuitje en dat heb ik nou ook al een week. weet jij waarom dat zo is of ook geen idee