allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @1985 veel klus plezier en hopelijk over 14 dagen een mooie knallende test.

@jane & mandii jullie maken het wel heel spannend!! me duimen draaien voor jullie!

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wat rustig hier :)

mandii ben je een beetje gerustgesteld door wat de vk zei? zal echt zo staan juigen als ik over een paar dagen een posi test van je zie :D. ben toe aan goed nieuws ik heb vandaag weer een mega slechte dag...het is nu 8:38 en heb al 3 keer over gegeven. weet dat we vanavond waarschijnlijk het hartje horen maar ben NU toe aan iets posi :( voel me zo ontzettend rot.

goed wel grappig gisteren na weer een spoed toilet bezoek stond ik mijn tanden te poetsen. wilde mn mond spoelen en wat denk je...geen water HAHA tilburg en omgeving heeft gisteren tussen 7 en 10 geen water gehad omdat een of andere hoofdleiding was geraakt of zo haha. (had gelukkig nog wat in mn waterkoker :p

jane hoe is het nu met jou ga je wachten tot het weekend met een nieuwe test?

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    nou ikkedus je dag begon niet zoals je gehoopt had,jeetje ook niet fijn hoor zo vaak te braken. Vandaag je eerste echo, spannend duim voor je!

@jane ben ook benieuwd waneer je gaat testen ,je test zag er echt wel goed positief uit hoor.

@mandii ik duim nog steeds voor je.

@ll vanochtend geen ochtendmisselijkheid komt vast dat ik de halve nacht wakker gelegen heb en maar 1,5 uur geslapen heb.

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus wat vervelend dat je zooooo misselijk bent en ook echt moet overgeven. Misschien kun je dat vandaag ook bespreken met de vk? wel spannend he de 1e echo ;)

@mamavan3 vervelend dat je zo slecht hebt geslapen proberen straks even in te halen, nog steeds last van die hoestbuien?

@mandii mijn duimen draaien ook veel voor jou meid; probeer zoveel mogelijk te doen op een dag dan gaan ze lekker snel voorbij en kan je weer testen.

@Aprill voor jou ook spannende weken; wanneer ga jij een testje wagen?

@all tsja bij mij is het momenteel niet echt spannend 8) gewoon afwachten wanneer de ongi over is en dan kunnen we weer aan de slag. :D Pfff wat is het benauwd he

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ikkedus veel plezier vandaag bij de vk. Wel balen hoor die misselijkheid.

Mamavan3, dan zul je wel moe zijn? Vandaag lekker rustug aan doen!

Mandii, succes met wachten nog een paar daagjes!

Vandaag of morgen moet het hier gaan gebeuren ;) En dan nog 2 weken wachten, deze ronde duurt lang.

6. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hey allemaal
    ik had gister me vruchtbare dag
    dus ik ben erg beniewd
    moet nu dan wel twee weken wachten voor me ongi, die niet mag komen hihi, spannend!!!!

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    heyy ikkedus, wij hadden gisteren ook geen water meer. wist niet dat je uit tilburg kwam lol. ikke ook dus.

ik ben vanmorgen in bed creakers gaan eten. ontzettend goor. maar het hielp wel even denk ik..
    verders weinig te melden nog. veel plezier bij vk ikkedus. ik mag morgen weer voor de 1e keer. het lijkt wel of de tijd vliegt is gewoon niet meer normaal.

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @michelle lol wist ook niet dat jij uit tilburg kwam :) wij hebben altijd op het slechtste moment geen water meer. vorig jaar was het ook even afgesloten omdat een leiding was geraakt had ik net een kleimasker op HAHA. toen gelukkig ook wat water in de waterkoker gevonden.
    en ja wat vliegt de tijd.

@mamavan3 wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :( dat ga je de hele dag voelen ben ik bang.

@wherona voor jou komt nu bijna weer de leuke tijd! klussen! :p

@mandii en jane kei spannend hou jullie in de gaten

@mariska voor jou begint nu de spannende tijd afwachten afwachten. succes ermee

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ikkedus balen dat je zo misselijk bent en zelfs moet overgeven ... behhh.. arme meid (ik hoop dat je verloskundige nog goede tips heeft) Spannend de eerste echo vandaag, veel plezier :)

Mamavan3 misschien kun je vanmiddag een beetje slaap inhalen ;)

Mandi en Jane spannend ik duim voor jullie en hoop dat jullie dit weekend positief testen :)

Spannend weer voor de meiden die binnenkort hun eisprong krijgen en de meiden die hun eisprong gehad hebben en weer spannend aan het wachten zijn :D:D:D ik duim ook voor jullie :)

10. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Vanochtend bij de dokter geweest. Die cyste zijn rijpende eicellen! niks ernstig dus:D! Voor de rest klopte ook alles! Dus dat is mooi:D

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @ikkedus, tis zeker spannend! wil het nu al weten!!!!:D:D:D

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    haha snap ik! heb je je eerste eigen natuurlijke cyclus al gehad? dan zou dit je 2e ronde zijn of zie ik dat nu verkeerd :)
    tja ik vond na mn ei altijd de ergste tijd. begon ik vanalles te voelen en wist niet of het fantasie was of echt een hint. ben blij dat ik dat niet meer heb al helemaal niet als ik al sta te stuiteren als iemand anders in die spannende weken na het ei zit HAHA.
    wat denk je trouwens? heb je deze maand je ei gevonden/gevoeld?

@HvJ HAHAHAHAHAH dat is zo ongeveer het beste nieuws dat je had kunnen krijgen. eitjes die lekker liggen te rijpen goed teken!

@ll oooh...komt net een collegaatje mn hokje binnen...met een kadootje :D Baby's eerste diertjes! *snif* *snif* en eergisteren ook al een rompertje gekregen van vrienden van mn schoonouders...*snif* zo lief! nog even en we hoeven helemaal niks meer te kopen :D:D:D

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Mamavan3 hopelijk heb je nog kans om wat slaap in te halen vandaag!
    Mandii; s6 met wachten tot je weer kunt testen! Wil rose zien!
    Jane; hoop ook dat jij snel een post test hebt!
    Hvk gelukkig dat het niks ernstigs was!
    Ikkedus, jij gaat zo het hartje luisteren, spannend!!!

Liefs mij

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

heej meid hoe is het met jou, heb je de uitslag al van je bloedtest?

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoiii meiden

hier helaas nog steeds geen ei mijn temp was namelijk vanochtend 36.7 maar heb tot 4 uur wakker gelegen omdat me kleine meid niet kon slapen dus mischien igt het daaraan maar denk het helaas niet ik baal echt verschikkelijk wanneer komt mijn ei nou...:(

en hoe kan me temp opeens zo laag zijn

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heeej meiden,,
    Ik zelf heb gevoel gewoon ongi te gaan worden...
    dus ben benieuwd.... al zijn de pijntjes er nog steeds volop!
    vandaag weer al om 5uur wakker! zoals de hele week al:(
    en licht weeig gevoel in me buik (misselijk) maar niet extreem... kan gewoon eten enzo:p

Als ik niet zwanger ben, kan me lichaam nu onderhand wel ophouden met die rare fratsen;):p

Mijn temp blijft het ook spannend houden.....;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

heb je niet dag 25/26 je ei gehad???
    Dan is je cyclus wel een stuk langer...?
    Omndat je zo laat bent gaan tempen kuin je dat nu niet goed zien.... beter de volgende ronde meten beginnen meid:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ik zie dat je op dag 23 en 24 posi ovu testen had en 25 nega ovu
    en zo aan je temp te zien lijkt het wel alsof je je ei al hebt gehad ;) even afwachten wat je temp morgen doet.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen dames, hoe is t vandaag?
    Hier goed of slecht helemaal geen symptomen :( Maar voel ook geen ongi aankomen en geen last van mijn PMS..
    Alleen tepelhoven voelen raar, zijn erg zacht en als ik zachtjes deuk voel ik melkklieren.. :(

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier niks bijzonders te vertellen, word onderhand ziek van die bijwerkingen van Duphaston (hoofdpijn, misselijk, opvliegers) dus ben blij wanneer ik er vanaf ben.

Ik duim voor degene die op het wachtbankje zitten dat ze er rose vanaf mogen gaan, en voor de rest dat hun eitje samen met haar vriendje van de duikplank springt!

Voor de zwangeren, nogmaals gefeliciteerd dames.

Liefs,

Deel Deze Pagina