allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Spannend he, hihi:D

Ik heb ook last van me tepels.... mijn rechter vooral(!)
    Rechts zitten er kleine bultjes... en jeukt soms, maar krabben is irie hahaha...;)

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja vorige maand hielden die mij het meest voor de gek dus tja..
    Ze zijn niet gezwollen maar voel mijn tepels wel heel erg.
    Lijk ook iets dikkere aders te hebben maar ja..
    Wat wel opvallend is dat mijn stoelgang anders is maar ja zal wel gewoon ongi worden ben ik bang..

Ik hoop echt op een posi test voor je meis, en ja het is spannend..

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi ga er niet vanuit;)

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nog 4 dagen meis dan mag je testen ;) ik wacht tot zondag dus nog 3 dagen maar vrees echt voor ongi..

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej
    ja helaas is het niet goed gegaan...
    maar zijn nu vol goede moed weer aan de klus, al ben ik bang dat ons dit nog eens kan gaan gebeuren... hebben het samen wel ff moeilijk gehad!
    Liefs mij

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    he bah vervelend meid :( wel goed dat jullie er weer met goede moed er tegen aan gaan erg knap hoor. Waarom ben je bang dat het nog eens gebeurt dan, probeer daar maar niet zoveel aan te denken hoor komt echt wel goed. Heel veel knuffels voor jou

7. Zeepaardje

Dank je wel...
    Ik heb er geen reden voor, maar het zit nu gewoon zo erg in mijn hoofd!!!
    Maar vanavond gaan we weer klussen, al voel ik nog niks van een ei, maar ja heb ook nog even!
    Heb in ieder geval weer iets om naar uit te kijken en dat is de vakantie over 5weekjes... lekker samen er tussen uit!
    Liefs mij

8. Zeepaardje

@ Mandii1987 ik hoop voor je meid dat je snel een knaltest hebt!!!
    Ik duim voor je!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Zo is het gewoon lekker positief blijven meid ik moet nog 6 weken en dan vakantie van 3 weken heerlijk :D voor je het weet is het zover

10. Zeepaardje

tijd gaat snel hoor... al lijkt dat soms niet zo te zijn
    De weken vliegen soms voorbij!

11. Zeepaardje

s6 met testen!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou meiden hier nog niks veranderd....

net alleen naar de wc gevlucht omdat ik dacht dat ik ongi was....
    (2 ronders terug namelijk ook al keer cyclus van 23dagen gehad)
    kreeg ineens zo'n ongi rugpijn.... daar zo laag in me rug....:(
    En voelde nog natter als de hele tijd daar beneden...;)

Maar niks jah waterig spul.... Ik maar weer ff getest van binnen...

*** ieeehj niet kijken als je aan het eten bent hihihi!!!!***

Daar kwamen me toch 2 witte natte vingers uit...:) echt helemaal van dat joghurt achtig wit wat dikker zooi.... en ik kon zelf als ik me vingers klein beetje uit elkaar deed een draadje trekken... BAH!:)

Veder ondekte ik net wat bultjes op me linker tepel/tepelhof... die er na mijn idee nog niet zaten.... maar zal zoo dadelijk ff de kenner vragen:p;)

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ah ilse dat is wel even een verdriet maar nu weet je in ieder geval wel dat je lichaam je niet voor de gek hield en dat alles werkt. helaas dat je sterretje niet kon blijven. en nu weer goed aan de klus lieverd!

@madii omg:$ omg:$ omg:$...bultjes rond mn tepels heb ik ook! niet veel hoor maar heb ze wel!

wil jullie even voorstellen aan UK!
    hij is nu zonder beentjes ongeveer 3 centimeter groot en 10 weekjes oud. hij word 6 januari 2011 verwacht en we hopen dus ook dat ie niet te vroeg komt met al die drukte haha.
    we hebben vanmiddag de 1e echo gehad en het zag er heel goed uit. 2 armpjes, 2 beentjes en het hartje klopt goed. het is wel een eigenwijs kind want het zwom in de ronte maar weigerde netjes op zn rug te liggen en bleef ons nieuwschierig aankijken. op de foto zie je rechts het hoofdje (is ongeveer de helft van de hele baby maar ja haha) die andere grote vlek is de romp en dan zie je nog 4 kleine vlekjes om de romp heen en dat zijn de armpjes en beentjes.

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ga nu even eten verga van de honger tot straks!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus mooie foto meid zo leuk om te zien en het is er maar 1 hahaha jij blij.

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ikkedus wat een schattig Wondertje heb jij in je buik, hihi... leuke en duidelijke foto :):):)

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey mandii, weer veel bekende symptomen meis, vooral bultjes, en je ongie gevoel. en idd veel afscheiding... meis meis toch..:D

ikkedus: wat sweet!! echt wel jou kleine schatje al. gek is dat he om het zo te zien liggen. ik mag morgen naar vk eerste keer. en dan kijken wanneer ik afspraak voor echo krijg. ben benieuwd;)

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Spannend Michelle... ik hoop dat je snel een echo krijgt :)

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    spannend michelle.

en ja het is er maar eentje ze heeft echt gezocht maar ben zo opgelucht.
    het is echt al een klein minimensje en een echte druktemaker wilde gewoon niet stil liggen haha.
    zo bijzonder om te zien en dan vergeet ik wel even al die dagen van de hele dag boven de pot hangen en weet ik echt weer waar ik het voor doe :D

20. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @ikkedus wat een prachtige echo!! echt kei leuk, is elke x weer genieten he zo bijzonder ...

@michele spannend voor jou morgen, ben benieuwd al naar jou echo :D

@mandi en jane ik lees echt veel zwanger symptomen bij jullie, ik duim voor jullie!

@all heb nog wel even kunnen liggen 1 uurtje, niet lang dus ben vreselijk moe, vanavond was er ook wat te doen op me dochters school ben zelf net een kwartiertje geweest was zo moe en me zoontje ook, vond het wel rot voor me dochter maar gelukkig bood me pa aan om even met me dochter te blijven, dus thuis gekomen zoon lief gelijk in bed gelegt, en om half 9 kwam me dochter thuis met der gewonnen prijs :D en nu lig ik nog steeds voor pampes op de bank...

Deel Deze Pagina