post nog niet geweest, heb dr ook nog niet zien lopen en me vriend beld net dat ie uurtje later is dus pas rond 2uur/half3!
Snik, Snik meien.... Weer nega test! Nu is het dus 99%zeker... Ik ga ongi worden maandag.... op naar ronde 6, wie weet brengt die meer geluk..... zal me weer ns opnieuw laten pendelen...
Bah... Mandi, niet leuk.. dat die weer negatief is *knuf meid* Jane jij ook... jammer van je negatieve test weer stomme testen!!! Ik duim voor jullie meiden
Jammer mandii nou maar hopen dan dat ie stomme ongi snel komt en dat jullie weer een nieuwe ronde in gaan en wederom weer hopen op posi test (maar dan geen valse! :x). Sterkte
Tjah indd,,,, misschien toch vroeg misgegaaan??? en dan is me buikpij ook te verklaren.... dus jah:x op naar ronde 6(!)
Ik bel as maandag ff dokter om te overleggen, weet niet of dat kan. Ben benieuwd.... sindsg vandaag is die erge buikpijn wel weg... Dus je zou bijna een verband leggen dan toch???
Tis wel vreemd idd eerst een licht posi dan onwijs veel buikpijn. En nu ineens nega en geen buikpijn meer. Tsja misschien kan je ha er wat van zeggen of adviseren. Heb je geen bloedverlies gehad?
Nou hier nog geen ongi.. Voor morgen een extra gevoelige test gehaald en als die dan nega is tsja dan ronde 20.. Ben alleen zo moe, ogen branderig en mijn stoelgang is echt volledig van slag
wherona, talkpoeder kan helpen, als je die onder je borsten smeert. ik herken t van mn vorige zwangerschappen. dan waren ze ook flink. en in de zomer gaat het zweten van onder en vooral jeuken.