wherona, t is verschrikkelijk eigenlijk wel. en dan zeggen velen tja je moet er wat voor over hebben. ja tuurlijk dat weet ik. maar heb nog 2 kids rondlopen. en word langzaamaan veel duizelig en erg slap. dus ga maandag naar huisarts. en kijken of hij iets heeft. weet nog wel met mn 2 koters, had ik zetpillen. werd daar heel moe van. maar dit kan zo ook niet. dus nog ff doorzetten tot maandag. ben ondertussen net een lopend lijkje. wanneer, gaat dr nu eens iemand met me mee, de zw kwaaltjes in?? voel me met ikkedus en mamav3 best wel alleenig zo.
Michelle probeer eens stroop, spinazie en peperkoek extra te nemen want ik vermoed dat je ijzertekort hebt (mij hielp dat wel totdat ik de ijzertabletjes van de gynaecoloog kreeg) ik vermoed dat je arts je deze gaat voorschrijven...
Dag meiden, Het is gelukt 2 dagen achter elkaar geklust haha. de dag voor eisprong en dag van eisprong (tenminste volgens banner, merk er zelf niks van) Mandii en Jane balen van jullie testen, hopelijk toch te vroeg getest! Wherona, ik zou juist geen deo spuiten onder je borsten, dat gaat irriteren lijkt me.
jane & mandi balen van jullie nega test @michelle zwanger zijn is leuk maar ook zo zwaar soms hoor vooral als je er al net zoals wij 2 rond hebben lopen. hopelijk heb je baad bij eventueele zetpillen tegen de misselijkheid
Heej lieve meiden, Mijn temp is flink gezakt, dus denk dat mijn ongi vandaag of morgen komt... Zoals ik al verwachtte... heb vandaag 2 feesten dus zal er denk ik niet meer zijn vandaag.... kom wel keer via me tel lezen, maar kan niet reeageren helaas! Tjah misschien is het nu dus vroeg mis gegaan,,, zullen we denk ik niet weten... maar we gaan door naar ronde 6! Deze ronde heb ik met me vriend afgesproken niet te tempen, hij werd er gek van (hahahha) + wij hebben deze ronde heerlijk 3 weken vakantie en gezien me vriend zoooooo moe is wil ik hem die rust natuurlijk niet ontnemen.... dus deze ronde geen tempen. Maar ik weet wanneer me ei komt dus denk dat wij het met ovu testjes wel gaan redden deze ronde Ook ga ik weer aan de aloe vera sap (hihi maar dat vind ik geen straf!) Mijn vriend zei het gister al ooh nee he moet ik die troep dan weer Maar ik ga wel wat mindere want mamavan3 denkt dat het misschien daarom wel mis zou kunnen zijn gegaaan omdat ik hierdoor + door etos zwanger worden een te dunne bm had.... Tjah we zullen het nooit weten... Ook niet OF het mis gegaan is... maar zou denk ik wel die erge buikpijn hebben verklaard.... Zooo heel verhaal hahaha.... Nu zijn jullie weer op de hoogte meiden Me vriend wil ook dat ik wat minder op zp ga zijn deze ronde.... (de rondes erna *hoop niet dat fdie komen* zal het weer gewoon zijn) Ik ga me best doen voor hem..... MAAAR kan hem niks geloven, vind het zooo gezellig, misschien indd wel kijken, maar minder reageren... Dat wilde ik jullie even laten weten zodat jullie niet denken: Nou die mandii1987 is er ook nooit meer, of laat ineens stuk minder van zich horen!:x.!!!!!!!!!!!! hihi Daaag lieve meiden tot vanavaond misschien?? Ennuh breng deze maand allemaal maar wat meer rose erin,
Mandii, sterkte meis.. Ik hoop echt voor je dat het snel raak zal zijn.. Nou hier ga ik ronde 20 in, temp is weliswaar nog mooi hoog (36,9) geen bloed te zien, echter vanochtend test-point vroege zwtest gedaan >12 en negatief dus geloof er nu echt niet meer in... Test van vanochtend: Bekijk bijlage 78290
Mandi balen dat je temp gezakt is en ik snap helemaal dat je hier minder aanwezig zal zijn Jane jammer van je negative test Meiden ik duim dat jullie nieuwe ronde meer geluk gaat brengen..
Mandii sterkte deze maand en maar weer gaan hopen, zal stil zijn zonder jou Jane jammer meid hopen dat het de volgende ronde wel zo mag zijn Michelle vervelend dat je je zo beroerd voelt hoop dat je er iets voor krijgt waardoor je je beter gaat voelen Aprill beterschap Ikkedus hoe is het met jou? mamavan3 weer helemaal hersteld en geen last meer van die hoestbuien? Nou hier is de ongi zo goed als voorbij en gaat de klus periode weer beginnen ben benieuwd wat deze maand mij gaat weer gaat brengen. Hoop dat ik niet weer in zo'n onzekerheid terecht kom
Dames, kijk hier eens naar? Mijn vriend schoof per ongeluk het pijltjes stukje er af en voila: Kan toch nooit kloppen? Bekijk bijlage 78326
jane ik zou een nieuw testje doen , maar ik vind deze test wel positief eruit zien namelijk! maar voor de zekerheid toch een andere test ff doen hoor ik ben niet zo'n voorstander van testpoint . je zou de kv 2 voor 5 euro kunnen doen want stel dat de testpoint test wel goed is kwa uitslag zou de kv 2 voor 5 euro ook al positief uit moeten slaan! althans dat is mijn ervaring met deze zwangerschap.Ik duim voor je dat je weer een mooie knal test krijg maar dan wel van een ander merk als testpoint wherona wat heerlijk je weer een nieuwe start kan maken hopelijk deze ronde mee geluk en mooi roze duim ik voor je! Nee nog steeds hoestbuien 't gaat maar niet over
hallo meiden!! ook ik kom weer even spieken hier las alleen wel minder leuke berichtjes van mandii bijv balen meid! allemaal niet leuk voor je Jane ook een nega test en nu een twijfeltest zie ik?... duim voor je dat t goed is Zag ook een prachtige echo voorbij komen zoooo sgattig!! Hier niet veel te melden! heb t vooral erg druk maar we klussen wel trouw om de dag en dat gaat helemaal heerlijk op t moment! meisjes lees vanavond weer mee! heb vreselijke zere rug dus ga lekker even douchen!! dikke kus!! voor iedereen!
Mandii, balen dat je denkt dat je ongi er aan komt. En helemaal begrijpelijk hoor dat je even beetje afstand neemt! Dikke knuf Jane, jeetje zeg eerst nega nu twijfel, heb je nog andere testen in huis, zou ik het morgenochtend nog eens proberen met ochtendurine. mamavan3, irri dat je gehoest niet minder wordt. Hier een beetje ziekig dochtertje, ze slaapt nu lekker maar is niet fit, hoop huilen ook. Dus we hebben maar lekker rustig dagje vandaag!