Tsja ik weet niet wat ik van die test moet denken.. Heb de 5e een vrij positieve test gehad, zie album, toen alleen maar nega en dan die test van gister.. Ik had vannacht zoiets raars, ben een beetje verstopt (heb ik dus echt nooit) dus deed ff mijn best erop en kreeg gewoon pijn in mijn linker boob echt heel vaag.. Sorry hoor.. Heb ook totaal geen eetlust, bmmond is nog steeds dicht Die hoort toch een aantal dagen voor ongi open te gaan? Verder nog steeds wit slijm.. Sorry voor de details maar pff weet t echt niet meer *zucht*
leuk kun je morgen weer je beeb ontmoeten, maar ook wel spannend he?!!! Jane spannend s6 weer met testen, hoop op een duidelijke test! wherona s6 met klusses, wij houden ook nog vol, heb me ei nog niet gevoeld... ikkedus ooooh leuk dat shoppen, mooie kamer hoor!!!
@ilse ik vind het mega spannend weer heb er wel heel veel zin in hoor! Wherona voor jou ook weer spannende wacht dagen duim voor je jane hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ilse hoe is het met jou?
meiden heb even een vraag. Aangezien ik nu al helemaal niet meer weet hoe lang mijn cyclus is en geen idee heb wanneer ik mijn ei kan verwachten ga ik serieus beginnen met de ovu testen maar wanneer moet ik ermee gaan beginnen? ik wil deze ronde niet weer mijn ei missen.
Hoi dames!! Naja mijn cylus is nu al langer dan de vorige! Maar ik voel nog niks dus dat is mooi! Voor de rest heb ik vannacht gedroomd dat ik zwanger was! Hahah dat was wel grappig! Vanavond weer werken dus tot morgen! Liefs
Mijn lijf houd mij erg voor de gek denk ik.. Heel veel slijm, lijkt op vruchtbaar slijm alleen dan wit en dik Heb nu ook in 1x aders die vanaf tepelhof doorlopen in de tepel, linker tepel is echt heel donker bijna tegen donker paars aan
lijkt er bijna op dat jij gwn zwanger bent hoor maar ik durf niks meer te roepen want ooooh wat doet mijn lijf al 2 rondes erg veel pogingen om me zwanger te laten lijken:x
Tsja die van mij dus ook, nu ook zo raar krijg af en toe ongi krampjes, darmen gaan daarna rommelen en weg krampjes Zet jou ongi door?
wherona als je je eitje echt niet wilt missen kan je het beste op dag 10 beginnen met ovu testen en op vaste tijden van de dag dus elke dag zelfde tijd stip ovu testje doen het beste is dit om 12 uur s'middags, @jane je omschrijft veel dingen die ik ook had volgens mij ben je hartstikke zwanger @hvk waneer mag jij testen?hopelijk komt je droom uit ,zou leuk zijn
Heeej Meiden,,, was ik weer ff,,, schatje ligt al op bed Is vdnaag naar dokter geweest en ze verdenken hem indd va pfeiffer Dus mooi balen voor hem, en voor mij want is niet zooo heel gezellig elke keer dat hij zoo moe is! Met mij gaat alles oke, mega last van me rug! Moet echt het bed in met pittennzakken en een para:x Morgen de 2e dag... pfff nog 4 te gaan! Verder heb ik net een nieuwe pendel binnen en je gelooft het niet: JUNI!
hey meiden weer een tekstje van mij, mandii echt wel balen, aan de andere kant het werkt vanbinnen allemaal en hopla meis, ronde juli.. wil ik meer zwanger zien. want heb t idee dat hier deze ronde niemand zwanger is geworden... wherona, het is wel prettig dat je weer in je klus periode zit. dan kun je weer verder, ongesteld zijn is sowieso al niet prettig. @ hier, ben vandaag naar huisarts gegaan. voor mn misselijkheid. ik kotste alles uit, en kon amper op mn benen staan. nu afg weekend heeft manlief alles wel in huis houding gedaan en kids beide verzorgt. en ik heel t weekend in pyama gezeten. maar dat is natuurlijk niet de manier. en ook niet nodig. aangezien ik wel moet gaan werken 2dg deze week. heb de rest vrij gepakt. en ook volgende week een weekje vrij. dan zijn mn kinderen ook een week vrij. dus vind het wel fijn samen. maar heb zetpillen gehad. emesafene is de naam, mag dr geen auto mee rijden. maar ja liever dat als steeds zo ziek. verders voel ik me goed en heb ik 6 juli mn eerste echo. erg spannend.
@Mama van drie! Ik weet niet wanneer ik kan testen! Dit is de derde ronde na het stoppen van de pil! Ik zit nu op dag 18! vorige cyclus was 15 dagen! wat denken jullie? Inderdaad mijn Droom!!!
hvk ik zou van een gemiddelde cyclus van 28 dagen uitgaan hoor want 15 dagen voor een cyclus is wel heel kort en onmogelijk voor een eitje om in tenestelen, @michelle jeetje wat erg dat je je zo voelt hopelijk heb je baad bij die zetpillen @mandii dus toch pfeifer .... sterkte met je manneke , kijk jezelf ook uit dat je het dan niet krijg! @ll straks weer een echo ik zal hem gelijk showen als ik de echo gehad heb.
@michelle wat erg dat je ook zo ziek bent hoop echt dat je je snel beter voelt lieverd. het overgeven is bij mij nu een stuk minder. met name de ochtend en de avond is nog een beetje dramatisch, maar het is niet meer alles wat ik binnen krijg. @mamavan3 spannend vandaag!!! hoop dat alles goed is met je beeb @jane god wat een geduld denk ook dat ik er al tich testen doorgejaagd zou hebben als ik jou was. zeker als ik jou klachten zie. kan me herinneren dat mamavan3 ook zo'n ader op haar boob zag verschijnen dat was een van de eerste triggers voor haar volgens mij. dan erbij de andere klachtjes...spannend hoor morgen doe je weer een test he? (zou toch fijn zijn als we in ieder geval 1 iemand op roze kunnen zetten deze maand) @mandii ach geef je vent een dikke knuf! zo erg pfeifer heb ik ook gehad
JAAAAAAAAAAAAAA showen die echo Tjah hoe moet ik ervoor zorgen dat ik het niet krijg? Hij loopt er al ruim 3 weken mee en hebben gewoon gekust en uitzelfde glas gedronken enzo... dus kan denk ik niet meer veel voorkomen zo of wel? Morgen test woensdag ovet week de uitslag.... Hij is alleeen zoooooo eigenwijs want wil vanavond wel gaan sporten squashen ook nog ns.... dus dat vraagt kei veel van hem! **hij heeft wel liche vorm tot nu toe gelukkig, want werken kan die wel en sporten dus blijkbaar ook. Alleen hele dag zo'n gevoel van "ik zou best willen slapen" en hij gaat erg vroeg naar bed toe,,,
@mandii sterkte met je vriend; wel idd een beetje oppassen want het is behoorlijk besmettelijk het is een rotziekte, wees maar streng voor je vriend hoor dat ie veel moet gaan rusten even anders wordt het misschien erger. @mamavan3, leuk hoor ben reuze nieuwsgierig naar de echo @michelle hopelijk werken die zetpillen voor je meid tis nie prettig zo @jane pffff.... ben reuze benieuwd naar jou duim duim En ja inderdaad er moet veel meer roze nu komen hoor!
Mogguh dames, pffik word gek... Gisteravond behoorlijke krampen dus verwachte vanochten bloed.. Geen bloed te zien, hele week rond 11:15 getempd dus werd wakker en getempd, zat op 36,6... Bleek t pas tegen 06:00 te zijn dus rond 11:15 werd ik weer wakker en zat ik op 36,9 nog een x getempd en weer 36,9 dus dat geeft mij stiekum wel een beetje hoop... Mandii veel sterkte pfeifer is een rot ding.. Vriend heeft t ook gehad.. Ik begrijp dat je pendeld? Zou je voor mij willen pendelen? Ikkedus hoe is t met jou? Wherona al iets wijzer over ovutesten? Mama spannend die echo, laat je ons foto zien?