allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hi dames :D

http://img404.imageshack.us/img404/6333/cimg0516i.jpg

de echo :D:D het is een klein eigenwijsje de kleine draaide weer veel , met de beeb was alles goed!
    Ook wordt de kleine nu op 12,1 weken geschat maar ze zijn van me eisprong datum uit gegaan en dus weer terug gezet op 29 december, dus morgen 12 weken!!
    En ook is me verteld ik voor de kerst me ukkie in me armen heb :D wel apart om te weten hoor met een geplande keizersnede, maar wel kei leuk , nu over 5 weken weer een keuring :D

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik pendel niet;)
    Ik ben gependeld.... moet je maar eens onderaan bij het lijstje van pendelaars kijken dan vind je er een aantal die dit doen;)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wauw! voor kerst:D
    Wat fijn zeg:D Jippie:D

En wat een leuke echo weer:D:D:D:D

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja heb 3 echos gehad ook eentje van de zijkant maar dit was de meest duidelijke, vond het wel jammer ik de kleine niet goed kon zien de kleine speelde weer goed verstoppertje hihi

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @mamavandrie mooie foto hoor dus je krijgt een klein kerstwondertje leuk hoor.

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mooi hoor mama, en leuk een kerstkindje :D

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hehe mamavan3 tja zo klein als ze nu zijn en nu al niet luisteren haha! leuk dat je zo veel echo's hebt kun je dat ukkie echt zien groeien :D je bent nu 12 weken? raar om te precies te weten wanneer je kleintje er zal zijn maar aan de andere kant ook wel weer handig met al die drukke feestdagen :D.

jane ik hoop een beetje meet je mee hoor. hier gaat het wel. gooi er nu niet meer alles uit maar ongeveer 3 keer per dag dus dat is al een stuk beter. heb gisteren zowaar wat in huis kunnen doen (eerder had ik daar de energie gewoon niet voor) maar nog wel veel slapen om zuinig om te gaan met het tekort aan voeding. nog een paar weekjes en dan zou die ongelofelijke misselijkheid over moeten zijn :S.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Ik hoop echt voor je dat je snel van de misselijkheid af bent, ik had het met Stefanie ook zo erg, heb bijna de eerste 3 mnd thuis gezeten..
    Tsja het is zo raar aan de ene kant hoop en andere kant durf in niet te hopen, ieder steekje of het gevoel van nat geeft momenteel het stress moment van " ik ben ongi" maar dan geen bloed..
    Ik durf ook echt niet te testen..
    Wat mij dan weer hoop geeft is t witte slijm, gesloten bmmond en mijn temp, dat zijn iig kwaaltjes die niet tussen de oren kunnen zitten...

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Gevonden ;) Was jullie kwijt!

Mandii, zie dat de ongi heeft doorgezet. Balen meid, dikke knuf. En beterschap voor je vriend

Mamavan3, wat heerlijk je kleintje gezien, apart hoor om al te weten dat je dit jaar nog een keer mama wordt!

Jane, ik blijf voor je duimen.

Michelle, fijn dat je iets tegen de misselijkheid hebt gehad, hopelijk werkt het snel.

Hier nog geduldig op het wachtbankje!

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja idd ik snap je angst wel hoor. aan de ene kant moet je het weten en aan de ander kant ben je bang op evt negatief bericht. heel eerlijk gezegd had ik na 3 positieve testen nog dat ik elke zoveel minuten ging checken of ik niet stiekem toch ongi was geworden hahaha. was idd ook zoooo nat en dan dacht ik...ziejewel wordt gewoon voor de gek gehouden ben gewoon ongi :p.

ben errug benieuwd naar je test meid!
    ..................................lees net je verhaal over stefanie........*snik* *snik* *snotter* hallo hormonen zit hier op mn werk maar vind dit wel heel erg voor je. ik hoop zo dat het raak is voor je en dat je kindje mag blijven. dikke knuf

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank jullie wel meiden..
    Manlief is vandaag niet blij met mij, beide vrije dag en ik ben gewoon chagi..
    Slaap ook zo slecht, ben de hele dag moe, lig ik eindelijk kan ik niet slapen.. Word er gek van..

Sorry hoor meiden maar voel me vandaag echt rot :(

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Gelukkig dat je ons weer hebt gevonden :D zie dat jij nog maar tien dagen hoeft te wachten gaat snel voorbij word weer spannend voor je hoop dat het raak is.

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ja, gaat zeker snel voorbij, heb het ook lekker druk de komende weken, dus het is zo 24 of 25 juni (haha weet niet eens precies wanneer NOD is)

Jane, knuf meid! Wanneer heb je voor het laatst getest?

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier zijn jullie :D:D:D

Mamavan3 wat fijn dat je een leuke echo had van je lieve kleine Wondertje... leuke foto :):):)
    Dus voor kerst is je kleintje er, hihi... is idd handig zo'n geplande keizersnede (hier zal het ook weer een geplande keizersnede worden als ik er nog eentje bij mag krijgen) :D

Mandi beterschap voor je vriend, ik hoop dat hij snel weer opknapt, zodat jullie deze cyclus aan een mooi bevrucht eitje kunnen werken ;)

Jane wanneer ga je weer testen? ik duim voor je meid, dat je nu een mooi en duidelijk streepje mag zien op je test :):):)

Wij zijn aan het verbouwen, dus ik zal iets minder hier zijn ;)

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mama ik heb eergisteren getest, zie album, dit was dus een rare test, 2e streepje zat onder de pijltjes, test zat wel scheef op elkaar geplakt..

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb je test gezien Jane... ik zou er toch nog een doen, omdat het 2e streepje eigenlijk onder het plakrandje zat... misschien verkeerd geplakt, want daar onder hoort echt geen streep te staan ;)
    Ik zou dus nog een doen als ik jou was ;)

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat is dus t rare, hij zat onder de pijltjes, echter zat hij daar niet vast geplakt, plakrand vrij daar zeg maar..
    Dat zie je dus ook op de foto met de pijltjes er nog op, krult ook om waar t streepje zit..

Maar ja zal wel weer niets zijn ben ik bang..

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Je weet het als je test meid... want als je dezelfde test doet en het 2e streepje is van zwangerschap... moet het er bij een nieuwe test ook zo mooi duidelijk staan!!!
    Ik duim voor je :):):)

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Meiden sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat komt omdat wij aan het verbouwen zijn ;) ik duim dat iedereen een mooi bevrucht eitje heeft ;) ook diegenen die haar ei nog moet krijgen ;)
    De verbouwing duurt een paar weekjes, tussentijds kom ik wel even snel langs :)

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik weet t maar durf momenteel niet te testen..

Deel Deze Pagina