Nod lijst NOD lijstje juni: 12 juni - Jane1981 17 juni - +/- Zafira 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne/Dnise/Wherona? 28 juni- Ilse85 NOD lijstje juli: 2 juli - Aprill 10juli - mandii1987 whahhahaaaa ik wist het zelf niet eens.... heb eerst ff zitten tellen!
ikkedus bedankt voor je tip wat betreft abonneren, meteen gedaan, ga ik bij andere topics ook even doen... zo mijn ei is geweest, nu afwachten,.. maar ben er deze keer helemaal niet zo mee bezig... tenminste tot nu toe dan he? Maar komt denk ik omdat we al bijna een week niet hebben geklust, me oma is hier en die slaapt naast ons... liefs mij
top! uh tja, denk ook niet dat ik erg opgewonden zou kunnen worden als mn oma ons zou kunnen horen hehe. hoop voor je dat je toch genoeg geklust hebt maar wellicht voor je lichaam wat beter dat er een maand of wat tussen zit?
dat zou best beter zijn ja... hebben niet geklust in vruchtbare dagen,helaas...maar ach ooit komt het goed... ben er nu ook minder mee bezig en voelt wel goed...
Nod lijst NOD lijstje juni: 12 juni - Jane1981 17 juni - +/- Zafira 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne/Dnise/Wherona? 28 juni- Ilse85 NOD lijstje juli: 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill Zwanger: Mamavan3 - afspraken 15 juni vk / uitgerekend: 31 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari
heel goed... heb je groot gelijk in al ben ik er de ene keer ook meer dan de andere keer maar ik doe mijn best! Groetjes
Ha ha..... jij bent er tenminste Hopelijk is je eitje dan toch bevrucht, ook al hebben jullie weinig geklust rond de vruchtbare periode (gelukkig leven de zaadjes wel 3 tot 5 dagen)
iemand iets van jane gehoord? tja ik heb ook dagen dat ik niks van me laat horen maar net als black angel en marokkaanse hebben we volgens mij al in geen weken meer gehoord
hey dames ik heb het zo druk! lees vanavond bij! dag 21 Van mijn cyclus en weer slijm! ook krampjes! gisteren steken in mijn schaambeen! ik word er een beetje gek van wat dit nu weer is! tot vanavond! Liefs!
Ikkedus bedankt voor je tip om dit onderwerp bij abonnementen te ze zetten... heel handig en lekker snel terug te vinden
hey ilse, met mij gaat t wel.. beetje aan t aanmodderen om die 1e weken door te komen haha. heb nu heftige zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. word daar erg moe van en mag dr geen auto mee rijden. maar mn misselijkheid is verder weg nu. nu enkeld dus flink moe, en lusteloos maar dat hoort erbij he ook lijk ik een verkoudheid te hebben waar ik nu al 2wk niet meer vanaf kom, met flink hoesten erbij.. tis iedere keer wat haha. Nod lijst NOD lijstje juni: 12 juni - Jane1981 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne/Dnise/Wherona? 28 juni- Ilse85 Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken 15 juni vk / uitgerekend: 31 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend: michele25 -afspraken: 6juli echo/uitgerekend: 31januari
Michelle pak aub even het laatste lijstje hierboven, we hebben er al dingen in gewijzigd nl..... ik dank je
ikkedus, jane komt even niet meer las ik net in een ander topic, haar man heeft haar flink bedonderd. en op een manier gezorgt dat ze niet zwanger kon worden. heb best erge medelijden met dr.
Nod lijst NOD lijstje juni: 12 juni - Jane1981 17 juni - +/- Zafira 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne/Dnise/Wherona? 28 juni- Ilse85 NOD lijstje juli: 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill Zwanger: Mamavan3 - afspraken 15 juni vk / uitgerekend: 31 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 6juli echo/uitgerekend: 31januari ok