hey mandi, zag dat jij de temp kaartjes bij elkaar hebt staan. hoe doe je zoiets? Lijkt mij ook wel leuk om het zo wat te vergelijken.
Whahhaha daar heb ik dus niet gekeken ik heb alles afgezcht..... c1000,ah, plus, jumbo, en uiteindelijk bij de xenos gevonden, heb heel niet aan de action gedacht hahaha....! IK HOOP DAT IK DEZE RONDE OOK KAN ZEGGEN DAT HET ECHT HELPT!8) NOG 11 DAGEN WACHTEN MEIDEN HIHIHI.....
Jane welkom meid, gezellig dat je mee komt kletsen Ovulatietesten van kruidvat zijn helaas niet betrouwbaar.. je hoort er ook veel over op dit forum! Ik gebruikte ze ook je test er vaak veel te lang positief mee... ik teste 2 dagen voor ei positief en 4 dagen na ei (dan ga je nog twijfelen ook of je eitje wel springt) gelukkig temp ik en ben ik zeker van mijn ei De maand erna heb ik Matcare besteld, daar ben ik zeer tevredeb over en Sensitest wilde ik ook eens proberen die gebruik ik deze maand ze zijn beiden betrouwbaar en heel goedkoop Hierbij de link: Mat Care Zwanger worden Set Strip • Mat Care, Zeker weten... Sensitest Ovulatietest dipstick Vanaf 0,49 | Sensitest
Hihi, hiervoor heb ik hulp gevraagd aan aprill Dus ik zal bij deze proberen te zeggen onder je tabel staat iets van card overlay. dat moet je aan klikken En dan kies je voor: ovulation en dan zou het goed moeten zijn
Jane, ik gebruik indd ook die van sensitest! Vind ze erg fijn! Nu heb ik dankzij het tempen mijn ei goed door en heb nu dus clear bleu digitale ovulatie testen. Deze is helemaal duidelijk, maar wel mega duur joh!! Deze ronde heb ik er maar 4 gebruikt.......
Gaat nu niet meer, maar als FF je abonnement probeert uit te breiden dmv een aantal dagen vip... dan moet je overlay your chart kiezen... na die dagen blijft het gewoon bestaan
Hoi, Leuk joh met kids werken. Pb gezien, mooi hoor! Tjah en laat ik nou net niet weten wanneer mijn ei is dus zowiezo een risico als ik het ga gebruiken (mag het niet eens ivm bv). Hier ook benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen.
Klopt helemaal wat je zegt meid alleen heb ik een man die daar heel anders over denkt, wil wel eens onderuit komen alleen lukt het me niet vaak. Maar ja een ei is ook ver te zoeken hier, maar alsnog bedankt voor de tip en meehopen.
Ik heb echt de neiging om ermee te stoppen, puur omdat ik er niks van begrijp maar wacht het af morgen hopelijk meer duidelijkheid. Het rommelt behoorlijk in mijn buik/eierstokken pfff.
s6 met de meting!!! ik heb het nog nergens gezien... ga ook maar eens aandachtig zoeken oh wat fijn is dat voor jullie!!! Leuk hoor! hey ongi is wel doorgebroken alleen erg licht...maar ja wat is je site...kan ik eens een kijkje nemen...ben namelijk bezig met cursus webdesign! wat voor soort bedrijfje heb je? liefs mij fijne avond allemaal
Dames heb vanochtend eens getempd, ik zit altijd rond de 36,4 à 36,5 vanochtend was ie 36,9 is dit hoopvol?
Hoi hoi, nou mijn temp is ff dillemma... HELP ME??? Ik was om 5.45 uur ff wakker en toen getempt 36.98 en toen nog inslaap gevallen tot 6.45(tijd dat ik altijd temp) en toen was hij 37.09 welke kan ik nu het beste invullen dan? En als ik 5.45 invul moet ik dan nog iets "speciaals doen omdat het niet mijn normale temp tijd is?? Heej jane, hoe lang is het geleden dat je getempt hebt? Want na mijn weten kun je er nu niet veel van zeggen, je moet dan echt bepaalde momeneten van je cyclus (VOOR je ei) ook getempt hebben...... Wij vroeg er ook alweer naar mijn site, omdat die bezig was met cursus?? Ik zal je zo een pb sturen als ik het teruig gevonden heb (ooh dat was ilse of niet?) Ilse uhmz... hoe doe jij dat toch met al dieberichtjes van andere in één bericht regagere??? lijkt me makkelijker8) ZOOOO en nu krijg ik me toch een steek die heeel laag in me onderbuik zit... was echt ff 10sec me buik flink vastpakken en nu is het weer weg? Jeetje die deed pijn!:x Ik heb gister voor t eerst na mijn ei weer keer geklust.... Maar dat deed erg veel pijn, zelfs nog tot dat ik in slaap viel? Dit heb ik nooit, maar dat hadden andere van jullie wel ns vaker of niet? Verder hier alles goed? Ik moet dus van 10.30-19.00 (met reistijd) werken, kan wel meelezen af en toe maar helaas via mijn tel kan ik niet reageren (best lastig soms hihihi)
@Ilse, dank je. @Jane, ik hoop dat het hoopvol is meid. @Mandii, auw een pijnlijke steek. Hoop dat het een innesteling is, of kan dat nog niet? @Hier, temp omhoog en het rommelt hier nog steeds in mijn buik (ongie gevoel). Ben benieuwd naar de afspraak straks.
Heej meid, Nu word ik ook wel heeeel benieuwd naar je afspraak! Laat je het ons weten..? Ik kan helaas pas vanavond reageren zoals je misschien al las, maar lees wel mee hoor de hele dag Ik weet niet of het al een innesteling ZOU kunnen zijn (dat vergeet ik steeds wanneer dat kan) maar uhmz... geloof dat temp dan eerst ook moet zakken, en hij is juist gestegen