oh ja Zafira wij willen je jurk zien en heeft je ongi idd doorgezet? HvK spannend dan. wanneer ga je evt een testje wagen? met 30 dagen of zo?
mamavan3 wat naar maagzuur... mandii doe je het rustig aan meid en denk aan jezelf! dreumesmama beterschap!~ wherona s6 meid met klussen
@mamavan3 he vervelend die maagzuur helpt een renie niet? of mag dat niet meer als je zwanger bent? ik vindt het altijd zo smerig als ik daar last van krijg. denk dat ik vandaag maar ga beginnen met de ovutesten voordat ik straks weer mijn ei mis hihi moeten we niet hebben hoor. Mandii sterkte vandaag dan en let op jezelf, lekker hoor bijna vakantie
ik heb nu een drukkend gevoel onder links in me buik...bah let nu toch weer overal op,had nog zo voorgenomen dan niet te doen!
ik weet t niet ilse je zit nu op dag 20? is te vroeg denk ik voor een evt innesteling toch? tuurlijk ben je er onbewust toch mee bezig.
Ja zeker spannend! ja denk dan een testje waag! misschien eerder! maar misschien word ik gewoon ongesteld!
ja maar het lastige is dat je de lengte van je syclus niet weet dus enkel met testjes kun je wat verder komen. je afscheiding helpt je ook niet echt
ook al ben ik niet zwanger vind ik het wel een aparte cyclus! al dat slijm! ja jammer dat ik niet weet hoe lang het is!
nee precies dus als ik jou was zou ik of een aantal testen via sensitest bestellen (die zijn goedkoop en ook redelijk gevoelig) of enkel de 2 voor 5 van kv en dan maar gewoon om de 3 dagen of zo gaan testen of zo? je weet niet wanneer je overtijd bent of zo. let wel dat je naar mijn weten minstens 10 dagen na ei nodig hebt om uberhoubt zwanger te kunnen zijn. dus vanaf je ei gerekent kun je ergens tussen de 10 en 14 dagen of zo een testje gaan wagen?
ik zit nu zeven dagen na mijn ei! ik stond net in de kv om een test te kopen. ik heb het toch niet gedaan! anders doe ik het meteen of morgen! ik ben ook bang dat ik teveel hoop heb, dat het dan helemaal niet zo is als ik test!
hvk, ik had veel wit slijm met doorzichtig slijm en kon er ook draden van trekken en dat was na me ei. iemand zei dat je rennie kon gebruiken tegen maagzuur, sorry weet ff niet meer wie , maar rennie mag volgens mij niet met zwangerschap en ben zowie zo voorzichtig met medicijnen. De hoest is gelukkig stukken minder heb er nog heel soms last van 1 a 3x per dag maar niet zo heel erg meer
hey meiden, heb weer ff wat pagina'a terug gelezen, vandaag weer wat meer misselijk hiero. t lijkt wel ene dag wel, dan weer een dag niet... zou dat kunnen komen met verdubbeling van hcg nog steeds? rennies mag je gewoon in zwangerschap nemen hoor. staat zelfs op de doos. het is gewoon aardappelzetmeel. bestaad verder uit niks wat schadelijk is. heb ze in beide zw ook gebruikt en nu soms weer.
Oeh 80 procent kans... dat klinkt goed!!!! ha ha we wachten het maar rustig af. zou wel geweldig zijn! iedereen sterkte met wachten...
Ik heb niet heel veel slijm. Maar soms heb ik veel waterige afscheiding of melkachtig dan weer heel weinig, dan weer even dik en dan weer slijm!8) Geen peil aan te trekken!! Goed he dat ik het niet gekocht heb!! Maar mijn handen jeukte!!!!! Ik ga werken, geef een workshop naast mijn werk over cosmetica! Dus dat is leuk!
Mamavan3 rennies mogen tijdens de zwangerschap... mijn zusje heeft het bij 2 zwangerschappen mogen gebruiken van de arts