Nod lijst 23 mei - Mammienes 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Dnise 31 mei- Ilse85 NOD lijstje juni: 12 juni - Jane1981 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne 28 juni- Ilse85 Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken 15 juni vk / uitgerekend: 31 december Ikkedus - afspraken 5 juli vk/ 10 juni echo/uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend: michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari ff afspraken toegevoegd...omg WHERONA!!! spannend!!!
oki alles weer gelezen hoop dat ik het allemaal nog een beetje weet. @spannend mandii nu beginnen de spannende dagen weer hoop idd dat jij ons levende bewijs bent dat aloe vera sap kan helpen geeft toch een beetje extra hoop aangezien je grotendeels bent overgelaten aan je lichaam. vreemd die steek maar ik ben bang dat ik over het zwangerworden niet veel kan vertellen omdat we pas een maand echt bezig waren en ik mn lichaam net een beetje leerde kennen. wat betreft de sex. heb wel een paar keer echt pijn gehad na mijn hoogtepunt. soort heftige ongipijn. vk zij dat dat bandenpijn kon zijn en dat het idd voorkomt dat door de zwangerschap klaarkomen niet prettig is voor een vrouw . btw ben ook benieuwd naar je zaakje zo cool dat je dat gewoon doet hoop dat het gaat lopen stuur je mij ook een pb? @jane...jane toch? welkom! god meid 19 maanden...zitten jullie nu helemaal in de medische molen? weet er niet veel van maar annemiek heeft ons haar verhaal verteld echt heftig. hoop voor je det je hier een beetje je ei kwijt kan.(en kan vinden) ik heb sensitest ovu testjes gebruikt zijn niet zo duur. maar wellicht ook prettig om een paar van die van cb te hebben ter bevestiging? gebruik je de sensi testen enkele dagen voor je verwachte ei en geeft die posi doe je nog een cb test met een duidelijk evt lachend gezichtje . ps als je vragen van mij (of ons) te persoonlijk vind moet je het zeggen hoor maar we willen elkaar graag helpen vandaar de overvloed aan vragen. @mamavan3 hoe gaat het nu met je? je was heel benauwd toch? is dat al beter? hoe gaat het verder met je zwangerschap? @WHERONA omg! omg! omg! check elke ochtend in bet direct mn telefoon om te kijken of je al iets hebt laten weten. heb je tempkaartje niet bekeken maar ben benieuwd wat ie laat zien. echt meid als jij morgen niet positief test barst ik in huilen uit want dan snap ik niks meer van het vrouwelijk lichaam en vind ik het ronduit gemeen hoe er met je gespeelt wordt. @michele hoe voel jij je? @HvJ ook spannend voor jou meid! ben erg benieuwd wat ie gaat doen. lastig dat je nog geen regelmaat hebt8) @de rest succes! ben de hele week echt ziek geweest (ook niet gewerkt) nieuwe medicijnen zijn nog niet binnen helaas. gisteren een van mn beste vrienden op bezoek gehad. kwam hij binnen met een blender en een tas vol fruit. hij vond me de laatste tijd wel vaak ziekjes haha heb het hem toen maar verteld. (willen het de vrienden zaterdag vertellen bij de bbq maar ja) hij vond het geweldig en ineens viel alles voor hem op zijn plek HAHA. ben wel echt verwend gisteren hij had speciaal voor mij een hoop films gedownload die hij echt iets voor mij vond. allemaal sprookjes en fantasy
omg Bij ongeveer 5% van de vrouwen komt erge misselijkheid voor. De symptomen van zwangerschapsmisselijkheid komen vaker voor bij vrouwen die zwanger zijn van een meerling of in het verleden een of meer miskramen hebben gehad. het zal toch niet...ik heb (naar mijn weten) nooit een miskraam gehad maar wel een verhoogde kans op een tweeling...omg!omg! donderdag word erg spannend...
nah das onzin denk, ik ben 2 keer zwanger geweest van beide boys. en beide tot de 4mnd kotsmisselijk geweest. nu deze keer nog niet. dus denk dat t niet uitmaakt miskraam of niet of weet ik t. iedereen heeft dr net zoveel kans op. en kan je lichaam tegen hcg of niet. miss door de hoeveelheid ineens. weet t ook niet.
Zo heeey wat een berichten allemaal ik heb het echt niet meer onthouden hoor was zoveel . Weet nog een aantal dingetjes @ikkedus ik ga dan met je mee janken vrees ik want ik heb nu toch wel hoop. En echt spannend joh hoop dat het geen tweeling is voor je (aangezien je dat niet wilt) @mandii sterkte vandaag met werken ga duimen voor je draaien @ilse jij blijft toch ook wel een beetje klooien met die ongi he niet leuk!:x Nou hier nog niets veranderd alleen dat ik een beetje misselijk ben en hongerig Er gaan zoveel vragen door mijn hoofd maar moeten maar tot morgen ochtend wachten en hopen dat we dan wel antwoord hebben. Indien de test toch negatief aangeeft zal ik maandag gaan bellen met mijn ha en kijken wat zei ervan zal zeggen, maar hoop dat het niet zover hoeft te komen. Pfff wat had ik een moeite om vanochten mijn bed uit te komen zeg was echt zo moe wou niet opstaan maar ja moest toch moet gewoon werken. Maar verheug me op het weekend mooi weer en lekker bbqen en genieten
hoop dat je gelijk hebt michele wherona ik vind het echt zooo spannend! hoe laat ben je meestal wakker? heb mn telefoon naast mn bed liggen
goedemorgen dames hier nog steeds ongi...wel licht, maar toch...en dat met dit weer bleh! Mandii: Ik quote julie regelmatig anders vergeet ik mensen en dat is niet mijn bedoeling... dus op een breichtje waar ik op wil reageren klik ik op quote en regeer ik erop, dat kopier ik en de volgende reageer ik weer dan weer plakken... zodat alles bij elkaar komt te staan...hoop dat het zo een beetje goed uit is gelegd... s6 ijg
@ikkedus geef maar hoor geen problemen mee hahahah @michelle mijn langste cyclus is 34 dagen (was de eerste volledige periode zonder pil) ik voel me eigenlijk hartstikke goed. Zo af en toe voel ik wat lichte steekjes in onderbuik of in mijn zijkanten, of vlakbij mijn doos, zo af en toe een ongi gevoel (vanochtend weer) en vanmorgen was ik ook ietsje misselijk maar is alweer weg. Was vanochtend wel erg moe (vriend lag te spoken vannacht) Zo nu en dan een ietwat trekkerig gevoel in onderbuik. Vind het niet echt fijn om op mijn buik te liggen. Ik zelf vind dat mijn borsten zijn opgezet maar zijn niet pijnlijk en vindt ook wel dat mijn buik opgezet is (maar kan ook zijn dat ik flink ben aangekomen gezien ik niet meer zoveel heb gedaan aan sport) Nadat ik heb gegeten zit ik echt barstens vol (gewone maaltijden die ik altijd eet) en wil ik het liefst mijn spijkerbroek uit trekken. Ik vind dat mijn buik hard aanvoelt (vind ik ook eng) en heb last van licht bruinige afscheiding (nu al langer dan een week maar kan het makkelijk af met 1 inlegkruisje sorry) Nou dat is eigenlijk alles wat ik de laatste weken heb gevoeld dus niet alleen vandaag hoor maar de afgelopen twee/drie weken alles bij elkaar opgesteld is het best veel he
trouwes ff heeft me ei gezet (vorigeronde) op dag 13 en menstruatienet op de dag dat ik hem voelde dag 16!!! dus kan op me lichaam iets vertrouwen!!!
Goedemorgen dames, althans voor mij is het morgen aangezien ik momenteel in de nachtdienst zit Temp nu op de 37,1 hopelijk goed nieuws.. Vanochtend tegen 6 nog eens een ovu test gedaan: Bekijk bijlage 76381 Snap er echt niets meer van...
Ikkedus, ik ben niet op zoek naar mijn ei, die heb ik al gehad.. Ik bleef slijm verliezen en was ff benieuwd wat een ovu test aan gaf en toen kreeg ik dit als resultaat.. Volgende week zaterdag is mijn nod..
@jane1981 ik denk ook dat een digitale van CB moet proberen. kijken wat deze ervan zegt is inderdaad wel wat duurder maar wel iets betrouwbaarder. Suc6 ermee
@jane1981 euh misschien moet je dan maar eens een zw test doen kan zijn dat ovu daarom positief is als je zeker weet dat je je ei al hebt gehad meid. Ik duim voor jou.