allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heeeeej lieve schatten.,,,

Uitslag is goed, bloed en bezinking zijn beide goed!
    Ze kunnen wel zien dat hij vroeger (als kind(!) zijnde) een pfeiffer gehad heeft en dat daar antistoffen voor aangemaakt zijn (vriendlief weet van niks), verder niks.... dus jah..... hopen dat het door de as vakantie beter gaat!
    Anders over 3 weken terug.....

GelukkiG!

2. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Gelukkig maar:D! misschien zijn jullie nu gewoon aan vakantie toe! Je lichaam weet dat en ontlaat het misschien wel;)! Pak lekker je rust, samn!

Spannende periode hier:D. Ik zit op dag 26 van mijn cyclus en nog geen ongesteldheid. Verder ben ik helemaal Kapot. Ik ben zo moe:(! Ik moet nog van alles doen, maar echt geen zin, ik wil mijn bed:(!

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandii, wat fijn dat er niets is! Nog eventjes volhouden en dan lekker vakantie en genieten van elkaar! Dikke knuf!

Ikkedus, Was vorige week 1 dag misselijk en heb wat gevoelige borsten en dat is alles ;)
    Je bent nu echt wel uit de risico groep hoor, de 1e 8wk gaat het het meeste mis en het hartje klopt al!
    (Kan altijd nog mis gaan dat weet ik, maar probeer toch te genieten!)

HvK, bij jou ook spannend, hopelijk kun je nog beetje uitrusten.

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @ikkedus spannend zijn die eerste 12 weken he, maar ik heb ergens gelezen de meeste mk's gebeuren tot de 6 weken dan heb je de grootste kans, en de kans op een mk neemt al een stuk af als het hartje klopt, eigenlijk is heel de zwangerschap tot aan de bevalling aan toe heel spannend en daarna de eerste 2 levensjaren van een kindje, als je de 12 weken voorbij bent , vind ik de geslachtsbepalings echo weer heel spannend en de 20 weken echo, dus ja zo heeft elke mijlpaal in de zwangerschap toch wat spannends he, en ook de laatste loodjes dat je zo nieuwsgierig word hoe je ukje eruit ziet :D
    En idd jammer een hoop zwangere van ons het hebben laten afweten hier , erg jammer!

@mandii wat super dat je manneke niks onder de leden heeft, misschien ben je zelf zo moe omdat je overwerkt bent? Bedoel jij heb het ook erg druk de laatste weken!En erg lief van je manneke dat die toch met je mee leeft, al is het nu nog een beetje vroeg voor je eitje ;)

@dreumesmama & hvk voor jullie beide spannend hopelijk mooi op roze :D

en dames thanx voor de lieve knufs , ik ga ff proberen een middag dutje te doen....

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow is dat je lies? hmm heb niet zo opgelet bij biologie hahaha vond ik niets aan.

6. Eefteling

gelukkig telt biologie niet zo zwaar op dit forum. :p

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    HAHA dat ligt eraan! :D:D:D
    je moet toch wel een beetje weten hoe het allemaal werkt om een baby te maken :p redelijk lullig als je al die tijd het verkeerde gatje hebt gebruikt haha

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej
    wat fijn mandii dat je vent niets heeft... nu toe aan vakantie en genieten en uitrusten!
    Mama van 3 hoop dat je even kunt rusten nu!

en ik wacht maar af tot de 28ste...

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

is toch het achterste gaatje of niet ?

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
  11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
  12. Zeepaardje

he bah...
    heb gewoon nergens zit in....zo maar weer eens eten koken...
    en dan die vraag weer he?

wat eten we vandaag?!

Nou wij ijg soep! heb wel trek dus dat scheelt... !
    Liefs

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    mmmh lekker soep, wij eten vandaag de heerlijke zelf gemaakte soep van opa :D

heb redelijk geslapen me jongste was ook moe maar die liep te spoken op zijn kamer dus dan ligt je toch te waken.

@all heb een nieuwe pendel binnen gekregen de 1ste die zegt een meisje :D het zelfde als me voorgevoel :D ben benieuwd of de kleine het wil laten verklappen op 20 juli:D:D:D

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hahahaha. ja idd het achterste gaatje :p

dan over eten...tja soep altijd lekker en makkelijk
    heb echt 's avonds nergens zin in en het gevaar bij mij is momenteel als ik heel vloeibaar eten naar binnen werk kan het er ook heel makkelijk weer uit. dus ik hou het op droge crackers en zo haha

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @spannend mamavan3 mijn gevoel zegt echt helemaal niks! haha maar mijn vriendinnen zeggen vol overtuiging dat het een meid is (afzonderlijk van elkaar) eerlijk gezegd kan ik me niet heel erg verheugen op roze en frutseltjes en zo :S
    als kind was ik meer van de lego, playmobile, nintendo, legerpoppetjes, blokken en ik heb ooit 1 barbie gehad die ik direct heb onthoofd en ontkleed....het idee dat ik straks zo'n dreumes heb die alleen maar roze en staartjes wil moet ik even aan wennen. hahaha

16. Zeepaardje

het lijkt alsof ik mezelf hoor...hier het zelfde!
    ik heb dus ook mega veel grote tonnen lego voor ons ventje...tis tijdloos dus heb alles bewaard...
    en ik was ook altijd bezig met auto's en zo en vind mezelf dus echt een jongensmama....

17. Zeepaardje

spannend!!!!

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik vond mezelf ook een echte jongensmama, tot ik een meisje kreeg ;)

Nog een maandje dan weet je het mamavan3!

Wij eten pasta salade, lekker makkelijk. Ben aan het werk en daarna kleine ophalen van KDV. Dan heb ik geen zin om uitgebreid te koken.

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

mmmmmmmmmmmmmm.. lekker pasta-salade :D:D:D
    Daar is het echt weer voor ;) Wat doe jij er in?

20. Eefteling

Mamavan3@ Ik benieuwd of je voorgevoel klopt;)

@ Wij gaan spinazie eten!
    Owja weer slijm gesignaleerd:S Snap er niks van, hahahah!

Deel Deze Pagina