wij gaan de oudste hier ff wegbrengen, die gaat uit logeren lol. ze worden groot . ook hier denken wij nu onderhand meisje, weet niet heb zo'n voorgevoel. maar zeker weten doen wij t niet.
hoop dat iedereen lekker heeft gegeten Ik heb kip yakatori gemaakt was heerlijk. Ik heb echt last van mijn liezen zeg pffff..... weer iets nieuws dit heb ik nog niet eerder gehad. Wil het liefst mijn bed ik kruipen hahaha maar is nog een beetje vroeg he.
hahahah ja zo kan het ook he hihih, me dochter is wel een echte meid maar niet zo van de staartjes en me zoontje is echt een jongen slopen en alles ontdekken enzo , ik denk nu zelf dat t weer een meid is draag precies het zelfde als bij me dochter ook ligt deze kleine hoog, terwijl me zoontje laag lag in me bekken van begin af aan, en ik met 12 a 14 al een veel grotere buik had als nu,nu ben ik net zoals me dochter me taile weer kwijt en heb ik nog niet zo'n mega buik als bij me zoon @michelle zou wel leuk zijn toch na 2 zoons een meid? Al zal dat wel ff wennen zijn met verschonen denk ik, ik zal ook weer ff moeten wennen met verschonen bij n meid, jongens zijn toch anders met verschonen eigenlijk makkelijker . @wherona wat voel je precies in je liezen als ik vragen mag?
eerder heel herkenbaar gevoel denk wherona hoever zit je nu? ja idd met verschonen zal ik wel ff zoiets hebben van slik want jongens zijn wel makkelijk. maar ben benieuwd of manlief ook meiden kan maken.
hallo meisjes!! heb weer een hoop moeten lezen! @ mandii... gelukkig dat de uitslag niets raars aangaf zeg!.. jullie zijn waarschijnlijk gewoon toe aan vakantie en flink uitrusten!! @ iedereen! hoop dat jullie allemaal lekker hebben gegeten ik zag al lekkere dingen voorbij komen ik had gister lekker van mijn lieve pap's een bak zelfgemaakte nasi gehad! yummie!!! sate'tje erbij en smullen maar! was ook lekker snel klaar dus dat is makkelijk Even een vraagje!.. hoop dat iemand wat weet... de afgelope rondes had ik constant zo ongeveer een week voor mijn menstruatie heeel veel nattig slijmverlies! (het bekende natte slipjes verhaal) lekker smakelijk! Maar nu heb ik dat toch helemaal niet gewoon!... weet iemand wat dat zou kunnen zijn????..... thnx! Dikke knuffel voor iedereen
wherona , ik had die steekjes en heb ze soms nog , ik hoop voor je dat het iets positiefes betekend @michelle zou wel leuk zijn als je manneke ook n meid kan maken he, ga je ookk eerder een echo doen of wacht je tot de 20 weken echo? dnise, ik was juist altijd droog als ik niet zwanger was, en nattig toen ik wel zwanger WAS, HOPELIJK nu het omgekeerd bij jou is heeft het ook iets positiefs te betekenen....
Ja daarom vind ik het ook een beetje verwarrend dit Ik had dus 2x goeie hoop want jah ik was en overtijd en vreselijk nattig elke keer en nu heb ik echt zo iets van pfff weet t nu echt niet en helemaal kurkdroog
vervelend is dat he , elke maand geeft je lichaam andere symptomen af, had je soms maar eens een kijkluikje waardoor je kon spieken wat er binnen in af speelde nog 6 spannende dagen meid, of ga je toch eerder een testje wagen?
Ik denk dat het van je eisprong is.... ik heb 2 dagen voordat FF een eisprong aangeeft altijd een branderige pijn (bij mij meestal rechts) bij mijn eierstok... en trekkerig de dag na de pijn heb ik meestal een positieve ovulatietest
nou dat is inderdaad af en toe goed balen!.. al moet ik zeggen dat t kwa kwaaltjes wel meeviel de laatste paar keren,.. Ik zo idd bijna een moord doen voor een spiekgaatje ik denk niet dat ik eerder ga testen wil echt gewoon afwachten.. wil gwoon wachten tot ik weer overtijd ben.. want neem aan dat de duur van mijn cyclussen niet alleen maar op gaan lopen vind een cyclus van 30 dgn toch echt lang genoeg hoor moet wel zeggen heb ik een vaag gevoel... niet uit te leggen maar weet niet zit allemaal niet helemaal lekker maar goed tis afwachten en nog 6 langeeeeeeeeeee dagen wachten zucht zucht zucht
Ik heb dat echt nog nooit gehad baal daar een beetje van iedereen voelt z'n eisprong of in ieder geval kwaaltjes enzo die daar op lijken en ik echt niet ben jaloers op al die pijntjes aggh neej hoor gloof best dat dat super vervelend is (maar wel handig )
Er zijn heel veel vrouwen die de eisprong niet voelen, hoor... is dus helemaal niet vreemd! Heel raar, maar ik voel 7 dagen voor mijn eisprong al een licht zeurend gevoel aan de kant waar mijn eitje gaat springen.. doordat ik het op heb geschreven, weet ik dat het iedere maand terug keert, haha... gek lichaam Ik duim voor je Dnise.. dat je over 6 dagen een mooie positieve test in handen hebt
ja weet ik maar zou wel handig zijn als ik iets van kwaaltjes kon ontdekken maar goed dat zit er niet in voor mij Dank je wel lieverd! Ik duim ook voor mezelf (en de rest natuurlijk )
spannend meis...en ik zie dat je een pendel voor juni hebt, nog spannender dus!!! s6 ik duim voor je!
dank je wel lieverd! duim ook voor jou! kzie dat je ook nog zo lang moet wachten!! wat denk je deze ronde???
tja ik weet het echt niet, toch voel ik me anders, maar wil me niet teveel in me hoofd halen! probeer het enigsinds van me af te zetten... heb beetje gekriebel in me buik en steekjes in me borsten, heel raar... maar ik stel mezelf in dat ik volgende week ongesteld ben of ga worden... afwachten, wel spannend hier weer!
nou klinkt idd spannend vervelend is dat dan he! toch denk je van alles te voelen en je hoopt t zo!!! ik heb dat glukkig nu nog wat minder maar goed hoe dichter naar de nod toe hoe spannender het tog weer wordt!... Agh we kunnen idd alleen maar afwachten en t spannend houden