allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

jij ook dank je!!

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Gelukkig maar meis,
    Maar nu dus wel beide even aan jullie zelf denken en lekker gaan genieten tijdens jullie vakantie!
    Jullie lichamen geven het niet voor niks aan!
    Dikke knuf Annemiek

3. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Volgens mijn gyn gaat het het vaakste mis in week 7 en in week 11. Dat schijnen volgens haar echt de 2 grootste risico weken te zijn. Vandaar dat ze die 12 weken aanhouden denk ik. Maar zeker genieten (moet je horen wie het zegt) want er gaan nog altijd meer zwangerschappen goed dan fout!

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier vanaaf helaas toch gewoon weer ongi geworden. Dus mijn gevoel laat me gelukkig niet in de steek. De kwaaltjes wel hihihi. Zal wel komen doordat ik het vreselijk druk heb en er momenteel gewoon veel spannends gebeurd: trouwen en een huis kopen en verbouwen is allemaal niet niks. Maar goed op naar ronde 25 al weer

Slaap lekker

Knuf Annemiek

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

dat denk ik ook gister was op ovu test een heel licht streepje te zien dus zal vanavond wel wat duidelijker zijn, steekjes zijn nog aanwezig

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wat jammer annemiek :( tuurlijk gaan er meer zwangerschappen goed dan fout maar zou toch fijn zijn dat dat ook bij jou gebeurt en het liefst een beetje snel. ik duim echt voor iedereen hoor maar gun jou een snelle en goede zwangerschap toch het meest. maar ben bang dat alles wat je nu op je neemt idd hun dosis spanning meeneemt. gelukkig heb je met al die leuke en spannende dingen genoeg op je bezig te houden, maar het zou toch zo fijn zijn.

aan de andere kant trouwen jullie in september en zoals je bij mij, mamavan3 en michelle hebt gezien met een beetje pech voel je je verschrikkelijk beroerd. en ik gun je toch ook een prachtige bruiloft waar je volop van kan genieten. met een beeb in je buik de hele dag misselijk en MOE is echt geen feest ;). het zou dan ook een pracht kado zijn als je met jullie bruiloft pas net zwanger bent (en dus nog niet zo beroerd en jullie wondertje als jullie trouwgeschenk:)) of tijdens de huwelijksnacht :p:D.

ach ja helaas heeft niemand er iets over te zeggen en kunnen we alleen maar hopen :D

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej dames,

Nou ik heb het gedaan!: me werk gebeld dat ik morgen en overmorgen af wil vallen, omdat ik zo'n hoofdpijn heb dat ik misselijk boven de wc hang:$ trek het niet meer....
    Morgen om 9.30uur ook afspraak met mijn huisarts. Me vriend zei ook al: Niet wachten tot na de vakantie, dadelijk is heel onze vakantie verpest! Tja daar heeft hij gelijk in, het ging niet van harte op het werk, want ze zitten super hoog! Ze hebben erg veel geblesseerde enzo..... daarom moest ik zoveel werken, maar heb ook al gezegd dat ik door die druk zo lang door gegaan ben en het nu bij mij mis is gegaan....

Tjah dat vopnden ze niet leuk! Niet even bedankt voor al die keren dat je extra wilde werken, nee een teleugesteld gezicht omdat ik die laatste 2 dagen niet werk:(

EN MOET JE NAGAAN dat ik vandaag nog wel gewoon ga werken omdat ik vind dat ik ze dat niet kan aan doen, en dat ik het ff bnetjes wil afronden voordat ik ga......;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hejj meid,,

Jeetje wat balen!:(
    Gemeen hoor, het menselijke lichaam he!
    Maar ik lees wel vaak dat mensen zwanger raken tijdens verbouwing/verhuizing enzo.... dus wie weet;)

Liefs

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Annemiek, dikke knuf meid

Mandii, goed dat je de dokter gebeld hebt!

Zo weer een dag verder ;)

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    zo cool :D

mijn man en ik hebben een hele tijd bij de broer van mijn man gewerkt (horeca zaak) daar kwamen altijd 2 vrouwen met een groep kinderen koffie drinken. zij zijn samen gastouder en zij roepen dus al jaren als wij een kindje krijgen zullen zij wel plek maken.
    nu zijn we ze gisteren weer tegengekomen en wat denk je? ze maken plek voor ons. daarbij is het ook nog eens dat zij 24/7 beschikbaar zijn en bijna een euro per uur schelen met het kinderdagopvang (kunnen jullie ook lekker een keertje onverwachts een dagje weg zonder baby). ben zo blij ook dit is dus al geregeld. whoehoe :D

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo hier weer eens een berichtje van mij..
    Ik ga vandaag of morgen nog een test doen...
    Bloedverlies was na 3 dgn over naar roze en daarna gestopt..
    Nu nog steeds symptomen..
    Wat voor mij dus echt een raadsel is aangezien ik toch veel ben verloren echter niet zoveel als op internet staat..
    Iemand enig idee?
    Als ik thuis ben ga ik ff bijlezen hoor..
    Nog nieuwe zwangeren?

X

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat fijn dat dat geregeld is Ikkedus! Daar moet je inderdaad vroeg bij zijn.

Jane, hoe is het met je?

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja vrij onzeker, heb verleden werk behoorlijk bloedverlies gehad op de dag van reactie van test point, echter niet te vergelijken met een miskraam en nu nog steeds symptomen maar t kan haast niet zijn dat ik nog zwanger ben..
    Heb ook geen bloedstolsels gehad alleen vliesjes dus...
    Ik weet t niet meer.. Maar hoe gaat t hier?

14. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

hey jane hoe is het? wat vervelend, geen duidelijkheid!
    ik wil zo graag testen, mijn borsten hebben een branderig gevoel beetje gloeiend! ik ben heel benieuwd! nog steeds waterige afscheiding en dag 27 Alweer!
    Liefs!

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    waarom test je dan niet?
    zolang je niet test blijf je in je hoofd rondgonzen zou het? zou het? met als gevolg dat je helemaal vanalles voelt. en test je negatief nou so be it en dan probeer je het over een paar dagen opnieuw als je nog niet ongi bent.
    ik snap allemaal wel hoor dat er gewacht wordt maar je bent nu 27 dagen dat is een redelijk gemiddelde van een cyclus dus je bent niet idioot vroeg en je weet toch niet hoe lang je cyclus is dus waarom jezelf gek maken?

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    lieve jane hoe is het met jou en dan niet alleen je lijf maar ook de rest van je

17. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

bang dat het negatief, mij eigen teleurstel! te veel hoop elke keer! ik wilde zaterdag testen! je heb helemaal gelijk ikkedus!
    Liefs!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ohh ik dach dat ik vorige week maandag me ei had gehad, blijkbaar ken ik me lichaam nog niet goed!
    al sind afgelopen zaterdag steekjes in me buik en licht misselijk! maar toch omdat aprill dacht dat ei nog moest komen hier ovu test gedaan en die was vet positief! dus vanavond maar klussen!

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    fijn ei gevonden! :D wel laat of zie ik dat nu verkeerd? zal waarschijnlijk beetje raar lopen na vorig maand. klusze!

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    mandii goed dat je je ziek hebt gemeld :) kom je een beetje aan je rust toe?

Deel Deze Pagina