hahaha kletskippies. ik voelde mn eitje altijd heel duidelijk maar vond het die maand wel heel leuk om te zien wat voor invloeden het heeft op mn temp en dat er idd zo'n staafje is die een streepje geeft als je eitje komt. wonderlijk vind ik dat. dreumesmama wat zegt jou gevoel?
pff net kotsmisselijk van de stress echt niet normaal! bah als ik mannetje zo weer zie en het is goed dan is het hopelijk over!
awww rustig aan ilse teveel spanning echt niet goed hoor meid. kruip zo even lekker tegen je ventje aan en maak het goed
meiden hieronder een berichtje van millow: na vandaag zal ik niet meer actief zijn op dit forum. dat heeft verschillende redenen...waaronder ook de zielige (ik wil zeggen vrouwen maar erg volwassen gedragen ze zich niet) meiden die me gek maken met berichtjes over hoe nep alles is rondom mijn zwangerschap. erg volwassen. en vandaag was mijn abortus. dus ben niet meer zwanger en vind dat ik geen reden meer heb om op dit forum te komen. voor de meiden die het wel boeien. alles is goed gegaan alleen last van mijn keel van die tube die in mn keel zat. nu ben ik nog steeds moe van de narcose en ben de hele dag al beetje suf.
sorry hoor maar dat klopt niet wat zei zegt, een abortus wordt met plaatselijk verdoving gedaan en niet onder algehele narcose! en dat is echt met een abortus tot 12 weken dus nu weet ik wel zeker dat het een lul verhaal van der is, beetje jammer dat je op zo'n manier aandacht wil vragen , en dat is wat ik er over kwijt wil!
maak niet uit ilse, het is gewoon heel duidelijk dat millow in een ziekelijke fantasie wereld leeft, want als je abortus doet krijg je niet gelijk abortus dan heb een bedenk tijd van 5 dagen en dat gebeurt ter aller tijde met een plaatselijke verdoving , dat weet ik van n vriendin van me die had dat gedaan met 11 weken zwangerschap.dus millow is een grote fantast! kan me hier zo boos om maken, laatste tijd duikien zowie zoveel verzonnen topics op beetje jammer want het is zon leuk topic!
Meiden, we zijn millow allemaal zat, maar waarom komt ze dan wel steeeds terug?? Daarom zei ik van kunnen we dat nu afsluiten Bedoelde het ook niet kwaad.... maar paar dagen terug hebben we dat al gehad, en toen hebben we gezegd dat we daar niks meer aandacht aan zouden geven, nu doen we het toch weer pfff weer misselijk door die stomme pijn:x
Ikkedus, ik denk dat ik ongesteld ga worden, maar ja zolang ik dat niet ben is er nog een beetje hoop Ik heb geen mening over millow, ben hier om lekker over zwanger worden te kletsen, sla dat soort topics altijd over!
sorry!!! hier gaat het weer goed met manlief en mij... pff was wel ff wat... hij zit nu alleen aan de waterpijp, ben ik ff wat minder blij mee, aangezien hij al bijna 6jr is gestopt met roken!
sorry heb me er helemaal niet mee bezig gehouden en heb dr ook geen zin in dus hou me dr buiten ben vandaag lekker naar de kapper geweest en zit nu lekker aan de chocolade milkshake haha. heeft mn mannetje voor me gehaald
Gelukkig Ilse, volgens mij hebben jullie aardig wat spanningen lees ik tussen de regels. Kunnen jullie er niet lekker even samen tussen uit?
pff gelukkig gaat het nu weer goed gaan over 3wk op vakantie, maar van mij mogen we nu al wel gaan! ppf had gister dan posi ovu test, maar volgens mij komt met een week me ongi eraan! maar ach dat is ook nog weer afwachten...
mn mannetje moet studeren dus hij pikt de laptop in. spreek jullie morgen dreumesmama zolang jij niet ongi bent heb ik ook hoop