allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    toch vreemd dat je na je ei posi test toch? schijnt wel dat ze ook reageren op hcg misschien weet mamavan3 hoe het kan zijn dat je maar posiblijft testen?

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja...wat wherona zei :)

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik durf eigenlijk nog geen zwtest te doen aangezien ik nog 8 dagen voor nod zit, dan is er lijkt mij weinig kans op een posi test?

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    dat kan ik me voorstellen maar ik zou niet weten waarom je anders posi ovu tests blijft hebben. :(

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik snap er ook niets van, morgen zal ik een test halen en dan zaterdagavond/nacht eerst ovu test mocht die dan weer posi zijn. Zondagochtend zwtest..
    Temp is iets hoger geworden,37,1 dus fingers crossed...

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
  7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    idd en mamavan3 teste ook erg vroeg hoor dus het is echt mogelijk. De kans is klein hoor maar het kan echt allemaal.

maar ja als jou gevoel zegt er nog niet klaar voor te zijn dan moet je het ook niet doen. Maar het kan idd een reden zijn waarom de ovu testen posi zijn. Maar ja kan ook zo zijn dat deze ovu testen niet goed zijn en daarom steeds posi test. Wat dat an betreft is er een heleboel mogelijk

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel, die had ik inmiddels ook gevonden..
    Kan dus inderdaad zo zijn.
    Ik wacht t ff af tot zaterdag dan doe ik er nog 1 en met geen verschil zondag een zwtest..

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

succes meid ;)

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh ook spannend voor jou dan :) hopen op posi nieuws dan :D

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Even snel, want dochterlief wordt net wakker en ligt te roepen ;)

Kwam even kijken of er al nieuws van Wherona was, maar nog niets, fingers crossed!

Heeft iemand nog weleens iets van Mammienes gehoord?

Ben weer weg!

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik weet niet meer wat ik van mijn lijf moet denken alleen dat het raar doet.. dus ga van negatief uit..

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

hey hey sorry nog geen nieuws misschien morgenochtend ;)
    Alles goed met jou?

Nee helaas niets meer vernomen van mamienes denk dat die feest aan het vieren is hahaha

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    nou meiden ik zal er vanavond niet zijn dus spreek jullie morgen weer en hopelijk met goed nieuws. Fijne avond alvast

Liefs Wherona

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    succes morgen ochtend! hou je in de gaten :D

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Hier, ja vanochtend (eigenlijk vanmiddag want het liep een half uur uit) een fm gehad en het eitje van maandag (rechts) van 14mm was vandaag ineens boven water en was maar 15.5mm kansloos dus. Nu afgesproken om ongie op te wekken want actie komt er toch niet in, en op cd 2 beginnen met puregon prikken (prikinstructies krijg ik op cd 1) en daarna weer met fm's verder om zo in de IUI te rollen.
    Heb dubbele gevoelens, voel de tempdagen zo verloren en de hoop dat ik spontaan een ei zou hebben gehad is me in de schoenen gezakt maar anderzijds fijn dat er meteen werk van wordt gemaakt. Gelukkig kan ik wel bv blijven geven, dat was een last op mijn schouder.

Vanmiddag op kraambezoek geweest en vreemd genoeg kriebelde het niet, denk omdat ik nog van slag was van de fm ofzo?

Anyways net thuis, de kleine meteen op bed gelegd want ze was zo moe en nu met benen omhoog aan het bijkomen op de bank, ben zoooooooooooooooooooooooo onwijs moe.

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey HvJ awww niet helemaal het nieuws waar je op hoopte of wel? wel fijn dat je bv kan blijven geven en dat de 'drang' nog niet zo hoog is dat het pijn doet. zeiden ze dat ze wel verwachten dat je lichaam uiteindelijk wel zelf een normale cyclus zal krijgen? zouzo fijn zijn als je weet waar je aan toe bent :) succes ermee en weltruste :)

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee idd, hoopte dat het eitje toch nog boven water kwam en groot genoeg is voor IUI in eigen cyclus niet dus. Ja dat ik bv kan blijven geven is het geweldige nieuws!
    Met pcos krijg je vaak geen normale cyclus uit je eigen, en als dat wel het geval is dan zijn het ellenlange cyclussen.

Hoop dat ik vervelende bijwerkingen krijg van Duphaston en Puregon.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Zoooooo ben weer lekker thuis! Al wat eerder:D
    KIds zijn allemaal vroeg opgehaald, zie je vaak met mooi weer!
    Heb heerlijk buiten gezeten vandaag met ze.... in de zon8)

@wherona: Meid spannend, morgen weten we meer!
    wel meteen erop zetten hoorl;) Ga morgen als ik wakker ben via mijn tel meteen kijken8)

@jane: Meid net wat aprill ook al zei: die testen testen vaak vals posi, dus je kunt beter die dure van clear blue digitaal kopen, of sensitestjes (goedkoper en werken echt super!) deze zou ik niet naar kijken.... En uhmz temp je altijd op het zelfde tijdstip en als je wakker word en nog niet uit bed komt meteen? Zo niet dan kun je niet heel erg van je temp op aan:) (Dat is wat ik geleerd heb dan he;) hihihi....) Ik had vandaag 2x getempt omdat ik 2x wakker was... een ker de normale tijd en 1x uur eerder en dat uurtje verscghilde het zelfs al!;)

@Ilse: Uhmz jeetje wat zei jij ook alwer? OOHJA! Uhmz ik zal het eens gaan proberen een keer, maar vind los reageren dan toch sneller hihi:)

@hvj: Meid wat jammer, dat beetje hoop wat je had dus ook weg:(
    leef echt met je mee meid! *knuff* Maar ene kant wel fijn dat ze meteen actie ondernemen! Hoop dat het voor jou snel raak mag zijn meid!

@ all: Ik heb nu al de hele dag van dat waterige natiigheid van onder.... me inlegkruisje was zelfs ook mega nat! Echt niet fijn...
    Moet ik dit noteren bij FF, en zo jah als wat? waterig??? Verder nergens last van en weinig te melden:D8)

Moet zeggen dat tot nu toe de dagen nog voorbij vliegen:) denk dr weinig aan.... toch wel steeds erg benoieuwd naar wat mijn temp elke ochtend doet:);)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat is het ier stil zeg!
    me schatje is werken dus ik verveel me mega!!!8)

HELP!!!;)

Deel Deze Pagina