allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wat gezellig al die vrolijkheid en al dat roze!
    liefs

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat is het stil hierzo iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten? nou ik moet gewoon werken boehoe

3. Zeepaardje

ik zit nu ook lekker buiten hoor! heerlijk in het zonnetje, maar moet zo werken...

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik ben ook aan het werk hoor ;)
    Jullie zijn niet alleen.

5. Zeepaardje

werkse dreumesmama! ik ga ook... alleen me me ma komt oppassen en die is er nog niet...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ben benieuwd dan zou ff morgen of overmorgen wel kruis trekken toch??

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Nou idd ikkedus! Mijn broer is dus ook al zo gek met mijn oppas kindje dus goed z'n eigen neefje of nichtje zal wel helemaal tot op het bot verwent worden! Hahahaha... Ook ik ben met dit mooie weer aan het werk :( moet af entoe naar buiten (onder het mom ik ga "roken" ) wat ik natuurlijk nu niet meer doet! Maarjah me collega's mogen niets merken dus ik heb wel gwoon een pakje sigaretten in mijn tas en ik ga met een sigaret naar buiten en ga heeeel ver uit t zicht staan en doe dan hier krabbelen! Hahahah toen ik een posi test in handen had heb ik gelijk geen peuk meer aangeraakt!!! Dat doe ik me kindje niet aan! En lief rookt ook maar die is gelijk naar buiten gegaan! (Is het ook wel weer voor :d ) hoe is het met 1985??? Al helemaal bekomen van je posi test?? Mijne was vanmorgen net zo knal als de controlle streep dus voor mij geen twijfel meer!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik ben thuis, maar om nou te zeggen dat ik lekker van het zonnetje kan genieten?? :( Nee helaas!!!! BLEH voel me beroerder dan ik ooit gedaan heb de afgelopen 2 weken!:$

Ben ook al terug van het knugffelen met me neefje want voelde me echt rot! Dus helaas.... hopelijk voel ik me morgen beter want rond 16.00uur tot zaterdag 15.00uur komen die 2 schatjes bij ons slapen!

Mijn schoonouders willen nooit oppassen, denken wat de betreft echt heel erg alleeeeeeen aan zichtzelf, moet je ook doen maar tot een bepaalde hoogte vind ik, hun ga daarover heen.... Dus daar kunnen we niet op rekenen. Maar mijn lieve mams en paps hebben al aangegeven dat ze zeker wel een dagdeel dat ik werk willen opvangen!:D *wat hou ik van hun om hoe ze zijn!*
    EN mijn tante en oma zijn ook nog lekker jong en helpen me graag uit de brand.... hihi:) Dus 3 middagen zal de kleine naar mijn werk gaan.... en 1 middag bij mijn lieve mams die is altijd de middagen vrij:D Ja ja, ik ben nog niet zwanger, niemand weet dat we er mee bezig zijn:p en toch is alles al geregeld whahahhaha....8)

Nou ik ga ff op de bank liggen dames.....

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Knap hoor dnise!:D Beste manier om te stoppen dus:p
    Wil je vriend niet ook gaan stoppen? Dat zou nog beter zijn;)
    Hihi jah lastig is dat jah! Kun je niet zeggen dat je poging doet tot stoppen???;) Al is dat ff naar buiten kunnen niet vekeerd natuurlijk8)

10. Zeepaardje

beterschap mandii! rust lekker uit meid! doe rustig aan en denk aan jezelf!

11. Zeepaardje

dnise; heel goed dat je niet rookt meid!

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja dnise beste motivatie om te stoppen is zwanger worden/willen worden. moet zeggen dat mn man in oktober al is gestopt en ik 1 januari om niemand iets te laten vermoeden onder het mom 'goede voornemen' we rookten al 2 jaar niet meer binnen dus ons huis is gelukkig lekker rookvrij :D. moet zeggen dat het me 100% is meegevallen alleen bij stresmomenten wil ik nog aan een sigaretje denken :S

manddii beterschap. wel fijn dat jullie ukje zo geliefd zal zijn wanneer ie komt :D

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ga ik ook vanuit, moet ik nu van maandag en dinsdag dan maar toch wel een plusje zetten? ik had een min gezet omdat ze zo licht waren?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dankje wel meid!
    Ja dat is indd fijn, moet alleen wel steeds lachen want echt niemand kan weten dat we bezig zijn.... maar iedereeen begint er steeds vaker over;) Best lastig soms.... hihi
    Wij blijven heeeeeel hard roepen dat ik het al wel zou willen, maar dat hij er nog niet klaar voor is, en dat kan mijn schatje heeeel geloofwaardig beargumenteren whahahhaha.... zo erg zelfs dat ik soms bang ben dat hij het echt zo ziet:p

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja das lastig, zou t wel doen, er staat toch een streepje en nu niet meer:p
    Als je je ei ongeveer weet net als ik (dag 11-14) kun je testen met clear blue digitale dan weet je het zeker! Maar die zijn voor 7 stuks 37 euro:$ (erg prijzig maar ik vind ze mega fijn! En ik heb die dus maar 1x in de 2 maanden nodig....)

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @mandii... Nou mijn lief is ook goed aan het lijnen! Dus ik wil het hem niet aandoen om alle 2 te doen dat wordt te zwaar! Maargoed hij zou t zo doen maar van mij hoeft t nog niet perse! Mezelf vind ik wel erg belangrijk en ik moet eerlijk zeggen het kost me totaal geen moeite! Alles goed voor me kindje!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    he Mandii vervelend dat je je zo naar voelt meid effe rustig aan doen misschien even slapen?

Dnise goed hoor stoppen met roken, ik ben deze maand nu een jaar gestopt met roken :D mijn vriend rookt niet en zei vorig jaar als je stopt met roken dan gaan we in nov/dec proberen een kindje op de wereld te zetten. Hahaha hij wist precies wat de beste methode was en het heeft geholpen ik heb er geen moeite mee gehad omdat ik zo gemotiveerd was doordat.

en ja idd zo heel af en toe dan snak je er nog wel eens naar maar wordt wel steeds minder.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Super knap van je:D Ben trots op jezelf hoor, dat mag zeker;)
    Oke jah nee kan niet alles tegelijk, ik wil na mijn vakantie ook 5 kilo kwijt raken! Hoop dat het lukt, of zwanger worden:p want dan hoef ik me buik niet meer in te houden whahahhahahaa;)

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    NOD lijstje juni:
    17 juni - Zafira

21 juni - Annemiek1975
    25 juni - Dreumesmama
    27 juni - Dnise/Wherona?
    28 juni- Ilse85/ 1985

NOD lijstje juli:
    10 juli - mandii1987
    16 juli - Aprill

Zwanger:
    Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december
    Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari
    michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari
    Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik kan nooit overdag slapen:( Hoe of wat ik ook prbeer het lukt me niet:( Van kind af aan al;)
    En gisteravond vond ik het slapen stuk vervelender.... merkte ik...

Deel Deze Pagina