NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 21 juni - Annemiek1975 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli -Wherona 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart
Oke dan zit je 2 dagen voor mij spannend he! Hihi dan moet jij nog 14 dagen... Ikke zag vanmorgen namelijk dat ik er nog 16 moet, hahaha Ik weet niet toen ik in bed ging liggen had ik ineens soort druk gevoel erop.... kan het niet goed beschrijven maar was niet prettig. Rustig zitten bevalt me nog het beste, maar dat kan ik niet zo goed hihi
zei ik toch wij gaan gewoon op dezelfde dag posi testen owz vervelend ik werd in de nacht wakker vanwege steken in mijn liezen en die hielden op als ik op mijn buik ging liggen. Maar hopen dat het iets positiefs is he
NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli -Wherona 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill 20 juli - Annemiek1975 Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart
hey meiden alles ok? vervelend wherona van je steken vann8. maar miss is dat je ei geweest? dnise goed joh dat je stopt met roken. ik ben inmiddels ook alweer 4,5week gestopt. en manlief rookt door. tja ik ga daar niet om ruzien hiero verders. ik stop meer omdat ik zoiets heb van. als de kleine iets mankeert of astma heeft etc kan het niet mijn schuld zijn.en schuldgevoel,. het is gewoon slecht en trek dr nu een kindje in mee. dat wilde ik niet. ik had gisterenavond afgesproken met de kids van morgen weer zwemmen, vandaag dus, maar ik vind t maar bewolkt echt wel jammer want t is gewoon te koud...
Vanmidag op mijn werk: Een collega ziet mijn ketting met maansteen... oh leuk zegt ze! Die heb jij niet voor niets! Ik; hoezo dan? Ze zegt; je wilt weer zwanger worden! Ik dus toegegeven... nou zegt ze ik heb het altijd goed! in febr.2011 ben jij zwanger! Dus dat wordt afwachten, ze heeft reiki cursussen gevolgd... maar 2011 dat duurt wel erg lang!
hier gelukkig heel warm en niet bewolkt! jammer hoor dat het bij jullie wel zo is! michele25 dnise ik zie helaas genoeg zwangere vrouwen die door blijven roken hoor!
Ben dan wel benieuwd waar jij woont. Tis hier nl echt prachtig weer al de hele ochtend. Gewoon weer erg warm.
|Bewolkt??? Koud??? whahahah waar woon jij?? Pfff hier is het 29 graden en helaas geen mini wolkje te zien8)
Hihi indd duurt dat nog lang, nou ben benieuwd meid! Hoop voor jou eerder Ja ik hoef zo'n maansteen op mijn werk ook echt niet te dragen.... weten ze het meteen Helpt zoiets nou eink echt???
het schijnt idd te helpen je mag hem dragen als je zwanger wilt worden tot en met de 1ste zwangerschapsmaand.... daarna moet je anders stenen gebruiken... ik zal wel zien of het helpt... vind het wel een mooi idee!
De begeleiding van een zwangerschap met edelstenen kan al vóór de conceptie beginnen. Een witte Maansteen, eventueel in combinatie met een oranje Calciet, bevordert het ontstaan van een zwangerschap. De Maansteen zorgt dat de hormoonhuishouding in balans komt en de oranje Calciet zorgt voor een positieve levenskracht in het 2e chakra waardoor de zwangerschap op een positieve manier tot stand kan komen. Tijdens de eerste maand van de zwangerschap mag de Maansteen worden doorgedragen met in plaats van de oranje Calciet eventueel een Robijn als er kans op een miskraam bestaat, of een rode Jaspis als er sprake is van zwangerschapsbraken. Na de eerste maand mag de Maansteen worden afgedaan, de rode Jaspis of de Robijn (niet samen) wordt tot en met de vierde maand van de zwangerschap doorgedragen. Deze rode stenen zorgen dat het kindje krachtig en sterk wordt en de moeder actief en levenskrachtig blijft. Van de vijfde tot de zevende maand kan als opvolger voor de rode steen tussen een groene Jade en een Heliotroop worden gekozen. Groene stenen bevorderen de groeikracht en zorgen tegelijkertijd dat de moeder in harmonie blijft. De Jade doet op een heel rustige manier zijn groene werk en de Heliotroop bevat ook nog wat rode spikkeltjes en maakt de verbinding tussen het 1e en 4e chakra, waardoor de overgang van de rode steen naar de groene vervolgsteen vloeiend verloopt. Beide stenen zorgen voor een goede bescherming tijdens het groeien. Vanaf de zevende maand tot en met de bevalling kan om het laatste stukje zwangerschap voor moeder en kind gemakkelijker te maken en de bevalling voorspoedig te laten verlopen een Chrysopraas worden gedragen. De maansteen vergemakkelijkt de maandelijkse ongesteldheid en zorgt er ook voor dat de geestelijke belasting van die periode gelijkmatiger en uitgebalanceerder verloopt. Vrouwen met de wens om zwanger te worden verkrijgen door de maansteen een harmonische samenwerking tussen de eisprong en de baarmoeder-slijmhuid die de bevruchtte eicel in ontvangst neemt. Dus door het dragen van een maansteen op de buik, het beste kan men die in de buiknavel plakken, worden de eierstokken, de eisprong en de vruchtbaarheid in harmonie gebracht. Vrouwen die in de overgang zijn, doen er goed aan om een maansteenketting te dragen of maansteen water te drinken, het zal hun gelijkmatiger door de overgangsjaren heen laten komen, zowel op lichamelijk als op geestelijk gebied. De maansteen heeft ook een sterke werking op het klierenstelsel, zoals de milt - de buikspeekselklieren en de lymfklieren. Het beste werkt de maansteen door hem op de buik te plakken en/of het drinken van maansteen-water of maansteen thee, omdat het een inwendig proces is, zal het drinken de werking van de steen inwendig veel beter zijn werk kunnen doen. Mensen die aanleg hebben voor diabetes of reeds in het beginstadium zijn kunnen door de maansteen nog genezen worden. Een maansteen op de borst gedragen zorgt bij zwangere vrouwen niet alleen voor een goede melkproductie, maar geneest gelijktijdig knobbels - uitwassen en ziektes aan de organen van het lymfesysteem. Voor vrouwen is de maansteen DE voorzorg en genezende steen tegen borst - huid en onderlijf kanker. DE WERKING VAN DE MAANSTEEN OP DE GEEST: De maansteen is een uitgesproken vrouwensteen die in het bijzonder op de vrouwelijke hormonen en haar gevoelswereld indringt. De maansteen geeft door zijn harmoniserende werking meer vruchtbaarheid en levenslust. Tevens bouwt hij een bijzondere relatie op tot de familie. De maansteen neemt ook angsten voor operatieve ingrepen en voor de toekomst weg. Hij behoudt de vrouw tot op hoge leeftijd vol levensvreugde met een jeugdige en begerenswaardige vrouwelijkheid.
En waar kan ik dit soort stenen kopen? Want dit klinkt wel erg interessant en baat het niet dan schaad het niet lijkt mij.