Ik heb al de hele dag wat slijm met een mini beetje bloed erbij lijkt wel (niet echt bloed, maar beetje gekleurd slijm zeg maar) Wat zou dat kunnen zijn??
hey dames ik heb vandaag een vertekend bericht gehoord. ik moet stoppen met mijn werk omdat ik een voedsel intolerantie opgelopen. dus geen werk geen geld! ik ben nog niet ongesteld maar dat zal morgen wel komen! iedereen heel veel succes met zwanger worden! en de zwangerschap! Liefs!
Wat voor werk doe je dan HvK? Dat je ivm voedselintollerantie moet stoppen? En ik zou even heel goed uitzoeken hoe en wat want volgens mij moet er binnen het bedrijf eerst gekeken worden voor plaatsvervangend werk, en anders moeten ze helpen met iets anders vinden geloof ik. Dus voor je conclussies trekt en dingen ondertekend eerst ff goed laten informeren bij een bureau voor rechtshulp ofzo. Succes!!!
Kan het niet een komende ongi zijn?? Hoop natuurlijk voor niet voor je, maar gezien je over 1 dag ongi zou moeten worden....
Wat is dat?? Of stel ik nu een hele rare vraag? En wat voor werk doe je dan indd,, en mogen ze dat zzomaar doen?? Niet leuk meid!!! Je klinkt on de laatste zin alsof je afscheid ff van ons neemt...??? Ben je van plan nu je kinderwens even te stoppen, of begrijp ik dit verkeerd?? Sorry dan...
ik werk als militair, ik kan geen gluten verdragen. als ik het eet word ik ziek! gluten is tarwe. ik ben het zelf geheel niet eens met deze situatie. in onzekerheid een kind willen vinden wij niet leuk. dus voor nu niet verstandig!
hoooo.....wacht even. wat voor werk doe je dan? wat voor tollerantie heb je dan? (ik ben lactose intolelrant bijvoorbeeld) wat voor contract heb je bij je werk? als je een vast contract hebt en je kunt je werk niet meer uitvoeren moet je dus de ziektewet in. dan is wg verplicht te zoeken naar passende arbeid en hij is ook verplicht deze aan je aan te bieden. is dat niet aanwezig dan zal er een arbeids deskundig onderzoek moeten plaatsvinden waaruit dan moet blijken dat je dat werk niet langer kan uitvoeren en dat er bijvoorbeeld geen ander werk bij huidige wg mogelijk is....dan gaat het spoor 2 traject in werking en moet je begeleid worden naar een andere werkgever. ondertussen blijft je huidige werkgever voor jou verantwoordelijk totdat je 2 jaar ziek bent geweest of nieuw werk met contract hebt gevonden. dus laat je niet zomaar afschepen meid.
Check mijn test hieronder!! whahahha schrik me dood! Ik verwachte morgen pas een posi ovutest de vorige keer deed ik m dag 10&11 was die nega dag 12 pas posi en dag 13 nega Dus ging ik nu eink ook vanuiit... Nou we hebben gister avond geklust en morgen avond weer... dan zitten we goed toch of niet Oowhjah euhmz.... dan springt me eitje waarschijnlijk dan toch dag 13??? dag 14 zal het niet zijn nu toch of wel??? En morgen dan weer rond 16.00uur testje doen, of is het nu juist slimmer om die dan morgen rond 11.00uur al weer een te doen??? HELP Hihi me onzekerheid speelt weer even op hoor Sorry
Nee dat is indd ook geen fijne basis, zou ik ook niet willen... Maar jeetje wel ff klote als je dit zooo hoort, ga ff goed na of het wel mag zo hoor meid.... *knuff*
Er waren al heel wat dingen mis gegaan met mij tijdens mijn loopbaan. De vakbond zit er al boven op, er zou al een zaak komen voor de rechter. Ik heb mijn "contacten" al gebeld, en al aan de slag gegaan met uitzoeken enz. Ik laat mij ook niet afschepen, maar nu weten jullie het!
hahah suc6! Ik heb hier lekker simpel een blik kippensoep met pasta open getrokken had ik ontzettende trek in en had geen zin om moeilijk te doen! hihi @hvk: jeetje vervelend bericht zeg! maar snap wel dat je zekerheid wil hebben en bieden!! SUc6 en ik hoop dat alles goed uitpakt voor je!
@dnise kippensoep met pasta ....uuuh ben je toevalig zwanger hihih en ik maar denken ik vreemde eet buien had . @hvk *knuf* wat klote dat het zo op je werk loopt en je daardoor je wens moet uitstellen. @mandii ja die zien we graag die bigsmiles morgen ochtend om 11 uur weer testje doen meid anders mis je je lh piek weer, eetsmakelijk en hopelijk is het gelukt met de barbeqeu
whahahahaha nou jah dat wel maar die blikken koop je zo kant en klaar hoor!! super lekker vind ik t kippensoep en ipv vermicelli zit er schelpjes pasta doorheen!! dat vult ook gigantisch! en t was lekker!!!!!
zwangeren!! even een vraagje!... Hadden jullie dat ook in het begin van de zwangerschap?! Af en toe vervelende steekjes door mijn buik... alle kanten dus kan niet echt iets aanwijzen... En een spierpijn gevoel in me buik?? Maak me tog beetje ongerust om die steekjes!? ze zijn tog af en toe venijnig!
nou dnise ik heb overal in me buik steekjes, dan links, dan rechts en dan ergens in het midden, maar ik niet zwanger
die steekjes heb ik ook gehad hoor en nog , en dat spierpijn gevoel is banden pijn dat kan soms best pijnlijk zijn vooral bij een eerste zwangerschap, een warme kruik of bad zou verlichting kunnen geven
Zo ben ik weer en nog steeds ongesteldloos Af en toe wat gekleurd slijm, maar nu ook weer tijdje droog. Zit nu op dag 30 en ben nog nooit langer geweest dus morgen echt testen!! Mandii, o gelukkig maar dat je nu al getest hebt dan! Klussen jij Hier ondertussen met half oog voetbal kijken.