allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi, jah echt prijzig!
    Maar ik vind die wel ideeaaaaal zeg, lekker niet turen:D

Nou fietsse meid;) en smakeleijk alvast!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik kies ook voor optie 1 :D laat het zo wezen

maar ze laat ons wel lang in spanning zitten hoor hahahaha

@ilse veel plezier!

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

37 euro kosten die, pffffffffffffff... zou ik nooit kopen ;) ik vind de streepjes testen dan net zo goed (de donkerste dan heb je de LH-piek) ik hoef er echt geen smile op te hebben staan... die smile heb ik zelf als ik 2 goede streepjes zie :D:D:D ik heb eigenlijk altijd wel een smile, haha... (ook zonder de testen) :)

Trouwens als je om de dag klust, mis je nooit je ei en hoef je helemaal geen ovulatietesten ;)

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    veel plezier ilse geniet van het weer :).

ja idd spannend voor ons he. het zou zo heerlijk roze zijn als iedreen vanaf nu posi gaat testen :)
    ben ik lekker uit mn misselijke periode als jullie erin komen en kan ik jullie heel wijs en uit ervaring vertellen dat het echt wel overgaat haha of zoiets.
    dan komen jullie weer met handige tips die wel blijken te werken en dan denk ik bij mezelf had ik dat maar geweten.

en dan zitten jullie in de mooie buik en voel je fantastisch periode 2eT en zitten mamavan3 michelle en ik in 3eT puffend en wel en zijn we die buik helemaal beu.

....het zou zo leuk zijn :D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja duur he! Pff....
    Ik krijg op die van sensitest altijd zelfde kleur licht streepje nooit donkerder en daarna zijn ze nega.... dus kwam daar niet uit....
    Nu weet ik voortaan dat mijn piek tussen dag 10 en 14 zit, (neem aan dat dit wel zoo zal blijven nu ik het al 3 rondes zo heb:p)
    En ga ik geen ovutesten en tempen meer gebruiken,,,, en ik ga ook pas testen min. op nod zelf! Scheelt allemaal hoop geld en stress:D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    laat het niet alleen leuk zijn, maar ook waarheid mogen worden;)
    Hihi wel leuk bedacht zo van je:p
    Zo ver durf ik nog niet te denken hoor...;)

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Nou ik zit ook elke keer op mijn telefoon te spieken of dreumesmama al wat heeft geschreven!! :D ik hoop dat je eerste optie klopt ikkedus :D hahahaha @ ilse... Ja me teste zijn nu op hahaha dacht echt bij me eige nou die hoef ik nie te bewaren pies ter maar gwoon overheen hahaha en heerlijk gvoel dat elke keer die 2e streep kwam :D

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    idd als je om de dag gaat klussen dan kan je hem gewoon niet missen daar zat ik ook al aan te denken. Aangezien ik het idee heb dat het tempen bij mij echt niet werkt en eerlijk gezegd ook wel een beetje vervelend begin te vinden (iedere dag tussen 5.30 en 6.00 uur wakker worden en dan vooral de weekenden) heb ik besloten om er ook maar mee te gaan stoppen. We hebben zowieso besloten om de thermometer dit weekend thuis te laten dus dan temp ik zowieso niet. misschien dat ik deze maand nog afmaak maar daarna stop ik ermee.

Want net als wat Mandii en April ook zeggen het kost een hoop geld en ook toch wel stress indd. Ik vond het erg interessant om het te doen maar nu is het leuk geweest.

Ow ja ik kan van het weekend ook niet op internet, althans het kan wel maar we hebben besloten dat we dit weekend echt even lekker met z'n 2en gaan genieten en het hele zwanger verhaal even iets meer los laten. We zullen wel gaan klussen natuurlijk maar meer niet. Enne klussen is ook geen ramp hahaha :)

zal jullie wel gaan missen zal wel heel wat moeten terug lezen dan zondag avond of maandag :D

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik vind de Sensitest ook best onduidelijk tegenover Matcare... ik had afgelopen maand ook geen knaltest (Sensitest) en met Matcare wel altijd een knaltest... ik maak ze op en als ik nog iets bestel is het Matcare ;)
    Het zelfde bij de zwangerschapstesten... bij Matcare geen indrooglijn of lichte lijn en bij Sensitest net als op jou test afgelopen maand een heeeeel licht streepje :( die stomme dingen koop ik nooit meer dus ;)
    Voor mij dus alleen nog maar Matcare :):):)

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heb nog niets terug gelezen, kom ik later doen.

Ben net ongesteld geworden :( Heb zo'n buikpijn, bah. Ik ga lekker op de bank liggen!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

he jammer we hadden met ze allen gehoopt dat je al een feestje aan het vieren was :( :( :(

heel veel knuffels

12. Aprill

Aprill Niet meer actief

#1112 Aprill, 25 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2010
    Is iedereen van het mooie weer aan het genieten ?
    Ik ben nog niet buiten geweest, net de oudste thuis gehad in de pauze... gezellig samen eten ;) en nu ga ik maar eens de strijk doen, want het weekend wordt nog warmerrrrrrr :D:D:D

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Bah... stomme ongi :(:(:( dikke knuff meid!!
    Hopelijk is dit je geluksronde :)

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    :(:(:( dikke knuf

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #1115 mamavan3, 25 jun 2010
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
    Leuk he over elke testje heen piesen is toch elke x spannend:D
    Ga je ook de digi met weken doen? Die is leuk hoor , wel foto showen he ;)
    Nou had die buurman maar zon vuvuzela maar het was echt een toeter met zo'n gas busje eronder, die maken een tering heriie:x Me zoontje was dus ook elke half uur helemaal overstuur wakker, en me dochter was vanochtend aan het huilen ze zo moe was en niet naar school wilde:( Had vanochtend dus ook knallende koppijn eer ik in bed lag was het half 1! maar goed volgende wedstrijd is weer om 4 uur dus dat vind ik niet erg. Dan kunnen me kids s'avonds gewoon normaal slapen (hoop ik)

@mandii ik weet niet hoeveel aloe vera sap je gisteren gedronken heb of die dag ervoor want anders werkt dat ook aardig laxerend;)

aaah dreumesmama dikke knuf we hoopten met zijn alle om eigenlijk streepjes te turen...hopelijk meer geluk in de nieuwe ronde

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ah nee!!!!!!!!!!!! wat balen meid! neem lekker een beker warme melk voor je buik en doe rustig aan!
    knuf

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fietsen was heerlijk, onderweg bij kfc gegeten, heerlijk zo nu en dan;)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

He bah! das balen:(
    had het zoo gehoopt voor je meid:(

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

oehhhhh ja dat is indd wel eens lekker :D

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nee, heb elke dag maar 1half of heel soms 1 heel flesje op dus dat valt mee...;)

Kweet het ook niet, nu gelukkig nergens last meer van:D
    Jeej kword net gebeld dat mijn 2 schatjes om half5 komen.....!
    Heerlijk! Ga nu ff paracetamol nemen voor mijn hoofdpijn en dan snel de 2 wc in huis ff grondig schoonmaken, die kleine meid houdt altijd de wc bril vast dus vind ik het wel zooo fris als die allebei zoo goed als mogelijk blinkend schoon zijn:D

Daarna nog ff met ons drukke hondje lopen en dan is alles helemaal kids proof:D Kunnen we papa en mamatje spelen tot morgen uur of 2:p

Deel Deze Pagina