allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden hoe is t hier? heb niet veel mee terug gelezen, enkeld dnise dr test gezien. mooie test meid!! zekerheid!! nog testers bijna? volgens mij wel:) wij zijn hier een hele dag naar zee geweest, is het bpv traject examen gehad vandaag, en toen lekker naar de zee. heerlijk daar gegeten en met de kids in t water gezwommen en genoten. ze liggen nu bekaf te slapen. :D wat kun je dan toch genieten van die koters... heerlijk gewoon.

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

dank je wel lieverd!! ben der ook super trots op! :D
    en ben ook zoooo blij dat ik over 3 weken vakantie heb!! hoef ik tenminste niets te verbergen op me werk! kan ik er lekker van gnieten!
    want ben 5 wkn maar al giga opgeblazen s'avonds joh! :$ niet normaal!!
    :D

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Haaaaajjj lieve meiden,,,

Daar ben ik weer eventjes:D
    Op deze veel te vroeg begonnen mooie, zonnige dag (dat dan weer wel:p) Hihi de kleine logeee heeft heerlijk door geslapen van 22.30-04.00uur daarna nog wat liggen rekken en brabbelen tot 5.00uur toen de fles gehad, en daarna nog geslapen tot 6.30uur... dus we mogen niet klagen haha, maar wel wennen hoor zo die nachten!!!

Vooral me vriend moet dr echt niks van hebben nog whahhaa....
    iK zit nu beneden me beide kids.... aan een beschuitje:D

Dnise meid geniet er lekker van!!! Ik hoop helemaal na zo;n heerlijk kleinntje hier gehad te hebben, dat ik echt snel op rose mag!;)

Ga maar weer ff naar die kleine knul toe want hij mopper!

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dank jullie voor alle lieve knuffels, dat voelt goed!
    Heb even dagje gebaald gisteren en nu gaan we er weer voor!

Mandii, klinkt zo gezellig bij jou! Geniet er nog even lekker van.

Michele, heerlijk zo'n dagje aan zee.

Aprill, hoe gaat de verbouwing

Mamavan3, weer wat meer uitgerust

Dnise, die is duidelijk hoor ;) Mooie banner!

Wherona, je leest het ws. niet meer, maar fijn weekend!

Ikkedus, hoe is het met jou misselijkheid?

En voor iedereen die ik vergeten ben een dikke knuf!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zo ben ik weer... mega last van me rug en spierpijn en me been... ongi mag nu van mij wel komen, voortekenen hebben nu lang genoeg geduurd:p

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @mandii je klinkt nu al als een prille mama :D en de meeste mannen vinden grotere kindjes toch intreseanter want daar kunnen ze meer mee, en die kleintjes zijn zo kwetsbaar.

@dreumesmama hopelelijk meer geluk deze ronde, ben redelijk uit gerust al wel nog steeds erg moe maar dat hoort erbij he, heb ook 2 kids die de nodige aandacht vragen.

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dreumesmama, ik had gemist dat je ongie is gekomen:( bah, een dikke knuffie van mij.

hier gaat t wel,. heb mn 1e middagdutje gedaan vandaag. ben zo veel moe laatste week. maar zal idd ook mede door mn andere 2 koters komen. die vragen ook de nodige aand8. zometeen even naar de kermis in goirle met de kinders. en dan hun lekker in bedje, en dan lekker ook slapen denk ik. we hadden vandaag weer een bezichtiging van t huis. dus dan moet alles in huis aan kant en netjes zijn. en dat valt niet erg mee voor een pril zwangere;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Whoehoeoeoe meiden!!!
    Daar is ik weer even... heb net weer een pendel binnen gekregen:D
    Juni zwanger van een meid, juli een posi test;)
    Dus dat is pendel nummer 6 voor juni bevruchting.... laten we het hopen...
    Wij hebben ons best gedaan iig hihi, aan ons kan het niet meer liggen;)

Gistert een gezellig avondje in bed gehad;) Ondaks de aanwezige kids:)
    Ben nu wel erg benieuwd hihihi.... Ohjah en volgens mij is mijn ei vandaag geweest,
    heb namelijk aantal keren onderin me buik iets gevoeld....

Wat warm he! OPFffff.... en morgen nog warmer... :( Wij gaan naar iets waar weinig schaduw zal zijn.... dus kan nog leuk worden...;) Maar het is er wel gezellig:D

Hoeist hier? Ga nu ff terug lezen en zo nodig reagern:D

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi is dat zo;):)
    nou we zijn het dagje hier heerlijk doorgekomen! Heerlijk zo'n klein mannetje:D de dame moesten we eerder al terug brengen die had een optreden, maar meneer is mee gegaan tot 7uur:D
    Hihi helemaal verliefd ik, en vriendlief stiekem ook... maar toegeven hooo maar...;) En ja die nachtelijke wakingen ook niet zo fijn natuurlijk als je dag erna heel vroeg moet werken:p

10. Zeepaardje

michele25 gewoon een middagslaapje doen als je het nodig hebt meid!

11. Zeepaardje

fijn dat je het leuk hebt gehad met de kids en ook in bed ;)
    heb pb naar zuurtje gedaan wanneer ik posi test, was erg nieuwsgierig:
    zwanger in juni van een jongen
    posi test tussen 1 en 15 juli

maar volgend mij gaat dat hem niet worden meer

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier weer eens een berichtje van mij..

Ik denk dat ik komende week toch nog een test ga doen, ik heb dus naar aanleiding van deze test:
    Bekijk bijlage 81499
    een e-mail naar de fabrikant gestuurd daarop kreeg ik onderstaand reactie:

Diezelfde dag begon ik met vloeien en op dag 2 was het behoorlijk, echter niet heel veel pijn wat gepaard gaat bij een MK, en na ca 3 dagen (in totaal dus 3 dgn) was erg eigenlijk geen sprake meer van een bloeding, tevens voelde mijn BMmond tijdens de bloeding gesloten aan :(
    Dit is nu 11 dgn geleden en heb vannacht vruchtbaar slijm gehad, echter mijn BMmond is laag, hard en gesloten, verder erg veel last van boobs die erg gevoelig blijven, grote tepelhoven, dikke aders op boobs, verminderde eetlust.

13. Zeepaardje

wat maak je het dan spannend!!! heel veel s6 meid en hoop op een mooie positief resultaat!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

nou jane meid, dat is toevallig. Ik stond net onder de douche en dacht over jou na;)
    Ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat meid? Vertel??
    Jeetje wel spannend zo allemaal zeg! Test je morgen???
    ik wacht in spanning af:D

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ilse spannend meid! nog 2 daagjes :D hoop het voor je. wanneer wil je gaan testen? na je nod?

jane! hoe gaat het met je? ik zou idd ook snel weer een testje doen. zou het gewoon een tussentijdse bloeding geweest kunnen zijn? mijn vriendin had dat ook en is nu toch 22 weken zwanger en alles is goed.

mandii wat een prachtig pendels! ik hoop het zo voor je :D

michelle heftig hoor zo moe en dan nog 2 van die koters. hoeveel je ook van je kindjes houdt denk goed aan jezelf met name deze weekjes die naar wat ik hoor toch het minst prettig zijn met de misselijkheid de hormonen en de vermoeidheid.

dreumesmama, beetje bijgekomen? vol goede moed op naar de volgende ronde. ben je erg ongi? zo vervelend als het zo warm is. voelde me altijd zo vies en ellendig tijdens een ongi met deze temps.

hoe is het met de nieuwe zwangeren? dnise was jij dat nou al 5 weken zwanger? das appart toch? weet niet precies hoe die digitale test werkt maar waarschijnlijk op de hoeveelheid hcg en aangezien je al zo vroeg een knaltest had is het idd niet raar dat ie 5 weken aangeeft. maar is dat mogelijk als je ongi op een bepaalde dag is geweest, ik dacht dat later zwanger blijken te zijn wel voorkomt ivm de innesteling, maar eerder? ik weet het niet hoor ik roep maar wat. zou het er misschien ook meer dan 1 kunnen zijn? of misschien ben je gewoon een van die vrouwen die meer hcg aanmaakt. 1 ding is zeker je hebt een beeb in je buik :D

hoe is het met de andere dames? wherona en mandii jullie zitten nu zo'n beetje op het wachtbankje toch?

vandaag heb ik een redelijke dag gehad. vroeg naar de stad gegaan, uiteindelijk mijn schoonbroer moeten even geholpen in de zaak daarna wat geshopped. heb 2 rokjes gekocht met een brede elastische band (fijn voor meegroeien) en prettig met dit warme weer. (bij h&m trouwens. witte was maar 5 euro en dezelfde in het grijs voor 10) en een wat langere witte rok met elastische band. stoere witte 3 kwartsbroek met brede elastische band en een lange jurk. heerlijk allemaal nieuw en het zit lekker en kan de komende maanden mee. vervolgens bij ouders van mn man gegeten.
    ze wilden ons iets vertellen vandaar. nu is het zo dat we een lekkage gehad hebben in onze badkamer en daardoor een paar gaten in de grond hebben. we wilden met de overwaarde van ons huis de badkamer helemaal vervangen maar toen raakte mn man zn baan kwijt. nu heeft hij een nieuwe baan met een jaarcontract maar daar geven banken geen verhoging op de hypotheek voor. dus ondertussen zitten de gaten nog steeds in de grond.
    ouders van mn man vinden het gezien de komst van ons kindje en het feit dat ik uiteindelijk in de loop van de zwangerschap zwaarder zal worden het te gevaarlijk met gaten in de vloer en wilden dus voorstellen de badkamer te betalen zodat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken....zo lief! we hebben wel afgesproken dat we ze alles terugbetalen want dat vinden we toch echt te veel maar nu is wel alles heerlijk geregeld voor de baby.
    alles ging prima tot we thuiskwamen na de autorit toen toch weer naar de wc.
    goed weer een heel verhaal. hou jullie in de gaten :D

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ikkedus wat mega lief van je schoonouders!

@mandii ooh spannede pendels hopelijk komen ze bij jou uit!

@jane ik zoueen kv 2 voor 5 euro halen en die bloeding kan een innestelings bloeding zijn

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

Even eerst reageren op de meiden die iets zeiden tegen mij;)
    @mamavan3: Ja, zou wel mega leuk zijn als ze uitkomen! Maar ik geloof dr zelf eink niet zooo hard in:) Dus ik hou me er niet aan vast hahaha, maar altijd leuk om ze binnen te krijgen vind ik;)

@ikkedus: Ja ik (en wherona indd ook) zit weer op het wachtbankje.... mijn ei is DENK IK gister geweest, want had paar keer in 2 uurtjes iets gevoeld daaronder in.:) DUs weer wachten,,,,wachten,,,,wachten,,,,,,wachten,,,,, enzv.:p

De zwangere: Jeetje meiden, wat een weertje is het&komt er nog aan..... doe rustig aan he! Dat lijkt me wel vervelend zeg!

De meiden die ongi zijn: Lekker tampons indoen dan scheelt het al heeeeeel erg met je vies voelen (vind ik dan, ik gebruik dan ook nooit maandverband8)) en deze ronde word gewoon DE ronde voor jullie:D

&aprill: meid, hoeist met jou? Lukt het met verbouwen ook beetje zo met dit warme weer...? Wij hebben nu heerlijk vakantie!!! EN uhmz... gaan dus ook druk aan de klus:(:p

Alle andere meiden: Dikke knuffel vind jullie schatten:D

@ALL: Tjah hier weinig bijzonders te melden, ga vandaag naar een braderrie (pff met die hitte! haha) Daarna bij mijn ouders zwemmen;)
    Dus kom via mijn tel wel af en toe even spieken natuurlijk:p Maar kan pas vanaaf reageren helaas!

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ooh lekker afkoellen in het zwemband mandii:D en spannend voor jou en wherona op het wachtbankje

@april heel veel succes met de verbouwing in deze hitte

@all ik weet niet of het door de warmte komt ? maar sinds gisteren mega ziek, gisteren had ik het dus ijskoud met wisselend bloedheet (was echt aan het rillen) diaree, misselijk vreselijke pijn in me onderrug en in me bovenbuik(richtingmaag) ook was me buik mega hard:( fijn was het niet! had geen koorts 37,7 vandaag nog steeds diaree maar pijn is er gelukkig niet geweest zoals gister ben wel mega moe.....

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden,

Nou heb echt heerlijk genoten hoor daar aan de maas leuke stad zeg! is toch heel anders dan hierzo. Was heerlijk warm alleen in de grotten was het ijskoud hahaha :D.

@ll hoop dat jullie allemaal lekker hebben genoten dit weekend.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja nou die grotten lijkt me errug heerlijk met dit weer:p
    Hihi...... ;) Fijn dat je het leuk hebt gehad!
    Mijn hoofdpijn./bijholten pijn is nog niet over... dus ga morgen toch maar weer ff terug....:(

Deel Deze Pagina