Hey meid! Ja hij gaf idd 5 weken aan maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik me nou niet meer precies kan herinneren of ik nou hevig ongi was of niet de laatste keer... zelf vermoed ik ook al dat ik langer zwanger ben.. ben ook giga opgeblazen s'avonds joh! en dit warme weer valt me nu niet goed!..normaal vind ik het heeeeerlijk maar nu kan ik er niet echt mee overweg!... En ik ga er maar vanuit dat het er 1 is! (2lingen komen bij ons ook helemaal niet voor) maar goed zkr weten doe ik het niet natuurlijk... dat zien we met de echo pas! Dinsdag ga ik de vk bellen voor een afspraak en dan zien we wel verder!! pfff ik ga proberen wat te eten te maken!
heej nou nee heb vandaag negatief getest, nu hopen dat me ongi snel komt! fijn dat je ouders jullie liefdevol helpen!
Hallo allemaal, Dnise en 1985 gefeliciteerd. Echt super om 2 streepjes te hebben. Wat een super weer is het toch. Helaas weer eerst een hele week werken.pfffff Hier gaan we weer beginnen met klussen om in het goede ritme te komen. Hoop zo dat het deze ronde raak is, want volgende ronde is zoiezo een verloren ronde want dan zit ik 3 weken in frankrijk een man blijft thuis. hoop dus echt op rose. Slaap allemaal lekker en ik ga nu maar mijn bedje opzoeken
ik heb nu nog nachtdienst, vanmiddag na het slapen ga ik een test halen... kan het me gaat niet voorstellen maar ja, ik lees dat dnise ook ongesteld was en toch zwanger....
Heej Jane, Vraag me af waarom je niet reageerd op onze vragen over hoe het met je gaat, je praat steeds alleen over de testen...? Wij zijn oprecht geinteresseerd in hoe het met je gaat meid! Als je er liever niet over wilt praten, zeg het ons dan, dan blijven wij er niet steeds naar vragen Nou meid, spannend nog even! laat je het ons weten? Knuff
Hee zafira, Wat fijn dat jullie ook weer aan de klus kunnen Stuk leuker dan die stomme ongi he, hihi Ik duim voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn meid! Succes Knuffel!
Heej lieve meiden,, Daar was ik weer even (hihi elke ochtend kom ik ff wat posten hoor) Nou weer weinig nieuws van deze kant.... *saai he* Hahaha maar dat zal vast wel gaan veranderen als ik week voor me nod zit.... dan denk ik vast weer van alles te merken/voelen.... al wil ik me deze ronde niet gek laten maken! Maar of dat zal lukken??? En vind het wel makkelijk hier neer te zetten haha, kan ik terug lezen waarmee me lichaam me elke maand voor de gek hou.... 1985: Meid hoe gaat het met je? Zit je nog steeds op de rose wolk te genieten van dit mooie weertje Na je posi test hebben we nog maar weinig van je gehoord, ben benieuwd hoe het met je gaat annemiek: Hoe gaat het met jou meis? Zie dat je over 8 dagen je ei weer verwacht.... hoop zoo zoo zoo dat het deze ronde voor jullie in het bijzonder raak mag zijn.... *succes* Hvk: Meid hoe gaat het met jou? Vanmorgen voor het laatst *gericht* geklust.... whahaha denk niet dat dat nog had gemoetren, maar toch.... vandaag dag 15 alweer.....! Nog maar 12 dagen te gaan.... wat meteen ook betekend dat mijn lief en ik nog 12 dagen lekker samen vrij zijn Oohjah morgen weer terug naar de dokter! 10.30uur....| Mag de spray niet meer gebruiken maar het is nog niet over Nou ik ben er weg van, want we gaan klussen --> ja dit keer in huis dan he
Pff meiden wat kletsen we veeel!!! Heb 35(!) pagina's terug moeten scrollen voordat ik ons nod/zwangere lijstje weer had Dus bij deze: Nod lijst NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 21 juni - Annemiek1975 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise/Wherona? 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart 1985 -
Nod lijst NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 21 juni - Annemiek1975 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli - Wherona 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart 1985 -
Hey meid bedankt voor je felicitatie!.... zal duimen voor jou dat het deze ronde raak mag zijn dan! Ooooww 3 wkene zonder man.... pfff zou der niet aan moeten denken
Nou dat weet ik niet zeker.... Maar omdat ik 5 dgn voor mijn nod positief testen.. ging ik twijfelen of ik niet toch al langer zwanger ben.. maar goed ik kan ook gwoon veel hcg aanmaken.. Dus jah morgen de vk maar bellen en dan is t afwachten geblazen.. hoever ik nou eigenlijk echt ben!... Hoe is t met jou verder?? ben benieuwd naar de test... spannend... Liefs.. xx
Nod lijst NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli - Wherona 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill 20 juli - Annemiek1975 Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart 1985 -
Hallo Allemaal, Inderdaad Mandii ook hier begint de klus periode weer. Gelukkig is vriendlief van de medicijnen af die zijn zin beinvloede. Dus sinds gister zijn wij weer officieel aan de klus hahaha. Verder gaat het hier allemaal prima, druk met de voorbereidingen voor onze trouwdag bezig en met het bedenken van het hoe en wat mbt ons nieuwe huis. et is echt heerlijk om me ook weer eens om andere grote belangrijke zaken druk te maken dan alleen het zwanger worden/blijven probleem. Ik zou het wel echt super vinden om deze maand aan te tellen, dan kan ik hopelijk vlak voor onze bruiloft mijn eerste echo krijgen, als deze dan goed is kunnen we het grote nieuws op onze bruiloft kenbaar maken. Zou natuurlijk het allermooiste trouwcadeau zijn wat wij ons zouden kunnen wensen. Mandii succes morgen bij de docter. Ben erg benieuwd Jane, ook ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het met je is. Je maakt erg spannende tijden mee. Heel veel sterkte! Hoe is het verder met onze zwangere? Houden jullie het een beetje uit met deze warmte? Liefs Annemiek
heej meiden zag dat er weer een aantal kunnen klussen, wat fijn; zal voor jullie duimen dat jullie op roze gaan! dnise morgen verloskundige bellen, leuk! tot weer een stap vooruit! Vandaag me nod, nu afwachten...heb nog niet het idee dat het eraan komt... afwachten dus...
meiden ik heb eens even de laatste berichten van Jane gelezen en vind het nogal vreemd wat ze allemaal schrijft, hier komt ze volgens mij alleen maar iets posten en leest voor de rest niet echt mee of reageert op onze vragen. Zo heb ik ook in een andere topic een bericht van haar gezien en daarin vermeld ze dat ze een miskraam heeft gehad en het vruchtje heeft opgevangen en begraven. En in andere topics ook bij ons doet ze overkomen dat ze gaat testen en dat ze kwaatljes heeft. Ik vind dit nogal vreemd, hoop dat ik er helemaal naast zit en als dat zo is mijn excuses maar de verschillende berichten spreken haar wel tegen.
Weertje meid, daarom reageerde ik vanmorgen ook zo naar haar, van dat ze alleen maar iets neerzet over testen en nooit op ons reageert.... dat vind ik erg vervelend namelijk.... lijkt alsof je aandacht wilt.... ik ga me er niet mee bezig laten houden, daar is dit forum natuurlijk niet voor, maar ook ik had ????????
Hoi met mij gaat het goed hoor we zijn lekker aan het klussen om de dag en hopen dat het deze ronde wel raak mag zijn. En jij?
Ik heb vandaag me nod... maar voel nog niets...maar wie weet ook later met dit weer...afwachten maar! ik duim voor jullie allemaal... ik weet dat ik niet altijd op jullie reageer, maar ik denk echt wel aan jullie allemaal!