NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli - Wherona 10 juli - mandii1987 16 juli - Aprill 20 juli - Annemiek1975 25 juli - Dreumesmama Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart 1985 -
Zo lijst weer aangepast, de heftige ongi is gelukkig weer voorbij. Mijn volgende NOD is onze eerste vakantie dag dus dan moet ik jullie 2 weken in spanning houden Wherona, jullie hebben wel lekker weer gehad in Maastricht zeker! Heelijk! Mandii, jij weer op het wachtbankje! Spannend, ga nu al voor je duimen hoor. Ilse, oh spannend joh, je cyclus kan ook beetje van slag zijn door je vmk. Dat heb ik ook gehad.
NOD lijstje juni: 17 juni - Zafira 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Dnise 28 juni- Ilse85/ 1985 NOD lijstje juli: 08 juli - Wherona 10 juli - mandii1987 18 juli - Aprill 20 juli - Annemiek1975 25 juli - Dreumesmama Zwanger: Mamavan3 - afspraken 20 juli vk+geslachtbepaling / uitgerekend: 29 december Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari michele25 -afspraken: 11juni/uitgerekend: 31januari Dnise - afspraak vk...??? ? uitgerekend : 4 maart 1985 - ------------------------------- Even mijn nod aangepast
Wat fijn annemiek dat jullie weer aan de klus kunnen , zal duimen voor mooi roze voor je en voor alle andere dames die in de klus ronde zitten natuurlijk ook mandii veel succes bij de dokter morgen @ll ik heb vanochtend de vk gebeld omdat het gister ook helemaal niet lekker ging, gelukkig stelde de vk me wel gerust, wat blijkt ik schijn heel heftig op het warme weer te reageren waardoor me darmen over prikkeld raken en die overprikkeld me baarmoeder weer, dus lekker rustig aan doen en veel blijven drinken was zijn advies. Vanmiddag lekker de kids in het badje doen en dan ga ik op een stoel maar een boekje lezen, hoest met de rest van de zwangere? ook zo last van het warme weer of trekken jullie het hopelijk beter!
Hoi dames, ben ik weer! Ik ben 1kg lichter (de eerste 10kg is eraf), en een kind rijker (ja je leest het goed, ik BEN ZWANGER) vandaar dat *** gevoel steeds. Geloof het zelf nog steeds niet, WEER spontaan zonder behandeling en ondanks de vruchtbaarheidsproblemen. Moet nog de vk bellen maar ik wacht eerst de echo af volgende week, ben zo benieuwd en hoop dat er wat et zien is *duimt heel hard*.
hey meiden, ik kon dr gisterenavond hier niet op, wegens onderhoud of iets. afijn, hoe ist het hier? mandii* bijna weer testen die daagjes zijn zo om,,, ilse*, spannend meis, al tekenen van je nod? of nog geen bruinverlies of pijntjes ofzo.. dat zou wel fijn zijn, met ook nog een pos testje. annemiek* dat zou echt helemaal super zijn en idd een heel mooi trouwkado!!! hoop het zo voor je. hier warmpjes idd. maar niet echt belachelijk. heb zwembadje in de tuin dus als ik af wil koelen dan duiken we even daarin lol. enkeld de nachten die zijn wel verschrikkelijk, echt benauwd. maar ja manlief is nu waaier halen. enkeld nergens te koop geloof ik
heej normaal 3dg voor nod bruinverlies heb ik nu nog niet... maar wacht het rustig af...gisteren negatief getest... nachten vind ik ook veel te benauwd kan zo heel niet lekker slapen... heb gelukkig ventilator boven bed, scheelt wel... gefeliciteerd meid!!! tja daar ga ik ook een beetje van uit... maar hoopte het niet... wanneer ga je op vakantie en waarheen? heb gisteren negatief getest...
tis echt afwachten, maar hoop nergens op... ja snel ongi zodat de nieuwe ronde snel kan beginnen! had van zuurtje trouwens bericht... zwanger in juni, 1-15juli posi test... maar daar ga ik niet van uit...
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, het kan nog alle kanten op (begrijp je zelfbescherming wel hoor). Ik duim iig verder.
Wow nog een roze erbij!!! Gefeliciteerd! We gaan 24 juli voor 2 weekjes naar het land van de bergen Zwitserland, heerlijk heb er zo'n zin in!
nog steeds geen bloed, ga echt elk half uur checken, pff word er niet goed van met dit warme weer. oja wel redelijk wat wit slijm...